na szczęście nie musisz sie dowiadywaćMadziX pisze:nawet nie chcę wiedzieć ile by tu policzyli za regulatorek...
Chłodzenie Regulatora napięcia
- MadziX
 - stary wyjadacz

 - Posty: 3123
 - Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
 - Imię: Magdalena
 - Płeć: Kobieta
 - Lokalizacja: GDAŃSK
 - Kontakt:
 
hehe tak tak....wszystko przez ten ruch lewostronny..Daniel VTS pisze:na szczęście nie musisz sie dowiadywaćMadziX pisze:nawet nie chcę wiedzieć ile by tu policzyli za regulatorek...A policzyliby tyle co u nas plus koszty pośrednie, czyli jakieś 3 razy tyle, a wszystko przez ten lewostronny ruch uliczny
własnie stwierdziłam ,że przed sezonem muszę wszystko poprzekladac w moim moto :
-hamulec na lewo,
-sprzęgło na prawo,
-łancuch na prawo - bo na rondach będę przycierac
-stopkę boczną na prawo - bo z tego co wiem w uk moto stawia się na prawo
-kierunki - lewy na prawo,prawy na lewo -coby dobrze działały
jak myślicie co jeszcze ?

- maciek 800
 - klepacz

 - Posty: 579
 - Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
 
Ja powracam do tematu.
Wczoraj rozebrałem VFR oczyściłem styki sprawdziłem połączenia itd. I co? Niby ok, ładowanie 14.10 V na obrotach 13.4 V przy max spada do 12. Ale jak się silnik rozgrzał i regler przy okazji to na wolnych jest dalej 14 a na wyższych 6V. I tyle w temacie.
SOWA DAWAJ NAMIARY NA GOŚCIA NA MODLIŃSKIEJ
   
       
  
			
									
									
						Wczoraj rozebrałem VFR oczyściłem styki sprawdziłem połączenia itd. I co? Niby ok, ładowanie 14.10 V na obrotach 13.4 V przy max spada do 12. Ale jak się silnik rozgrzał i regler przy okazji to na wolnych jest dalej 14 a na wyższych 6V. I tyle w temacie.
SOWA DAWAJ NAMIARY NA GOŚCIA NA MODLIŃSKIEJ
- maciek 800
 - klepacz

 - Posty: 579
 - Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
 
To moze lepiej zrobic sobie kamizelke z napisem "BEWARE! NORMALLY RIDE RIGHT HS" na plecach i niech sami o siebie zadbaja? A zaoszczedzone srodki pieniezne przeznaczyc - zgdonie ze staropolska tradycja - na wysokoprocentowy alkohol.hehe tak tak....wszystko przez ten ruch lewostronny... własnie stwierdziłam ,że przed sezonem muszę wszystko poprzekladac w moim moto (...) jak myślicie co jeszcze ?
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
dane z serwisówki:
czyli :
13.0 - 13.2 V przy niezapalonych światłach
14.0 - 14.8V przy zapalonych światłach i 5 tyś obrotów.
			
						czyli :
13.0 - 13.2 V przy niezapalonych światłach
14.0 - 14.8V przy zapalonych światłach i 5 tyś obrotów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kris2k
 - klepacz

 - Posty: 1395
 - Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 - Kontakt:
 
Mam wiatraczek z komputera i mam przewody zasilajace zarowke z tylnej lampy.
Powiedzcie mi ktore kabelki z ktorymi mam polaczyc.
Przewod zolty z wiatraka sluzy do regulacji jego predkosci obrotowej, jest wykorzystany w komputerze, tutaj nie bedzie wogole uzyty.
Zdjecia przedstawiajace moja sytuacje:
Wiatrak:

Przewody jednej z tylnych zarowek:

			
									
									
						Powiedzcie mi ktore kabelki z ktorymi mam polaczyc.
Przewod zolty z wiatraka sluzy do regulacji jego predkosci obrotowej, jest wykorzystany w komputerze, tutaj nie bedzie wogole uzyty.
Zdjecia przedstawiajace moja sytuacje:
Wiatrak:

Przewody jednej z tylnych zarowek:

- emil
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4215
 - Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 - Imię: Łukasz
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SO/SZA
 
nie wiem jak w 46, ale w 36 jest inna kostka, ma 5 kabli, 2 migacze, 1 stop, 1 pozycja, 1 masa; tu widze wtyczkę z 3 kablami, które sie rozchodzą na 5? zdjęcie jest nieczytelne, a jak chcesz sprawdzić który przewód służy do swiecenia pozycyjnych, to wez sobie małą żaróweczkę 5W z migaczy od malucha, włącz światła w moto, żarówke podepnij do masy, a drugi kabel po kolei do każdej wsuwki w tejże wtyczce; zaświeci tylko na jednej z nich, to samo zrób ze STOPem i z migaczami, a piąty kabel pokaże Ci masę 
 czyli wpinasz się czerwonym z wiatraka w kabel od pozycyjnych, a czarnym w masę 
 5 min roboty 
druga sprawa, nie wiem jak w nowszej, ale w mojej vfr jest jeszcze jedna kostka przed tą w zadupku, kosta jest na początku siedzenia po lewej, jest ich tam kilka wmontowanych w ramę i zdejmując zadupek muszę ją rozpiąć
 więc jesli masz podobnie to polecam do niej się wpiąć, żebys nie musial razem z zadupkiem demontowac wiatraka 
			
									
									
						druga sprawa, nie wiem jak w nowszej, ale w mojej vfr jest jeszcze jedna kostka przed tą w zadupku, kosta jest na początku siedzenia po lewej, jest ich tam kilka wmontowanych w ramę i zdejmując zadupek muszę ją rozpiąć
- kris2k
 - klepacz

 - Posty: 1395
 - Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 - Kontakt:
 
ta wtyczka to jest juz wtyczka bezposrednio do gniazda jednej zarowki z tylu, faktycznie, na foto te kabelki sa dziwnie ulozne, jutro cykne jeszcze jedno zdjecie
drugie zdjecie tych przewodo z gniazdka tylnej zarowki, tutaj dokladnie widac:

tak wiec pod ktore z tych 3ech kabelkow mam podpiac czerwony i czarny z wiatraczka?
			
									
									
						drugie zdjecie tych przewodo z gniazdka tylnej zarowki, tutaj dokladnie widac:

tak wiec pod ktore z tych 3ech kabelkow mam podpiac czerwony i czarny z wiatraczka?
- szatan
 - klepacz

 - Posty: 979
 - Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Kris , to musisz sprawdzic miernikiem na ktorym jest masa a na ktorym plus.
Ja wlasnie tak mam podlaczony wiatraczek , minus tego to to ze jak naciskasz hamulec to wiatrak przestaje sie krecic
  bo gasnie zwykle swiatło a zapala sie swiatlo stopu , bo zarowka jest 2 wloknowa i dlatego tam 3 kable jest
			
									
									Ja wlasnie tak mam podlaczony wiatraczek , minus tego to to ze jak naciskasz hamulec to wiatrak przestaje sie krecic
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
						Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości