Poczekam, aż Madzia powie, że to moto jest coś warte i można z niego wycisnąć jakiś niezły fun
VFR 1200
- mors
- stary wyjadacz

- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
spoko
nie mam ciśnienia, jak już to chyba raczej zapoluję na ten bez klamki
bo ja to wariat jestem więc na co mi klamka?... i to chyba raczej najszybciej w przyszłym sezonie z upustem rocznikowym.
Poczekam, aż Madzia powie, że to moto jest coś warte i można z niego wycisnąć jakiś niezły fun
Poczekam, aż Madzia powie, że to moto jest coś warte i można z niego wycisnąć jakiś niezły fun
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- Mar
- bywalec

- Posty: 30
- Rejestracja: ndz 05 kwie 2009, 23:54
- Imię: Adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia/Piaseczno
- Kontakt:
Cena juz jest znana na dzien obecny to 62 900 PLN-ow za wersje ze zwyczajna skrzynia biegow. Mowia tak jak wczesniej wspomniano ze skrzynia dwusprzeglowa moze kosztowac miedzy 5 a 8 tys. PLN.
Co do kufrow bocznych to sa juz orginalne, ceny jeszcze nie znam, ale sa montowane bez stelaza odrazu do zadupka. Z centralnym jeszcze nic nie wiem co i jak, moze cos na targach powiedza...
Aha, moto z "automatem" bedzie podobno od polowy roku dostepne. Obecne testowki (sa dwie) to wersje ze zwyklymi skrzyniami.
Co mi rzucilo sie w "oczy" wagi nie czuc, przynajmniej jak sie siedzi w salonie na moto, mimo tej wagi. Porownujac do SV1000 ktora jest o dobre pare kilo lzejsza to wyraznie czuc ze srodek ciezkosci jest mocno obnizony. W "Motoriscie" ostatnio byla czerwony egzemplarz VFR-ki, nie wiem czy po targach tez bedzie..
Co do kufrow bocznych to sa juz orginalne, ceny jeszcze nie znam, ale sa montowane bez stelaza odrazu do zadupka. Z centralnym jeszcze nic nie wiem co i jak, moze cos na targach powiedza...
Aha, moto z "automatem" bedzie podobno od polowy roku dostepne. Obecne testowki (sa dwie) to wersje ze zwyklymi skrzyniami.
Co mi rzucilo sie w "oczy" wagi nie czuc, przynajmniej jak sie siedzi w salonie na moto, mimo tej wagi. Porownujac do SV1000 ktora jest o dobre pare kilo lzejsza to wyraznie czuc ze srodek ciezkosci jest mocno obnizony. W "Motoriscie" ostatnio byla czerwony egzemplarz VFR-ki, nie wiem czy po targach tez bedzie..
Life is too short to be bored...
- Wojtek86
- klepacz

- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- Kontakt:
O akcesoriach i ich cenach wiadomo od kilku miesięcy.Mar pisze:Co do kufrow bocznych to sa juz orginalne, ceny jeszcze nie znam, ale sa montowane bez stelaza odrazu do zadupka. Z centralnym jeszcze nic nie wiem co i jak, moze cos na targach powiedza...
http://www.honda-access.com/pl/pl/intro.jsp
Klej do manetek PRO HONDA
Cena: 52,67 PLN
Osłony dłoni
Cena: 734,07 PLN
Wiązka
Cena: 123,88 PLN
Poduszka kufra górnego
Cena: 128,47 PLN
Szyba
Cena: 734,07 PLN
Obniżone wąskie siedzenie
Cena: 925,76 PLN
Siatka do kufra. Wewnętrzna
Cena: 138,92 PLN
Siatka mocujaca bagaz
Cena: 84,23 PLN
Torba na zbiornik
Cena: 546,99 PLN
Torba do kufra górnego
Cena: 312,81 PLN
Torby do kufrów bocznych
Cena: 487,34 PLN
Bagażnik
Cena: 1 202,05 PLN
Mata i taśmy do kufra górnego
Cena: 159,01 PLN
Podpórka centralna
Cena: 904,11 PLN
Dodatkowe gniazdo 12V
Cena: 385,40 PLN
Zestaw nawigacji
Cena: 4 887,00 PLN
Zestaw kufra górnego 31l. Czerwony
Cena: 3 205,42 PLN
Zestaw kufra górnego 31l. Srebrny
Cena: 3 205,42 PLN
Zestaw kufrów bocznych 29l. Czerwone
Cena: 3 712,47 PLN
Zestaw kufrów bocznych 29l. Białe
Cena: 3 712,47 PLN
Zestaw kufrów bocznych 29l. Srebrne
Cena: 3 712,47 PLN
Zestaw podgrzewanych manetek.
Cena: 1 220,85 PLN
Folia zabezpieczajaca
Cena: 76,77 PLN
Pokrowiec stosowany na zewnatrz
Cena: 486,10 PLN
Pokrowiec do garażu.
Cena: 734,07 PLN
Tylny błotnik
Cena: 683,24 PLN
Blokada typu U-lock 123/217
Cena: 401,00 PLN
Alarm Averto
Cena: 1 704,07 PLN
- DeVeDe
- pisarz

- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
no dobra.. usiadlem dzisiaj... posiedzialem... i zszedlem zrazony strasznie. Po pierwsze... siedzisko bardzo niewygodne... twarde jak na sporcie... nie wyobrazam sobie zrobic na nim 200 km bez bolacych 4 liter. Druga sprawa... dzwignia zmiany biegow... jest strasznie blisko podnozka... na tyle blisko ze mialem naprawde problem zeby tam bieg zmienic... Trzecia sprawa... nie wiem czy tak bylo ustawione zawieszenie... ale bylo to strasznie twarde... usiadlem i nawet pol milimetra sie nie ugial amortyzator... tak wiem.. jestem lekki.. ale bez przesady...
-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
pojeździmy zobaczymy - bez przejażdżki bardzo ciężko ocenić jaki ten motocykl będzie - jest ciekawy, jest duży i mocny, do turystyki wydawało by się w sam raz - zobaczymy 
Wojtek - pojemność 1200 - na pewno nie będzie palił mniej niż 8 - vfr 800 tyle wciąga przy szbszej jeździe
Czymś trzeba te cylindry napełnić 
Wojtek - pojemność 1200 - na pewno nie będzie palił mniej niż 8 - vfr 800 tyle wciąga przy szbszej jeździe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

