Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
-
Kontakt:
Post
autor: marlon » śr 20 sty 2010, 13:04
mors pisze:Przyczepię się "tylko" do mocowania wizjera - tych nieszczęsnych boczków - to wymysł szatana i sposobu zdejmowania wizjera - to jest chore i wielki wstyd dal takiej firmy jak ARAI
Po rozwaleniu Multiteca zakupiłem właśnie Araia Vipera Gt i masz rację sam mechanizm szybki to nie wiem kto to kurna zmyślił ale w Shoeiu to było 100 razy lepiej wymyślone.Narazie jeszcze nie jeździłem w nim ale już teraz mogę powiedzieć,że lepiej mi na łbie leży niż Shoei.Co do zdejmowania wizjera to są filmiki na youtube gdzie widać jak gość w założonym na głowę kasku zmienia szybki w pare sekund ale jak on to robi???

-
Łukasz.
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 30 lis 2009, 16:26
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Post
autor: Łukasz. » śr 20 sty 2010, 14:12
Art pisze:wszedłem sobie na strone z testami Sharka
Wszystko ok- podaja jaki i ile ma gwiazdek.
Wchodze wię dalej: na poszczególne modele, klikam na strone producenta i co?
kilka z nich nie jest już produkowanych

np:nie ma nic na stronie HJC o modelu hq- 1
http://www.hjchelmets.com/
pozdro
To jest hamerykańska strona i na ten rynek nie jest produkowany HQ-1
HJC HQ-1 jest produkowany:
http://www.hjc-europe.eu/index.php?id=15
Używam Kasku HQ-1 i dla mnie jest wypas lekki (dobrze wyważony), wygodny, doskonała wentylacja i aerodynamika.
-
poscig
- klepacz

- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
-
Kontakt:
Post
autor: poscig » czw 21 sty 2010, 00:39
No i kask jak sie okazuje jest całkiem, całkiem,tylko zabrakło mi czasu na przeczytanie instrukcji....niestety jechałem pierwszy raz na moto i w nowym kasku...macając go wszędzie w bądź co bądź mało sterylnych rękawicach...a na dodatek z przyzwyczajenia na stacji papierem tym zielonym wytarłem szybke z kazdej strony......mimo to dziwie się ,że tak szybka reakcja.....niczym farba polana rozpuszczalnikiem nitro.
-
mors
- stary wyjadacz

- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
-
Kontakt:
Post
autor: mors » czw 21 sty 2010, 08:43
na szczęście kiedyś spotkałem się z podobnym rozwiązaniem w fotografii - aby nie parował wizjer aparatu w warunkach gdy z zimnego wchodzimy do ciepłego można było za jakieś koszmarne pieniądze zakupić tzw. ANTI FOGG augen-muszel czyli wizjerek z szybka pokrytą cieniutka warstewką polimeru - rzeczywiście nie parowało nawet jak się z bliska chuchało, ale było zaje.iście delikatne i każde dotknięcie czymś innym niż ircha pozostawiało rysę.
TEGO TEMATU JESZCZE NIE PORUSZANO -
JAKI SYSTEM ZAPIĘCIA KASKU UWAŻANY JEST ZA NAJBEZPIECZNIEJSZY? 
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
-
marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
-
Kontakt:
Post
autor: marlon » czw 21 sty 2010, 11:36
mors pisze:JAKI SYSTEM ZAPIĘCIA KASKU UWAŻANY JEST ZA NAJBEZPIECZNIEJSZY?

No DD Panie:)A tak przy okazji antifogów pinlocka w shoeiu tak żeby wszędzie idealnie dolegał i żeby miejsce przylegania widać było na szybce to nawet w sprzedawca nie umiał wyregulować.Działać działa dobrze ale przy niskich temp.koło 0stopni czasami zdarzało mu się zaparować niestety..
-
michał RC 46
- pisarz

- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: michał RC 46 » czw 21 sty 2010, 12:04
DD może bezpieczne ale cholernie nie praktyczne i kłopotliwe przy zakładaniu,choć trening czyni mistrza

Czerwone najszybsze !
-
marlon
- klepacz

- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
-
Kontakt:
Post
autor: marlon » czw 21 sty 2010, 17:41
michał RC 46 pisze:DD może bezpieczne ale cholernie nie praktyczne i kłopotliwe przy zakładaniu,choć trening czyni mistrza

Początkowo tylko.Ważne jest też żeby pasek był odpowiednio długi.
-
tfajger
- bywalec

- Posty: 21
- Rejestracja: czw 19 lut 2009, 09:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Londyn
Post
autor: tfajger » pt 29 sty 2010, 01:44
Miałem bardzo poważny wypadek. Z tego co powiedział lekarz kask uratował mi życie.
Polecam: Caberg Trip - oczywiscie byl zamnknięty podczas jazdy....
-
mlody55
- pisarz

- Posty: 202
- Rejestracja: śr 23 maja 2007, 00:19
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podlaskie/london
-
Kontakt:
Post
autor: mlody55 » pt 29 sty 2010, 02:01
kask kaskiem
masz szczęście, że karku nie skręciłeś.......................
szerokości
tylko i wyłacznie xr1000
ps
w cabergu, po5 latach użytkowania zaczeła rozwarstiwiać się szyba........
zabawne
-
tfajger
- bywalec

- Posty: 21
- Rejestracja: czw 19 lut 2009, 09:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Londyn
Post
autor: tfajger » pt 29 sty 2010, 02:48
zlamane tylko reka i noga...
-
Chachur
- bywalec

- Posty: 26
- Rejestracja: śr 24 lut 2010, 15:18
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemyśl
-
Kontakt:
Post
autor: Chachur » sob 06 mar 2010, 01:18
a ja mam takie pytanie odnośnie xr-1000, bo tak się złożyło, że jestem jego posiadaczem. Zastanawia mnie jedna rzecz czy jest sens dokupywania noska do tego kasku, bo z tego co wiem nosek jest odpowiedzialny za nieparowanie szyby a xr ma anti foga a druga sprawa czy jest sens kupować podbródek czy te dwie rzeczy to pic na wodę i nie warto sobie nimi głowy zawracać czy rzeczywiście w jakiś sposób poprawiają komfort podróżowania ?

-
goman
- pisarz

- Posty: 385
- Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
- Imię: Tomek
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: zielona góra
-
Kontakt:
Post
autor: goman » sob 06 mar 2010, 09:13
nosek moim zdaniem bez sensu
jak załozysz whisper kit(czyli podbródek i kołnież) to bedzie mniej wialo
-
su4beusz
- pisarz

- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
-
Kontakt:
Post
autor: su4beusz » wt 18 maja 2010, 12:10
mam do wszystkich kaskowych ekspertów pytanie. ponoć jest tak, że po każdym wypadku, gdzie kask miał kontakt z przeszkodą należy go wyrzucić.
a coz sytuacją, gdzie spadł po prostu przez przypadek z wyższej półki na ziemie?
też do kosza?
-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » wt 18 maja 2010, 12:49
su4beusz pisze:mam do wszystkich kaskowych ekspertów pytanie. ponoć jest tak, że po każdym wypadku, gdzie kask miał kontakt z przeszkodą należy go wyrzucić.
a coz sytuacją, gdzie spadł po prostu przez przypadek z wyższej półki na ziemie?
też do kosza?
Nie. Sila jaka dziala na kask podczas upadku z pulki ma sie nijak do tej jaka zadziala na kask gdy Twoja glowa jest w srodku i zaliczasz szlifa przy 60km/h.
Tak wiec spoko, nic mu nie bedzie.
-
Roberto
- zadomowiony

- Posty: 73
- Rejestracja: wt 29 cze 2010, 08:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Białogard
Post
autor: Roberto » czw 01 lip 2010, 19:02
Wytłumaczcie proszę mnie prostemu człowiekowi.
- Dlaczego nie należy kupować używanych kasków?
Czy wynika to z ewentualnych nieznanych nam uszkodzeń? A może ma coś wspólnego z "dopasowaniem" wnętrza do wcześniejszego użytkownika?
Czy długość użytkowania przez poprzedniego właściciela też nie ma znaczenia w przypadku tej zasady?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości