zmiana moto

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » śr 20 sty 2010, 21:32

Myślę że z CBR 600 F4 byłbyś zadowolony:
- lżejsza od VFR
- moc podobna do vfr lecz troszkę inaczej oddawana
- kultura pracy i niezawodność
- bardzo wygodna pozycja , jak na motocykl stricte sportowy
- zwinny, uniwersalny, niezawodny motocykl
A do codziennego używania moto to polecam Trampka albo v-sroma :mrgreen:
, ale tu musiałbyś dołożyć kasy, bo do 10,0 to raczej nic dobrego nie kupisz. No ale jakby tak rozwinąć temat to potrzeba by chyba dla każdego kilka motocykli. Także osobiście zamiast vfr wybrałbym CBR 600 F4.
Pozdrawiam.
Adam

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 20 sty 2010, 22:20

No ale jakby tak rozwinąć temat to potrzeba by chyba dla każdego kilka motocykli
No i tu masz rację bo teraz to już wogóle nie wiem czego szukać.

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » śr 20 sty 2010, 22:38

ja dodam tyle, ze gosc od ktorego kupilem swoja babcie ma teraz horneta i dynamika ok, ale pomimo przepasci w roczniku lepiej mu bylo na starej vfr-brak owiewek go wykancza, nie wiem czy nie chodzilo tez o wielkosc czy pozycja,
moja pierwsza mysl w tym temacie to tdm-mialem kiedys straszne ciagoty do takich sprzetow ale fakt, wysoko srodek ciezkosci,
wez poprostu pod uwage swoj styl jazdy-czyli przyspieszenie z jakim jezdzisz i przedkosci no i nawierzchnie w Twoich okolicach:]
ja na warszawe wolalbym tdm-a, skaczace na wybojach przednie kolo mnie rozwala

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » śr 20 sty 2010, 22:39

Sprawa jest prosta. Napisz czemu chcesz zmienić moto z VFR. Co Ci w niej przeszkadzało. Czego brakowało a czego było za dużo. Następnie napisz do czego chcesz używać motocykla no i jakie sprzęty Ci sie podobają. Zważywszy na Twój wiek to normalne że nie bardzo wiesz czego chcesz :mrgreen: Cos wymyślimy.
Try before you die!

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 20 sty 2010, 22:49

Zmieniam vfr znaczy przesiadam się na inne moto bo vfr nie jest moja a miałem okazję pojeździć nią sporo czasu więc to wykorzystałem i planuje teraz coś swojego. No pisałem do czego używam dojazdy do pracy szkoły i wyprawy w dalsze trasy. Ogólnie na vfr nie narzekałem silnik ok, spalanie w miarę, mocy wystarczająco,hamulce plus, wygląd ok, masa i osłona przed wiatrem w trasie super, gorzej z ciężarem na parkingach, manewry (ale dawałem radę). Za dużo jest owiewek w tym moto, miałem troche kłopotów z układem chłodniczym i ściąganie tego wszystkiego to masakra. Chciałbym coś takiego właśnie jak tdm czy fazer mała ilość plastiku tylko czasza i jakieś małe boczne owiewki.

floreso
bywalec
bywalec
Posty: 41
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 11:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: floreso » śr 20 sty 2010, 22:57

Pomyśl nad CBR 600F4 - zajefajny sprzęt dający mega frajdę z jazdy. Poręczny i niezaciężki do tego bezawaryjny. Myślę, że z tego co piszesz to i gabarytowo by Ci podszedł.

TDMa fajna lecz ma parę minusów: -środek ciężkości, owiewki nie za obszerne, niektóre egzemplarze lubą brać olej, czasami kłopoty ze skrzynią biegów.

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 20 sty 2010, 23:01

floreso pisze:Pomyśl nad CBR 600F4 - zajefajny sprzęt dający mega frajdę z jazdy. Poręczny i niezaciężki do tego bezawaryjny. Myślę, że z tego co piszesz to i gabarytowo by Ci podszedł.
.
nie no plastiki odpadają, narazie nie myślę o czymś takim

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » śr 20 sty 2010, 23:06

Z tymi owiewkami nie jest tak źle i jak już to opanujesz to ich ściąganie nie jest aż tak kłopotliwe. Z twojego opisu wynika że VFR całkiem Ci odpowiadała. Narzekasz na jej wagę więc może faktycznie cbr 600 to coś dla Ciebie? To motocykl pod wieloma względami (pozycja za kierownicą, ochrona przed wiatrem, uniwersalność, osiągi) podobny do VFR a jednak trochę lżejszy i poręczniejszy.
Try before you die!

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 20 sty 2010, 23:10

nie no Panowie plastika napewno teraz nie kupuje więc dziękuje za porady ale jednak prosił bym o coś innego

floreso
bywalec
bywalec
Posty: 41
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 11:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: floreso » śr 20 sty 2010, 23:11

Namawiałbym Cię nadal na CBR600 ale wiem że to nic nie da:-) Brałeś pod uwagę Bandita w wersji z owiewkami zdaje się nazywa się GSF600 S ?. Nie do zajechania sprzęt. Pisałeś, że miałeś kłopoty z układem chłodzenia.... a tam go nie ma:-)
Ostatnio zmieniony śr 20 sty 2010, 23:12 przez floreso, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » śr 20 sty 2010, 23:11

No tak widzę że się spóźniłem z poprzednim postem.... :mrgreen:
No ale VFR to taki sam plastik jak CBR F3 albo F4 a odpowiadał Ci. Eeeeech to ja już nic nie wiem. Idę spać może do jutra coś wymyślę :mrgreen:
Try before you die!

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 20 sty 2010, 23:14

Nie no jasne że odpowiadał bo nie mój :grin: no jeździło się bardzo przyjemnie ale jak narazie plastiki i niestety vfr odpadają ale mam zamiar kiedyś do vfr wrócić

floreso
bywalec
bywalec
Posty: 41
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 11:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: floreso » czw 21 sty 2010, 07:53

do jazdy po mieście naked jest super lecz gdy zaczniesz odczuwać chęć pośmigania gdzieś dalej to zatęsknisz za plastikiem.

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » czw 21 sty 2010, 19:57

ja przed kupnem vfr jeździłem u tego samego kolesia na varadero 1000 i powiem że na vfr to jest dla mnie bajka ale każdy ma inne wymagania najlepiej pojeździć kilkoma i eliminować niewygodne.
Poza tym to stawiałem na niezawodność i teraz nie żałuje
ZKL

maciek1765
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 22:08
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1765 » śr 27 sty 2010, 21:00


ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości