Przygotowanie do Sezonu
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
Przygotowanie do Sezonu
Witam,
Mam zamiar wymienić płyn chłodzący oraz płyn sprzęgłowy i hamulcowy.
Czy ktoś z Was orientuje się ile wchodzi DOT4 w układ oraz sprzęgło.
http://allegro.pl/item832304191_motul_d ... litra.html
Ile i jakiego płynu (jakiej marki) najlepiej użyć do Vici.
Czy ten poniżej bedzie ok ?
http://allegro.pl/item839259677_motul_m ... dzacy.html
Zapytam też o klocki mimo, że znajduje się osobny temat.
Lepiej zakupić np. kloce SBS, EBC, Ferodo, czy może jednak sprawdzone hondowskie klocuszki?
Co do filtrów powietrza i oleju to już zakupiłem K&N oraz Motul 300 V Double Ester.
Dzieki za info
Pozdrawiam
Mam zamiar wymienić płyn chłodzący oraz płyn sprzęgłowy i hamulcowy.
Czy ktoś z Was orientuje się ile wchodzi DOT4 w układ oraz sprzęgło.
http://allegro.pl/item832304191_motul_d ... litra.html
Ile i jakiego płynu (jakiej marki) najlepiej użyć do Vici.
Czy ten poniżej bedzie ok ?
http://allegro.pl/item839259677_motul_m ... dzacy.html
Zapytam też o klocki mimo, że znajduje się osobny temat.
Lepiej zakupić np. kloce SBS, EBC, Ferodo, czy może jednak sprawdzone hondowskie klocuszki?
Co do filtrów powietrza i oleju to już zakupiłem K&N oraz Motul 300 V Double Ester.
Dzieki za info
Pozdrawiam
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
-
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
panowie z tego co slyszalem EBC wrocilo z powrotem do formy > ferodo podobno natomiast zmarnialy. nie wiem jak to wyjasnic ale zmienia sie jakosc tych klockow w roznycj latach produkcji. kiedys Ferodo btylo bardzo chwalone teraz ludzie narzekaja i odwrotnie w przypadku EBC. ja sam mam Carbony i bardzo sobie chwale ale tez podobno trafilem na okres kiedy Carbony znowu robia przyzwoite.
jezeli EBC to tylko sintermetale.
jezeli EBC to tylko sintermetale.
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Ja zakupiłem chyba 4 L identyczny płyn chłodzący a co do ham. to chyba 2L co do płynu chłodni jest dodatek z Motula dolewa sie go i oddaje szybciej ciepło ok 10 Stopni jest różnicy
( nie używałem zamierzam sprawić na przyszły sezon )
http://www.motul.pl/index.php?id=107
A hamulcowego możesz zakupić 1L więcej przy ewentualnej naprawie bedziesz..
( nie używałem zamierzam sprawić na przyszły sezon )
http://www.motul.pl/index.php?id=107
A hamulcowego możesz zakupić 1L więcej przy ewentualnej naprawie bedziesz..
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Chłodzacego pewnie ze 3,5 litra wejdzie a hamulcowego to 0,5 litra na hamulce i sprzegło chyba braknie ale nie jestem pewien
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Panasonix82, Płynu chłodzącego wchodzi nie całe 3l,a do hamulca i sprzęgła ja kupiłem lir ( dot 5.1) i trochę mi zostało. Co do klocków to tylko nissiny.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
oj oj strasznie objechaliscie ferodo, widac jedynie ze nieodpowiednio dobieracie klocki do swoich potrzeb, jedne hamuja lepiej na zimnej tarczy drugie na cieplej, jedne na cieplo bardziej a drugie mniej sie zuzywaja, wystarczy dobrac odpowiedni rodzaj klocka ... moznaby o tym kasiazke napisac ale i tak jedno jest pewne, 90 % z was wybiera i tak najtanszy produkt niekoniecznie dobry
jezdze na Ferodo SinterGrip Road , jezdze dosc agresywnie , hamulce sa marne dopuki sie nie nagrzeja, piszcza, po rozgrzaniu sa bardzo ostre, bardzo ale to bardzo ladnie hamuja na mokro
mam je drugi sezon, jakies 15 tys km nakrecone, mysle ze jeszcze z 15 tys na nich pojezdze
przed wymiana w moto siedzialy nissiny, jakie? nie wiem.. jakies tam... teraz wiem co mam
na zuzycie klockow maja wplyw rowniez rozne inne elementy ukladu hamulocwego, np. slabe lozyska kola, wyrobione prowadnice, ciezko pracujace tloczysko zacisku itp. itd.
jezdze na Ferodo SinterGrip Road , jezdze dosc agresywnie , hamulce sa marne dopuki sie nie nagrzeja, piszcza, po rozgrzaniu sa bardzo ostre, bardzo ale to bardzo ladnie hamuja na mokro
mam je drugi sezon, jakies 15 tys km nakrecone, mysle ze jeszcze z 15 tys na nich pojezdze
przed wymiana w moto siedzialy nissiny, jakie? nie wiem.. jakies tam... teraz wiem co mam
na zuzycie klockow maja wplyw rowniez rozne inne elementy ukladu hamulocwego, np. slabe lozyska kola, wyrobione prowadnice, ciezko pracujace tloczysko zacisku itp. itd.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Do Vitka podobnie jak do RC46 wedlug serwisowki Haynessa wchodzi lacznie 3.15 litra plynu chlodzacego. Litr plynu hamulcowego powinien wystarczyc na sprzeglo i hamulce.
Jezeli chodzi o klocki to takze sklaniam sie ku Nissinom. Aczkolwiek kolega w tamtym sezonie montowal w CBR 600 F3 Ferodo z serii platinium i po 10 000 km nadal spisuja sie swietnie, wykazujac srednie zuzycie.
Jezeli chodzi o klocki to takze sklaniam sie ku Nissinom. Aczkolwiek kolega w tamtym sezonie montowal w CBR 600 F3 Ferodo z serii platinium i po 10 000 km nadal spisuja sie swietnie, wykazujac srednie zuzycie.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- scibor
- pisarz
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
- Imię: Patryk
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie
tak srednio w temacie ale chcialbym zwrocic uwage na zachowanie szczegolnej ostroznosci przy wymianie plynu hamulcowego - uwazanie na oczy i skore to oczywistosc, ale jak chlapnie na lakier tudziez inne czesci ciala motocykla to potrafi je bardzo skutecznie zniszczyc (glownie wizualnie) - sam taka nieostroznosc popelnilem i to mimo wieloletniej praktyki, wiec uczulam
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Wczoraj na TVN TURBO Damian Śmigielski dawał kilka cennych porad na temat przygotowania moto do nowego sezonu
Mój sprzęt już przygotowany do zimy w zasadzie to tylko wyjąłem akumulator,wcześniej sprzęt wymyłem i wysuszyłem i części mało odporne na korozje przykryłem Nuxudolem 750 taki Szwedzki specyfik wszak w moim garażu jest dość duża wilgotność i po zimie sprzęt mógł by trochę zardzewieć.

Czerwone najszybsze !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości