-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 30 paź 2009, 18:38
Nie musisz spuszczać sprzęgła wystarczy że odkę. zdejmiesz szybko sprzęgieło i przytrzymasz
i spinkami plastikowymi . przed założeniem wciśnij do oporu i załóż .
Pozwodzenia
-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » pt 30 paź 2009, 21:46
Dzieki Damo 88 lancuch z zebatkami juz wymieniony

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc

-
pepek69
Post
autor: pepek69 » sob 31 paź 2009, 23:30
Mam taki problem po wymianie napedu zaczelo mi sie slizgac sprzeglo i to dosc mocno biegi wchodza gladko tylko przy odkreceniu manetki obroty rosna a moto nie odjezdza

Przed wymiana napedu wszystko bylo OK Cos nie tak poskladalem moze ktos mial podobny problem?Prosze o pomoc!
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » sob 31 paź 2009, 23:40
coś dźwignią sprzęgła tak jakby nie odpuszczała do końca
1. zobacz czy występuje jakikolwiek luz na dźwigni
2. naciśnij parę razy sprzęgło tak jak przy zmianie biegów{ moto może być zgaszone w garażu }potem odkręć odpowietrznik na siłowniku sprzęgła nie powinno siknąć , powinno kapać reszta informacji jak dasz odpowiedz jak było

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » ndz 01 lis 2009, 15:02
Sprawdzilem dzisiaj na klamce nie ma duzego luzu,klamka chodzi tak jak przed jak odkreclem odpowietrznik plyn wyplynal ale nie siknal!Tak mi sie wydaje ze jak wczoraj jechalem to napoczatku bylo OK dopiero jak sie nagrzal silnik zaczelo to sprzeglo ciagnac nie jestem pewien na 100%Pierwsze mile jechalem powoli zeby sprawdzic czy z lancuchem wszystko OK po osiedlowych drogach jak wyjechalem na autostrade i odkrecilem lekko manete przy wyprzedzaniu to obroty w gore a moto nie przyspiesza jak trzeba

Zawrocilem do domu i caly czas juz to sprzeglo ciaglo tak ze myslalem ze nie dam rady wrocic

-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » ndz 01 lis 2009, 16:55
A czy z pod sprzęgła nie wycieka płyn po wielokrotnym wciskaniu lewa strona
może tarcze do wymiany sprawdz odkręć korek wlewu oleju niech jedna osoba wciśnie klame ( podświetl latarką ) jeżeli są zajechane to będzie widać .
-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » ndz 01 lis 2009, 22:48
Sprawdze to wszystko juz jutro.Dziwi mnie tylko ze przed wymiana napedu bylo wszystko OK a teraz zaczelo sie slizgac

Sprawdzalem i przy tej pokrywie zebatki nie mozna za wiele popsuc lub zle zmontowac. Dzieki narazie za wszystkie podpowiedzi
-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » wt 03 lis 2009, 16:52
Sprawdzalem nie wycieka olej a tarcze mysle ze moga byc podjechane taki maja lekko brazowawy kolor na krawedziach.Tak przy okazji duzo zachodu jsli chodzi o wymiane tarcz sprzegla bardzo trudna robota?Jakie najlepsze?
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » wt 03 lis 2009, 17:15
Z tarczami sprzęgła to musisz poszukać już było i chyba była ciekawa wzmianka o przejechaniu
lekko paie. ściernym przed założeniem .
A jeżeli się podejmiesz to nie zapomnij o kluczu dynamometrycznym , pamiętaj o gwintach

-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » wt 03 lis 2009, 17:18
Szukalem troche i faktycznie jast sporo na forum.Znalazlem komplet caly komplet tarczy firmy SURFLEX cos pozadnego czy lipa?
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » wt 03 lis 2009, 19:37
a nie masz za duzo płynu sprzęgłowego ???
-
musieli
- pisarz

- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Post
autor: musieli » wt 03 lis 2009, 19:46
A czy nie podlazło Ci coś między tłok siłownika a popychacz? Czasami jak tam coś się dostanie (nawet smar z piachem, bo okolica lubi być zasyfiona) to będzie cały czas lekko rozpięte sprzęgło. Zdejmij jeszcze raz siłownik, albo go poluzuj na wszystkich śrubach i zobacz czy dalej będzie się ślizgać.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » śr 04 lis 2009, 01:36
Ten płyn możesz sprawdzić , gościu w serwisie nad pomniał mi kiedyś że za dużo płynu może
spowodować częściowy brak odbijania ..
-
PEPEK69
- bywalec

- Posty: 29
- Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Leeds
Post
autor: PEPEK69 » śr 04 lis 2009, 10:27
Dzieki posprawdzam wszystko w weekend bo w tygodniu nie mam zbytnio czasu

Mysle ze moglo cos tam podlezc pod silownik jak pisze Musieli bo tak nagle chyba by mi sprzeglo nie padlo,a objaw jest taki jak by sprzeglo bylo wlasnie lekko rozpiete,zobacze tez do zbiorniczka z plynem.Dziekuje za wszystkie porady i pozdrawiam

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości