trzesie jak mocno hamuje
- edziq
 - zadomowiony

 - Posty: 68
 - Rejestracja: śr 11 kwie 2007, 14:44
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gliwice
 - Kontakt:
 
Sylwio pisze: "U mnie było podobnie, tylko nie trzęsło a jakby coś tak stukało. Po wymianie łożyska główki ramy problem znikł."
Sylwio czy łożysko przed wymianą wykazywało zużycie - jak to sprwadzałeś?
Jak stawiam VFR na centralce i lekko ruszam kierownicą to nie czuje żeby sie choć lekko blokowalo na srodku a to znaczy ze jest OK - zresztą to samo potwierdził mi mechanik.
Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
			
									
									
						Sylwio czy łożysko przed wymianą wykazywało zużycie - jak to sprwadzałeś?
Jak stawiam VFR na centralce i lekko ruszam kierownicą to nie czuje żeby sie choć lekko blokowalo na srodku a to znaczy ze jest OK - zresztą to samo potwierdził mi mechanik.
Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
- Sylwio
 - klepacz

 - Posty: 1159
 - Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
 - Imię: Sylwester
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Chrzanów
 - Kontakt:
 
Tak było sprawdzane przez mechanika, jak piszesz na centralce i na środku dało sie wyczuwać przyblokowanie kierownicy. 
			
									
									Tego nie wiem.edziq pisze:Czy łożysko może być do wymiany a zachowywać się prawidłowo przy takim tescie??
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
						- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Zajechałem przednie tarcze , Wcześniej gdy postawiłem na cent.  zakręciłem  było słychać  lekkie ocieranie  teraz po ok 600km\h  robi nie cały obrót ( jakieś pół ) .
Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
			
									
									
						Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
Tarcza motocyklowa jest raczej za cienka,zeby ja prostowac.Damo 88 pisze:Zajechałem przednie tarcze , Wcześniej gdy postawiłem na cent. zakręciłem było słychać lekkie ocieranie teraz po ok 600km\h robi nie cały obrót ( jakieś pół ) .
Czytałem poprzednie posty o prostowaniu wiem że robią tak nawet w autach , z tym że po czasie zawsze wracają do takiego samego stanu .
Co wy na to
Samochodowa ma okolo 10 mm grubosci a wentylowana okolo 4-5 mm.
Prostuje sie przez toczenie.
Motocyklowa ma raczej za malo grubosci,zeby ja jeszcze pocieniac toczeniem.
Ale moze ktos tak robil i dziala.
Sam jestem ciekaw.
- Yaco
 - klepacz

 - Posty: 942
 - Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
 - Imię: Jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Nie qmam. Stać Cię na stosunkowo świeży motocykl, a chcesz oszczędzać na hamulcach?
W życiu bym nie wsiadł na coś takiego...
 
Jest tak jak napisał J43 - tarcze w samochodach poddaje się toczeniu, ale to też rzeźbienie w g.... Chyba robią tak głownie cierpiarze.
Zdecydowanie odradzam takie pomysły.
BTW. nie masz przypadkiem zwyczaju stania np. na światłach z wciśniętym hamulcem? Podobno to jest główna przyczyna krzywienia się tarcz, szczególnie po ostrym hamowaniu.
			
									
									W życiu bym nie wsiadł na coś takiego...
Jest tak jak napisał J43 - tarcze w samochodach poddaje się toczeniu, ale to też rzeźbienie w g.... Chyba robią tak głownie cierpiarze.
Zdecydowanie odradzam takie pomysły.
BTW. nie masz przypadkiem zwyczaju stania np. na światłach z wciśniętym hamulcem? Podobno to jest główna przyczyna krzywienia się tarcz, szczególnie po ostrym hamowaniu.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
						Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

