No fakt... przekonaliscie mnie, FJR to raczej klasa ST1300 ...goldas jeszcze polka wyzej nawet niz te dwa.mack72 pisze:kris2k, celowo nie wspomniałem bo FJR to możesz sobie porównac z Panamericanem i Goldasem z nie z beemą czy hayą....
VFR 1200
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Pierwsze wrażenia z jazdy w dzisiejszym MCN:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... ctober-14/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... ctober-14/
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
dupa ......sami zobaczcie....nie bardzo można powiększyć - rozdzielczość do d....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
he he - myslisz że umkneła by uwadze?jordan23 pisze:http://www.honda-v4.eu/en/en/360
jak ktoś jeszcze nie widział to może rzucić okiem na tą stronkę

Beyond the Grabówek sky
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Teraz dla tych co "dąt spik london" daje artykuł z mcn-a tylko, że po mojemu(ekspresowe tłumaczenie frywolne- dla chętnych mogę wysłać oryginał na priwa).
" NEW VFR1200F REVEALED AT LAST
Był to jeden z najlepiej skrywanych sekretów w motocyklowej historii , ale "nadejszła wielkopomna chwiła" i już można podziwiać oficjalne foty nowej Hondy.
Motocykl wyposażony jest w całkiem nową jednostkę napędową v4 o pojemności 1237ccm i osiągającą moc 170 koni mechanicznych. Honda zapewnia, że jest to motocykl sportowy, którym będzie można pokonywać duże dystanse. Aby stać się jego właścicielem trzeba będzie odchudzić portfel o około 12.000 funtów. Dostępny będzie już bardzo niedługo - prawdopodobnie pierwsze modele trafią do salonów jeszcze przed gwiazdką. Masa motocykla gotowego do jazdy to 267kg, siedem kilogramów więcej niż Suzuki Hayabusa o mocy 194 kucy.
Mcn jest najlepszy bo zawsze pierwszy informował... bla bla bla bla...
Honda przypisuje ogromne znaczenie wypuszczeniu tego motocykla, który ma być jednocześnie bazą wyjściową dla innych modeli, włączając w to nowego Paneuropena, który ma być jeszcze bardziej zaawansowany technicznie (Dual clutch automatic transmition, Varieble Cylinder Menagment, strefy kontrolowanego zgniotu).
Japoński producent pracował nad tym motocyklem już na długo wcześniej niż przyznał się do tego publicznie. Kiedy Honda po raz pierwszy pokazała swój concept V4 prawie rok temu na Cologne Motorcycle Show, prace nad motocyklem były już na ukończeniu, i tak naprawdę był to początek kampanii reklamowej.
Motocykl został zaprojektowany, przez zespół trzech Japończyków, jednego Europejczyka i jednego Amerykanina pod przewodnictwem Toshiaki Kishi (gościu stojący również za Super Blackbirdem). Mieli oni za zadanie stworzyć motocykl, który po całodziennym ujeżdżaniu, ma pozostawić kierowcę na tyle "świeżego" by mógł jeszce porysować trochę kolankiem na krętych drogach.
Stylistyka motocykla została starannie dopracowana aby ukryć jego gabaryty. Kontrastujące ze sobą panele owiewek ułożone są "warstwowo" aby polepszyć przepływ powietrza i odprowadzanie ciepła. poza tym "rozczłonkowanie" paneli sprawia, że motoykl wydaje się mniejszy."
Nowy VFR dostępny będzie w trzech kolorach(czerwony, srebrny i biały). Honda zapewnia, że nowa technologia malowania poprawi jakość powłoki lakierniczej.
Nowe sześcio-tłoczkowe zaciski firmy Nissin współpracować będą z tarczami o średnicy 320mm i połączone będą z tylnym dwu-tłoczkowym zaciskiem (Combined Brake Sysytem) co razem z ABS-em daje dużą siłę hamującą.
Na kierownicy zastosowano nowe rozmieszczenie oprzyrządowania (przełączniki klaksonu i kierunkowskazów zamieniły się miejscami - klakson jest teraz wyżej. Po prawej stronie pod czerwonym przyciskiem zapłonu umieszczono włącznik świateł awaryjnych)
Ukształtowanie lampy przypominające literę X jest takie samo jak w concepcie pokazanym rok temu.(sama lampa jest identyczna jak w Fireblade)
każda vfra wyposażona będzie w zintegrowany system mocowań pod kufry.
" NEW VFR1200F REVEALED AT LAST
Był to jeden z najlepiej skrywanych sekretów w motocyklowej historii , ale "nadejszła wielkopomna chwiła" i już można podziwiać oficjalne foty nowej Hondy.
Motocykl wyposażony jest w całkiem nową jednostkę napędową v4 o pojemności 1237ccm i osiągającą moc 170 koni mechanicznych. Honda zapewnia, że jest to motocykl sportowy, którym będzie można pokonywać duże dystanse. Aby stać się jego właścicielem trzeba będzie odchudzić portfel o około 12.000 funtów. Dostępny będzie już bardzo niedługo - prawdopodobnie pierwsze modele trafią do salonów jeszcze przed gwiazdką. Masa motocykla gotowego do jazdy to 267kg, siedem kilogramów więcej niż Suzuki Hayabusa o mocy 194 kucy.
Mcn jest najlepszy bo zawsze pierwszy informował... bla bla bla bla...
Honda przypisuje ogromne znaczenie wypuszczeniu tego motocykla, który ma być jednocześnie bazą wyjściową dla innych modeli, włączając w to nowego Paneuropena, który ma być jeszcze bardziej zaawansowany technicznie (Dual clutch automatic transmition, Varieble Cylinder Menagment, strefy kontrolowanego zgniotu).
Japoński producent pracował nad tym motocyklem już na długo wcześniej niż przyznał się do tego publicznie. Kiedy Honda po raz pierwszy pokazała swój concept V4 prawie rok temu na Cologne Motorcycle Show, prace nad motocyklem były już na ukończeniu, i tak naprawdę był to początek kampanii reklamowej.
Motocykl został zaprojektowany, przez zespół trzech Japończyków, jednego Europejczyka i jednego Amerykanina pod przewodnictwem Toshiaki Kishi (gościu stojący również za Super Blackbirdem). Mieli oni za zadanie stworzyć motocykl, który po całodziennym ujeżdżaniu, ma pozostawić kierowcę na tyle "świeżego" by mógł jeszce porysować trochę kolankiem na krętych drogach.
Stylistyka motocykla została starannie dopracowana aby ukryć jego gabaryty. Kontrastujące ze sobą panele owiewek ułożone są "warstwowo" aby polepszyć przepływ powietrza i odprowadzanie ciepła. poza tym "rozczłonkowanie" paneli sprawia, że motoykl wydaje się mniejszy."
Nowy VFR dostępny będzie w trzech kolorach(czerwony, srebrny i biały). Honda zapewnia, że nowa technologia malowania poprawi jakość powłoki lakierniczej.
Nowe sześcio-tłoczkowe zaciski firmy Nissin współpracować będą z tarczami o średnicy 320mm i połączone będą z tylnym dwu-tłoczkowym zaciskiem (Combined Brake Sysytem) co razem z ABS-em daje dużą siłę hamującą.
Na kierownicy zastosowano nowe rozmieszczenie oprzyrządowania (przełączniki klaksonu i kierunkowskazów zamieniły się miejscami - klakson jest teraz wyżej. Po prawej stronie pod czerwonym przyciskiem zapłonu umieszczono włącznik świateł awaryjnych)
Ukształtowanie lampy przypominające literę X jest takie samo jak w concepcie pokazanym rok temu.(sama lampa jest identyczna jak w Fireblade)
każda vfra wyposażona będzie w zintegrowany system mocowań pod kufry.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
- jordan23
- pisarz
- Posty: 289
- Rejestracja: wt 07 lip 2009, 01:05
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Reda City POMORSKIE
- Kontakt:
teraz już wiem że nieArt pisze:he he - myslisz że umkneła by uwadze?jordan23 pisze:http://www.honda-v4.eu/en/en/360
jak ktoś jeszcze nie widział to może rzucić okiem na tą stronkę

Vfr Rulezz!!
..DUM SPIRO SPERO !!
..DUM SPIRO SPERO !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości