VFR 1200

Czyli wszystko co związane z klubem VFR-OC w wymiarze ogólnoposkim
Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » pt 09 paź 2009, 19:14

już widzę to cenę:
- poduszka powietrzna
- kardan
i inne

= ze 70000

chyba sie przesiąde za rok, dwa na całkiem coś innego - pewnie XX tak jak większość - XX teraz będzie głownym faworytem

z poza tym to jak sie patrzy na XX, to prawie to samo z wyglądu co VFR1200 - więc jak nie widac szczególnej różnicy no to po co przepłacać ? : >

ellephant
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:03
Imię: Sebatian
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: ellephant » pt 09 paź 2009, 21:44

znowu czerwona? :)

Awatar użytkownika
Fisher
pisarz
pisarz
Posty: 384
Rejestracja: ndz 10 maja 2009, 14:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Fisher » sob 10 paź 2009, 00:20

Bardzo ciekawa ta skrzynie biegów: http://www.youtube.com/watch?v=e4LmL_QzpSU
Jaka by nie była moim zdaniem automatyka zabija przyjemność z jazdy motocyklem. Właśnie o to chodzi żeby samemu o tym decydować kiedy zmieniamy bieg, inaczej kojarzy mi się to ze skuterem albo dziadkowozem. Gdybym miał moto z taką skrzynią to pewnie spróbowałbym na początku jak to działa w formie ciekawostki i to byłby ostatni raz kiedy bym użył automatyki :razz:
No ale ja o czym innym chciałem mówić. Wiadome jest że im coś jest bardziej skomplikowane, tym gorzej bo jest droższe w eksploatacji i naprawach. Ciekawe ile kosztowałaby naprawa takiej skrzyni w razie awarii lub uszkodzenia, wtedy kiedy skończy się okres gwarancyjny? Myślę że w takim przypadku po otrzymaniu rachunku można będzie zrobić i zaśpiewać: "odkręciłem gaz, nie zapuka nikt na czas", ewentualnie :wisielec

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » sob 10 paź 2009, 10:20

A ja wspomne jeszcze o czyms innym... przygladam sie zdjeciom i widze ze w pewnym miejscu zrobiono jakby krok do tylu jesli chodzi o rozwiazania konstrukcyjne.

Otoz wachacz jest znowu lozyskowany w ramie tak jak to mialo miejsce we wszystkich 750tkach. 800tki maja go lozyskowanego w bloku silnika przez co rama jest krotsza i lzejsza. Zapewne kardan wymusil powrot starego rozwiazania bo nie byloby tyle miejsca w bloku silnika zeby go tam zamontowac... no i znowi jakies kg w gore.

Nie jest to zadna tragedia oczywiscie, ale wspominam o tym jako o ciekawostce konstrukcyjnej.

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » sob 10 paź 2009, 11:48

Fisher pisze:No ale ja o czym innym chciałem mówić. Wiadome jest że im coś jest bardziej skomplikowane, tym gorzej bo jest droższe w eksploatacji i naprawach. Ciekawe ile kosztowałaby naprawa takiej skrzyni w razie awarii lub uszkodzenia, wtedy kiedy skończy się okres gwarancyjny? Myślę że w takim przypadku po otrzymaniu rachunku można będzie zrobić i zaśpiewać: "odkręciłem gaz, nie zapuka nikt na czas", ewentualnie :wisielec
Ciekawostki techniczne wymyślają inżynierowie ,a ci do najbiedniejszych nie należą wiec mają większą nas niezamożnych gdzieś . ostatnio słyszałem ciekawą teorię :
Normalny fizyczny pracownik cały czas pracuje ,chodzi, porusza się ,je pokarm który trawi i co ważne niekiedy sobie pierdnie i jest OK. Pracownik umysłowy przy biurku siedzi w zamkniętym pomieszczeniu w towarzystwie i nie wypada mu pierdzieć . Trzyma więc a wtedy gazy wracają układem trawiennym , później wędrują do krwioobiegu ,z tamtąd do mózgu i TAM TWORZĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY

Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 549
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Post autor: nierob » sob 10 paź 2009, 12:45

a to już wiem dlateczego na innym forum napisałem, że nowa honda to sracz...

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 10 paź 2009, 12:46

no a co miałes napisać na forum WC Pikera : >

Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 549
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Post autor: nierob » sob 10 paź 2009, 13:57

w sumie masz racje.

Awatar użytkownika
mack72
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
Imię: MACIEJ
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: mack72 » sob 10 paź 2009, 18:37

Czytam wszystkie wątki zwiazane z nowa VFR i wydaje mi sie że Honda zrobiła konkretny motocykl:
1.Konkurent dla BMW Hayabusy i Kawy z14(gwoli ścisłości czesto tu wymieniany XX to już jest nie ta liga)
2.Odejście od kompromisów typu udane połączenia sporta i turystyka, każdy moze sobie kupić dwa motorki i sporta i kanapę.
3.Za kilka lat na tym forum będzie mnóstwo wpisów że Honda San w 2009 wypuscił zajebisty sprzęt który znów przez kilka lat bedzie w czołówce.
4.Cena wydaje mi się normalna bo to praktycznie najwyższa półka.
5.We wszystkich testach które ostatnio były w pismach motocyklowych BMW jest najlepsze we wszystkich kategoriach zdaje sobie sprawę że wszystkie te gazety należą to tego samego Niemca ....ale w przypadku nowej VFR to....NIEMIEC MASZ BRACIE PROBLEM :evil:

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » sob 10 paź 2009, 19:29

mack72... odnosnie punktu 1. Fakt, XX zostal w tyle ale nie wspomniales o FJR, moim zdaniem to tez ta sama klasa co Hajka i BMK'a.

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 11 paź 2009, 09:09

ciekawe czy da się wstawić inny tłumik
i najlepiej by dało sie go pociagnąć górą :)
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
mack72
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
Imię: MACIEJ
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: mack72 » ndz 11 paź 2009, 09:20

kris2k, celowo nie wspomniałem bo FJR to możesz sobie porównac z Panamericanem i Goldasem z nie z beemą czy hayą....

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » ndz 11 paź 2009, 09:56

mack72 pisze:kris2k, celowo nie wspomniałem bo FJR to możesz sobie porównac z Panamericanem i Goldasem z nie z beemą czy hayą....
Moim zdaniem FJR można porównać tylko z st1300 pan european

Goldwing-a natomiast z yamaha venture

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » ndz 11 paź 2009, 10:25

Wiecie ale Honda uzyskała niesamowity efekt marketingowy tym motocyklem o VFR 1200 mówia na wszystkich branżowych stronach i jest to chyba premiera wzbudzająca największe emocje od kilku lat. W końcu to całkowicie nowa konstrukcja :mrgreen:
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » ndz 11 paź 2009, 11:08

trzeba się przejechać i ocenić, a nie teoretyzować na podstawie fotek.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość