Silnik VFR zgasł RC46
-
- bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Silnik VFR zgasł RC46
Witam
Prosiłbym o porade. Podczas jazdy VFR-ka mi zgasla, nie moglem jej odpalic, dopiero jak wlaczylem ssanie to odpalila, vfrka byla rozgrzana przejechalem wczesniej 15 km, malo tego podczas powrotu, przestala palic mi na wszystkie gary. Kupilem dzisiaj nowe swiece, wymienilem, odpalilem i elegancko, bez ssania, na wszystkie gary. Zadowolony umylem motocykl, popracowalem, kiedy chcialem sie przejechac, odpalilem ale od razu gasla nie trzymala obrotów, tylko na ssaniu. Co moze być przyczyną? mogła poluzować sie śruba od regulacji obrotów? moze nie dostawac paliwa?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Prosiłbym o porade. Podczas jazdy VFR-ka mi zgasla, nie moglem jej odpalic, dopiero jak wlaczylem ssanie to odpalila, vfrka byla rozgrzana przejechalem wczesniej 15 km, malo tego podczas powrotu, przestala palic mi na wszystkie gary. Kupilem dzisiaj nowe swiece, wymienilem, odpalilem i elegancko, bez ssania, na wszystkie gary. Zadowolony umylem motocykl, popracowalem, kiedy chcialem sie przejechac, odpalilem ale od razu gasla nie trzymala obrotów, tylko na ssaniu. Co moze być przyczyną? mogła poluzować sie śruba od regulacji obrotów? moze nie dostawac paliwa?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Maciek
-
- bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Sprawdzilem
Co dzisiaj zrobilem:
- spuścilem paliwo z baku i wlalem nowe ( przed sama jazda tankowalem a zgasl 10 min po tankowaniu)
- sprawdzilem iskre na kazdej fajce, jest ok
- przeciscilem i opalilem nowe swiece co wrzucilem wczesniej, jest ok
- sprawdzilem filtr powietrza i wszystkie weżyki, jest ok
- pompa pracuje i podaje paliwo
- wczesnie nie bylo zadnych objawow palila na dotyk
- może musze sie pozbyć paliwa z silnika, jak to zrobić?
- w tej chwili nie pali wogole.
Nie wiem za co sie jeszcze zabrać i co sprawdzić, pierwszy sezon z VFR. Jesli ma ktoś jakies pomysly to prosze o jakies rady.
- spuścilem paliwo z baku i wlalem nowe ( przed sama jazda tankowalem a zgasl 10 min po tankowaniu)
- sprawdzilem iskre na kazdej fajce, jest ok
- przeciscilem i opalilem nowe swiece co wrzucilem wczesniej, jest ok
- sprawdzilem filtr powietrza i wszystkie weżyki, jest ok
- pompa pracuje i podaje paliwo
- wczesnie nie bylo zadnych objawow palila na dotyk
- może musze sie pozbyć paliwa z silnika, jak to zrobić?
- w tej chwili nie pali wogole.
Nie wiem za co sie jeszcze zabrać i co sprawdzić, pierwszy sezon z VFR. Jesli ma ktoś jakies pomysly to prosze o jakies rady.
Maciek
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
aku dobre ? moto własnie tak gasnie na zdechłym aku .
Czy na postoju dzieje sie to samo ?
Czy na postoju dzieje sie to samo ?
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
-
- bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Serwisowka
Witam
Dzisiaj zrobilem serwisówke, o której nie wiedzialem , ze można zrobić. Kod dotyczy problemu z ECT sensor. Nie zdążylem jeszcze dostać sie do czujnika ale może w weekend sie uda.
ECT Sensor – engine coolant temp sensor – przesyła informacje do komputera dotyczące temperatury cieczy chłodzącej. Informacje te SA brane pod uwagę przy ustalaniu czasu zapłonu oraz ilości mieszanki jaka trafia do komory spalania.
Wydaje mi się że to będzie powód tego, że gaśnie na wolnych obrotach. Miał już ktos problem z tym czujnikiem? Probowal sie juz ktos dostać do niego? Widzialem go dzisiaj ale jest gleboko pod filtrem powietrza.
Dzisiaj zrobilem serwisówke, o której nie wiedzialem , ze można zrobić. Kod dotyczy problemu z ECT sensor. Nie zdążylem jeszcze dostać sie do czujnika ale może w weekend sie uda.
ECT Sensor – engine coolant temp sensor – przesyła informacje do komputera dotyczące temperatury cieczy chłodzącej. Informacje te SA brane pod uwagę przy ustalaniu czasu zapłonu oraz ilości mieszanki jaka trafia do komory spalania.
Wydaje mi się że to będzie powód tego, że gaśnie na wolnych obrotach. Miał już ktos problem z tym czujnikiem? Probowal sie juz ktos dostać do niego? Widzialem go dzisiaj ale jest gleboko pod filtrem powietrza.
Maciek
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Troche rozbierania Cie czeka , moge tylko zyczyc powodzenia
Nie pomieszaj sobie tych gumowych rurek idących do airboxa , a co do czujnika jest podane jak go sprawdzic w manualu

Nie pomieszaj sobie tych gumowych rurek idących do airboxa , a co do czujnika jest podane jak go sprawdzic w manualu
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości