Silnik VFR zgasł RC46

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Silnik VFR zgasł RC46

Post autor: Tech_Mac » pt 25 wrz 2009, 16:59

Witam

Prosiłbym o porade. Podczas jazdy VFR-ka mi zgasla, nie moglem jej odpalic, dopiero jak wlaczylem ssanie to odpalila, vfrka byla rozgrzana przejechalem wczesniej 15 km, malo tego podczas powrotu, przestala palic mi na wszystkie gary. Kupilem dzisiaj nowe swiece, wymienilem, odpalilem i elegancko, bez ssania, na wszystkie gary. Zadowolony umylem motocykl, popracowalem, kiedy chcialem sie przejechac, odpalilem ale od razu gasla nie trzymala obrotów, tylko na ssaniu. Co moze być przyczyną? mogła poluzować sie śruba od regulacji obrotów? moze nie dostawac paliwa?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Maciek

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 25 wrz 2009, 18:21

Dodajac ssanie zwiększasz dopłow wachy ,Jak pali tylko na ssaniu może wacha nie dochodzi : zapchany filtr , drobiki wody , syf .. :???:

Czekaj na starszyznę ..

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: Tech_Mac » pt 25 wrz 2009, 19:52

Czekam. podczas jazdy nie przerywa, gdy przytrzymam gaz na 1000-1200 obrotow tez nie przerywa, dopiero jak calkiem odpuszcze to gasnie, podczas jazdy leci normalnie, dopiero jak mu odpuszcze gaz, to gasnie i blokuje kolo.
Maciek

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pt 25 wrz 2009, 20:03

Sprawdz śrubke od wolnych obrotów,śrubokręcik i naprzód.....wiesz gdzie jest?
(po prawej str,w ramie na wys nr vin,czarna zaślepka)

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pt 25 wrz 2009, 20:10

watpie zeby sama tak nagle sie przestawila, to moze byc tylko rozwiazanie dorazne, szybciej bym sie dopatrywal przyczyny w zapchnej dyszy wolnych obrotow skoro zaczyna przerywac-czyli gazniki do czyszczenia

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pt 25 wrz 2009, 20:17

Ale Jego sprzęcior niema gażników,jeno PGM FI :mrgreen:

Tez mi się nie wydaje żeby sama się wykręciła itd ale.......

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pt 25 wrz 2009, 20:45

ustaw wolne obroty i pojezdzij. Filtr powietrza w jakim stanie? Przewody od pocisnienia (te co dochodzą do airboxa) sa na miejscu??

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: Tech_Mac » pt 25 wrz 2009, 20:54

Moze dzisiaj jeszcze sprobuje ustawic obroty, zobacze jak bedzie.
Maciek

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » pt 25 wrz 2009, 21:54

Diego pisze:Ale Jego sprzęcior niema gażników,jeno PGM FI :mrgreen:

Tez mi się nie wydaje żeby sama się wykręciła itd ale.......
he racja, ale sie zapedzilem, a chwile wczesniej zanim to napisalem chcialem wspomniec o wadliwych wtryskach lub centralce strerujacej:]
ale po chwili mi sie zapomnialo:]

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Sprawdzilem

Post autor: Tech_Mac » wt 29 wrz 2009, 20:44

Co dzisiaj zrobilem:

- spuścilem paliwo z baku i wlalem nowe ( przed sama jazda tankowalem a zgasl 10 min po tankowaniu)
- sprawdzilem iskre na kazdej fajce, jest ok
- przeciscilem i opalilem nowe swiece co wrzucilem wczesniej, jest ok
- sprawdzilem filtr powietrza i wszystkie weżyki, jest ok
- pompa pracuje i podaje paliwo
- wczesnie nie bylo zadnych objawow palila na dotyk
- może musze sie pozbyć paliwa z silnika, jak to zrobić?
- w tej chwili nie pali wogole.



Nie wiem za co sie jeszcze zabrać i co sprawdzić, pierwszy sezon z VFR. Jesli ma ktoś jakies pomysly to prosze o jakies rady.
Maciek

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » wt 29 wrz 2009, 20:49

aku dobre ? moto własnie tak gasnie na zdechłym aku .
Czy na postoju dzieje sie to samo ?
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Tomotom
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: wt 19 maja 2009, 18:47
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tomotom » wt 29 wrz 2009, 21:55

sprobuj zczytac bledy, moze cos pomoze

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: Tech_Mac » wt 29 wrz 2009, 22:52

Podpielem inny akumulator i tez nie chce.
Maciek

Tech_Mac
bywalec
bywalec
Posty: 20
Rejestracja: wt 30 cze 2009, 23:18
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Serwisowka

Post autor: Tech_Mac » pt 02 paź 2009, 17:00

Witam



Dzisiaj zrobilem serwisówke, o której nie wiedzialem , ze można zrobić. Kod dotyczy problemu z ECT sensor. Nie zdążylem jeszcze dostać sie do czujnika ale może w weekend sie uda.

ECT Sensor – engine coolant temp sensor – przesyła informacje do komputera dotyczące temperatury cieczy chłodzącej. Informacje te SA brane pod uwagę przy ustalaniu czasu zapłonu oraz ilości mieszanki jaka trafia do komory spalania.

Wydaje mi się że to będzie powód tego, że gaśnie na wolnych obrotach. Miał już ktos problem z tym czujnikiem? Probowal sie juz ktos dostać do niego? Widzialem go dzisiaj ale jest gleboko pod filtrem powietrza.
Maciek

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pt 02 paź 2009, 18:57

Troche rozbierania Cie czeka , moge tylko zyczyc powodzenia ;-)
Nie pomieszaj sobie tych gumowych rurek idących do airboxa , a co do czujnika jest podane jak go sprawdzic w manualu
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości