problemy dwa
problemy dwa
Witam.
Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj
viewtopic.php?t=7054
I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.
problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a
Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.
Jak to jest u was z VTEC-iem ?
problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.
Jakies inne propozcje ?
Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj
viewtopic.php?t=7054
I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.
problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a
Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.
Jak to jest u was z VTEC-iem ?
problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.
Jakies inne propozcje ?
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
To i ja się wypowiem
1) Czym chłodniej na dworzu tym większe szarpnięcie, ale nawet w upały jest ono delikatnie wyczuwalne. Moto z 2002 roku,
Wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a tak jest u mnie.
2) Co do temperatury przy trasce poza miastem około 90 stopni, po mieście i w korkach około 100, gdzie przy 105 załącza się wentylator.
1) Czym chłodniej na dworzu tym większe szarpnięcie, ale nawet w upały jest ono delikatnie wyczuwalne. Moto z 2002 roku,
Wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a tak jest u mnie.
2) Co do temperatury przy trasce poza miastem około 90 stopni, po mieście i w korkach około 100, gdzie przy 105 załącza się wentylator.
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chyba zle zrozumialem Twoj post, mialem wrazenie, ze sugerujesz, ze i u Ciebie cios jest nietak a jesli teraz dobrze rozumiem to tylko porownywales moto kolego do swojego-dobrze dzialajacego.dawidk1978 pisze:Twardy161 pisze:Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.
tak ale przy 6800, tak jak wcześniej miał kolega. Teraz ma coś nie tak.
patrz 1 post
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości