Kupno VFR- V-Tec

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
CBR_Wicia
Posty: 3
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bp

Kupno VFR- V-Tec

Post autor: CBR_Wicia » ndz 09 sie 2009, 22:15

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. :grin:
Mam zamiar przesiąść się z kawy zx6 636 na VFR- V-tec. Motor ma mi służyć do celów turystycznych i jazdy w dwie osoby. Chciałbym się dowiedzieć coś nie co o VFR o jej zaletach, wadach, jakie są jej typowe usterki, czy sprawdza się w trasach (2 osoby), czy jest warty uwagi, jak jest z komfortem. Z góry dziękuje ;-)

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » ndz 09 sie 2009, 23:42

Poszukaj na forum, jest kilka tematów na temat vitka. A jak będziesz miał jakieś konkretne pytania to wal śmiało. Jak tylko będę znał odpowiedź to odpowiem.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Tomkoz
pisarz
pisarz
Posty: 211
Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Tomkoz » pn 10 sie 2009, 02:17

Oj Gregory, nie bądź taki skromny - przecież ty wszystko wiesz o VFR !! ;-)
Mimo wszystko potwierdzam. Gregory już tyle naopowiadał o swoim Vitku ( w Bezmiechowej ), że chłopie wal do niego w ciemno... :-)

CBR_Wicia
Posty: 3
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bp

Post autor: CBR_Wicia » pn 10 sie 2009, 10:17

Dzięki za odpowiedź. :grin: Mam prośbę możecie dodać odnośniki do ciekawych tematów związanych z VFR V-Tec, mogę szukać i przeczytać każdy temat ale za dużo to zajmie.

Awatar użytkownika
G O F E R
pisarz
pisarz
Posty: 342
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
Imię: Rafał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: G O F E R » pn 10 sie 2009, 19:24

Szukaj, szukaj a na pewno znajdziesz.
Masz jeszcze jedno wyjście, kup sobie Świat Motocykli sierpniowy.
Ten z VFR Vtec na okładce :) Tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania, a jeżeli nie to też służę pomocą.

CBR_Wicia
Posty: 3
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bp

Post autor: CBR_Wicia » śr 12 sie 2009, 19:39

No to w takim razie mam pytanie: Jak wygląda załączanie się V-Teca w zakręcie, bo słyszałem różne negatywne opinie :?: proszę o odp :D

Awatar użytkownika
G O F E R
pisarz
pisarz
Posty: 342
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
Imię: Rafał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: G O F E R » śr 12 sie 2009, 20:01

Wygląda to tak że przed 7000 tys. obrotów załączają się podciśnieniowo kolejne zawory i staje się narwisty. Nie jest to walnięcie jak np r1 wchodzi w moment obrotowy, ale jest wyczuwalne. Nie przeszkadza w niczym i jest bez znaczenia czy jedziesz prosto, czy właśnie jesteś w zamknięciu opony).

Moje odczucie jest takie, że jak jadę mam wrażenie że już lepiej być nie może (wtedy włącza się Vtec) i nagle jest BOSKO!!! :mrgreen:
Można by sapać na ten temat wiele, powinieneś się przejechać i wtedy będzie wszystko jasne.

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » śr 12 sie 2009, 22:17

Negatywne opinie piszą Ci co nie jezdzili i mają duze teorie i nic wiecej :)
Załączanie przynajmniej mi nie przeszkadza w niczym a zresztą najfajniej to zeby wogole sie nie wyłączał :D zreszta sam kupisz to tez tak bedziesz myslal :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości