niestety ta lampa to jedyny pewnik. mnie się też nie podoba.szatan pisze:Mam nadzieje ze lampa przednia bedzie inna bo ta jest ..........paskudna
VFR 1200
- poscig
- klepacz

- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Na zdjeciach ze ścigacza.pl ta bordowa ma felgi od RC 46...jedno jest pewne,że nic nie jest pewne
,ale gdyby nowa miała kardan,dużą ładowność,moment obr.wiekszy,zęby na rozrządzie i kilka gadzetów elektronicznych lampę z żarnikami ksenonowymi bo na fotach widac pojedynczą to sukces będzie....i w garażu za kilka latek.
- bialy-murzyn
- klepacz

- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
No tak , a ten model ma "starczyć" na nastepne kilka lat, Koni napewno mu starczy , 200KM , wowkiki pisze: No coż ale idziemy z duchem czasu
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Najbardzie mnie zastanawia dlaczego Honda zdecydowała się skonstruować tak skomplikowany silnik.
Dwa cylindry wyłączane poprzez stałe otwarcie zaworów.
Dwa z czteresch zaworów popychana klawiaturą i z śrubą regulacyjną i to tylko w jednym rzędzie cylindrów!
A reszta zaworó regulowana poprzez wyminenne szklanki.
To smutne.
Ten moto ma więcej jeżdzić niż stać w korkach więc po co mu wyączać cylindry na wolnych obrotach! Dla ekologii?
Dwa cylindry wyłączane poprzez stałe otwarcie zaworów.
Dwa z czteresch zaworów popychana klawiaturą i z śrubą regulacyjną i to tylko w jednym rzędzie cylindrów!
A reszta zaworó regulowana poprzez wyminenne szklanki.
To smutne.
Ten moto ma więcej jeżdzić niż stać w korkach więc po co mu wyączać cylindry na wolnych obrotach! Dla ekologii?
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Niskie siodło niestety oznacza również niskie podnóżki co utrudnia głębokie złożenia w zakrętach aczkolwiek jestem zaskoczony jej małą szerokością.
Podnóżki niestety są bardzo z przodu to typowa cecha turystyka.
Niskie siodło oznacza również bardziej wyprostowaną sylwetkę, znów ukłon dla turystyków, choć nie wiadomo jak daleką są rączki kierownicy.
Prawdopodobnie chłodnice ma z przodu a nie po bokach i małą skoro na wolnych obrotach pracują tylko dwa cylindry to się tak nie grzeje.
Podnóżki niestety są bardzo z przodu to typowa cecha turystyka.
Niskie siodło oznacza również bardziej wyprostowaną sylwetkę, znów ukłon dla turystyków, choć nie wiadomo jak daleką są rączki kierownicy.
Prawdopodobnie chłodnice ma z przodu a nie po bokach i małą skoro na wolnych obrotach pracują tylko dwa cylindry to się tak nie grzeje.
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety zrezygnowali z ramy szczątkowej "V" na rzecz ramy promieniowej więc będzie podobna do obecnej. Co wskazywało by na dużą wagę (choć niekoniecznie).
Ostatnio zmieniony ndz 28 cze 2009, 11:28 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości







