Wheelie

Jazda na gumie i inne Stoppie.
Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » śr 17 cze 2009, 00:27

Eeee złej baletnicy nawet rąbek u spódnicy.... :lol: na jasnym, ciemnym, chropowatym, betonowym, gładkim nawet na mokrym o czym sie wczoraj przekonałem i ubitej glebie podniesie.Trzeba sie postarać.Ja jestem daleki od wysnuwania teorii bez pokrycia w praktyce. A jeszcze jedno co to znaczy ,,zamieli,,?

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 17 cze 2009, 00:45

nie zauwazylem roznicy, jasny asfalt czy ciemny jeden ^&* ;)

jak zrobic zeby opadac delikatniej? nadgarstki sobie na silce troche rozwalilem a po paru dniach nauki jazdy na kole mam juz cale obolale
jeden koles od gsxfa powiedzial zeby dac gazu podczas opadania, ale przeciez zeby opasc trzeba tego gazu odjac...
zauwazylem ze jak dupe troche oderwe od kanapy to delikatniej dotyka przednim kolem asfaltu... albo to tylko moje zludzenie ;)

z checia poslucham profesjonalistow ;)
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » śr 17 cze 2009, 02:31

binio pisze:nie zauwazylem roznicy, jasny asfalt czy ciemny jeden ^&* ;)

jak zrobic zeby opadac delikatniej? nadgarstki sobie na silce troche rozwalilem a po paru dniach nauki jazdy na kole mam juz cale obolale
jeden koles od gsxfa powiedzial zeby dac gazu podczas opadania, ale przeciez zeby opasc trzeba tego gazu odjac...
zauwazylem ze jak dupe troche oderwe od kanapy to delikatniej dotyka przednim kolem asfaltu... albo to tylko moje zludzenie ;)

z checia poslucham profesjonalistow ;)
Hmmm ja tam sie nie znam w tej sztuce ale wedlug praw fizyki to mial racje co by nie bylo :) gazu lepiej nie dodawaj zbyt gwaltownie jak bedziesz w gorze bo Cie nakryje. Koledze z gsxfa chodzilo pewnie o to ze w dolnej fazie, juz podczas schodzenia na ziemie, kiedy przednie kolo jest juz stosunkowo blisko, dodać gazu zeby motocykl jeszcze troche "pociagnął" i wtedy z mniejszej wysokosci lagodniej zszedł kołem na asfalt.

Tak to imo kumam. Jesli sie myle to mnie w pysk trzaskać... :aww ;)

A co do Pana Murzyna to jak dla mnie największy prowokator tego forum... tyle...

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » śr 17 cze 2009, 06:51

na razie jestes raczej na etapie silowania sie z moto, wiec to przyspieszanie przy opadaniu to jest prawda ale to raczej jak juz bedziesz smigal bez wiekszego wysilku fizycznego

wiadomo, ze moto szybko schodzi na dol i po dodaniu gazu lagodniej, ale trzeba tez to kolo zrobic solidne - wysokie bo takie bedziesz robil bez problemu

oczywiscie mowa glownie o kole na siedzaco, to chyba jedyne kolo ktore przydaje sie w miescie - przynajmniej dosc bezpieczne w stosunku do innych no i nagłe jak jest krótki teren i malo czasu

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 17 cze 2009, 09:05

binio pisze:jak zrobic zeby opadac delikatniej? nadgarstki sobie na silce troche rozwalilem a po paru dniach nauki jazdy na kole mam juz cale obolale
jeden koles od gsxfa powiedzial zeby dac gazu podczas opadania, ale przeciez zeby opasc trzeba tego gazu odjac.
bardzo ważne w tym wypadku jest precyzyjnie trzymać manetke gazu i mieć ustawiony na niej minimalny luz. wtedy mozesz dokladnie dawkowac gaz. jak juz bedziesz jechal na gumie to wiadome ze musisz przymknąć gaz. jak przymkniesz to w momencie kiedy moto bedzie wyraźnie leciało w dół lekko go otworz. po jakimś czasie wyczujesz na ile sobie z tym otwarciem możesz pozwolić i kiedy. wtedy spowolnisz upadek dzieki czemu zrobisz to delikatnie. da sie zrobić tak delikatnie ze zawiecha nawet do polowy Ci się nie złoży :smile:
bialy-murzyn pisze:na razie jestes raczej na etapie silowania sie z moto, wiec to przyspieszanie przy opadaniu to jest prawda ale to raczej jak juz bedziesz smigal bez wiekszego wysilku fizycznego
wysiłek fizyczny jest zawsze. jego zauważalność likwiduje adrenalina :)
bialy-murzyn pisze:oczywiscie mowa glownie o kole na siedzaco, to chyba jedyne kolo ktore przydaje sie w miescie - przynajmniej dosc bezpieczne w stosunku do innych no i nagłe jak jest krótki teren i malo czasu
tak Ci się tylko wydaje.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 17 cze 2009, 10:16

delikatne opadanie wymaga pozostawienia sobie malego zapasu obrotow przed odcinka

ja to wykrecam na gumie do 10 tys obr, jak widze ze juz wskazowka do tego miejsca dochodzi popuszczam i przed dotknieciem przedniego kola do asfaltu troche podkrecam gaz
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
mario_blues
pisarz
pisarz
Posty: 348
Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź, Głowno
Kontakt:

Post autor: mario_blues » śr 17 cze 2009, 10:37

no właśnie, dokładnie tak to powinno wyglądać

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 17 cze 2009, 11:38

dzieki Orzyl, postaram sie dzisiaj wyprobowac

Fabiq - jeszcze nie doszedlem do odcinki, za slaby w w uszach jestem ;) ale na przyszlosc zapamietam
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 17 cze 2009, 11:51

opcje z odcinką są dwie :D

pierwsza jak pisze fabiq - lądodwanie przed odcinką :)
i....

no kolejny bieg, nie ? :) - próbował ktoś w locie przepinać już ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » śr 17 cze 2009, 19:10

do prób przepinania tak aby coś to dało, czyli szło nauczyć się tego dobrze, to trzeba mieć kawałek spokojnego miejsca - i to długi kawałek

prosta rzecz to nie jest, nawet Fabiq sie z tym męczy .. pewnie też nie ma za wiele miejsca

ja osobiście nie wiem jeszcze jak, ale podobno jak się siedzi i wychodzi na jedynce w górę to już w tym momencie powinno się wrzucić na 2

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 17 cze 2009, 19:44

bialy-murzyn, probowalem troche ale motocykl za kazdym razem opadal, chyba trzeba to przebic bez sprzegla a zabijac skrzyni biegow to mi sie nie chce, tymbardziej ze wylatana dwojka to przypadlosc mojego modelu motocykla przy lataniu na gumie, to sobie odpuszcze, przeciez mozna jezdzic na jedynie na jednym kole bez ograniczen przejechanych km, wystarczy dobre wyczucie i balans, zreszta na vfr bylo to znacznie latwiejsze bo ona potulna byla jak baranek
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » śr 17 cze 2009, 20:29

no a ja próbowałem przed chwilą
dwa razy weszła dwójka i przjechałem kawałek, po prostu wsadziłem ją jak jeszcze nie wszedłem za bardzo do góry czyli prawie od razu od uniesienia, normalnie ze sprzęgłem i nawet jechał kawałek

ale z 15x mi wskoczył na luz, czuje że tak zajedzie się dwójkę, tak jak to piszesz : >

mimo to probowal bede dalej : >

Awatar użytkownika
mario_blues
pisarz
pisarz
Posty: 348
Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź, Głowno
Kontakt:

Post autor: mario_blues » czw 18 cze 2009, 12:16

żebyś się za 16 razem nie wyj.bał tylko ;), bo przepięcie jest dość śliską sprawą, a widzę że kombinujesz od samego początku jak koń pod górę. Jakiś miesiąc temu miałem pełne gacie jak prawie '12 złapałem po zapięciu dwójki - masakra. Narazie dałem sobie z tym spokój - ale sprawdzone że się da, oczywiście bez sprzęgła.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 18 cze 2009, 12:25

żebyś się za 16 razem nie wyj.bał tylko
nie bzdurz :twisted: . Ucz się lepiej od naszego białego :) Ja postanowiłem czynić tą powinność. Filmiki z YT już na komorce mam jak jestem na cargo to probuję :D
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » czw 18 cze 2009, 12:31

nauczaj nas dzekson

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości