VFR 800FI czy Vtec?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Skuciok
teksciarz
teksciarz
Posty: 179
Rejestracja: pt 23 maja 2008, 12:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z gór

Post autor: Skuciok » śr 20 maja 2009, 10:12

Za 17 tyś. zmieścisz się w zupełności za 800 Fi z dodatkami typu pierwszy serwis po kupnie, niezbędne wymiany, komplet kufrów, czy inne podróżoumilacze + wszystkie złodziejskie opłaty przy rejestracji. Po prostu celuj w najdroższe i najmłodsze z tego modelu ;-) od 2000 roku 800 Fi nie ma dźwigienki ssania i ma HISS. Jeśli się mylę co do daty to mnie poprawcie.

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » śr 20 maja 2009, 11:11

Skuciok pisze:od 2000 roku 800 Fi nie ma dźwigienki ssania i ma HISS. Jeśli się mylę co do daty to mnie poprawcie.
Chodzi o to, że jest na wtrysku, a nie na gaźnikach.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 20 maja 2009, 11:25

Widze ze ten temat cieszy sie wiekszym zainteresowaniem niz w ocenie ofert wiec i tutaj podam dwa link:
http://moto.allegro.pl/item639435914_vf ... ealna.html
w tej ofercie wszystko dokladnie opisane, koles jezdzi chyba 3 lata tym sprzetem, glownie w dalekich trasach
i drugi:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1258001
Ten bez wyposazenia. Sprowadzony rok temu ze Stanow, licznik w milach ale to mi nie przeszkadza. Koles mowi ze przewrocil sie na nim na bok, sklejona owiewka, odmalowany, wymienione lusterko i miska oleju i jakies zatarcia sa. Wizualnie podobno ideal, silnik ponoc igla. Na co zworcic szczegolna uwage oglaajac go? I czy jest warty swojej ceny, podobno ma ok 30tys km zrobione?
Jakbyscie mieli wybierac pomiedzy tymi dwoma zakladajac ze na obydwoch ok 500zl utarguje to jaki byscie brali i dlaczego? Czy akcesoria dodatkowe z pierszej oferty rekompensuja 2 lata i ponad 10kkm roznicy?

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » śr 20 maja 2009, 11:35

Gregory pisze:Chodzi o to, że jest na wtrysku, a nie na gaźnikach
na wtrysku to juz 98 jest, od 2000r ma automatyczne ssanie

binio jedz zobacz te sprzety na zywo, tak po zdjeciach to wiesz jak mozna ocenic,
na te przebiegi to raczej bym nie patrzyl, wszystkie 10 letnie sprzety na allegro maja do 50tysi ;-)

Awatar użytkownika
sebeq
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: czw 02 sie 2007, 14:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sebeq » śr 20 maja 2009, 14:48

Od 2000 r. Fi ma rowniez nowy, poprawiony regulator. Polecam, na swojej Fi zrobilem 20 kkm i jak na razie zadnych awarii. We Wloszech spotkalem goscia na identycznej VFR z przebiegiem ok 120 kkm:) i nie narzekal, przez caly czas eksploatacji zepsul sie jedynie regulator.

Awatar użytkownika
marlon
klepacz
klepacz
Posty: 633
Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
Imię: mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: marlon » śr 20 maja 2009, 15:53

Hehe ale do Polski już przyjedzie z przebiegiem 40tyś :grin:

Skuciok
teksciarz
teksciarz
Posty: 179
Rejestracja: pt 23 maja 2008, 12:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z gór

Post autor: Skuciok » śr 20 maja 2009, 21:20

brał bym czarną, jak chcesz podróżować to masz wszystko co trzeba, a te akcesoria sobie "troszkę" kosztują...
żeby tylko była w dobrym stanie...

a ze ssaniem się nie myliłem od 2000 dźwigienki nie ma, ja już nie mam ;-) , a na wtrysku to są wszystkie 800 Fi ;-) w końcu Fi coś znaczy ;-)

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 20 maja 2009, 21:33

Jade zaraz ta czarna zobaczyc, niby ciemno juz jest ale to mi nie przeszkadza. Zobacze jak sie prezentuje i pogadam z wlascicielem. Jak wszystko bedzie w porzadku to umowie sie z nim na serwis i rozbiore ja na najdrobniejsze kawalki zanim kupie. Kurcze szukalem do niej akcesorynego wydechu i nie moge nic znalezc :/
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » czw 21 maja 2009, 00:18

No i po sprawie. Motocykl zaklepany, w piatek jedziemy na serwis i jak wszystko bedzie ok biore ja :) Jedyne co mnie zastanawia to komfort podrozowania. Bylem zszokowany wielkoscia VFRki, po zasiadnieciu za sterami poczulem sie jak na sporcie a nie turystyku. Ogolnie na krotkie dystanse nie mam jej nic do zarzucenia ale w dluga trase jeszcze nie mialem okazji jechac.

Mam jeszcze jedno pytanie: koles uparcie twierdzi ze ten model na 100KM a nie 110. W dowodzie pokazal i rzeczywiscie jest 100KM. To mozliwe?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » czw 21 maja 2009, 14:26

może nie jestem specem ale o ile sprawdzałem jakieś niemieckie sztuki to były porobione niektóre na 98KM - powodowało to jakies inne opłaty podatkowe...może to jest właśnie taki przypadek 8)

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » czw 21 maja 2009, 15:41

zgadza sie, niemieckie mialy 98KM
zauwaz tez ze niemieckie mialy rowniez katalizator i sonde lambda, naklejka HECS3 na zadupku to potwierdza, pozostale mialy to od 2000r.

Bor0
teksciarz
teksciarz
Posty: 126
Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: Bor0 » czw 21 maja 2009, 15:55

U mnie w dowodzie jest 72 kW, czyli prawie 98 KM i VFRa jest z niemcowni. W rzeczywistosci trudno powiedziec ile ma naprawde. W dowodzie mam rocznik 2000, ale jest to model '98 i posiada katalizator i sonde.

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » sob 23 maja 2009, 10:06

Pojechalem, zobaczylem, sprawdzilem i kupilem :D
Ta czarna.
Stan niemalze idealny (az dziwne).
Silnik pieknie pracuje.
Teraz etap drugi: malowanko "po swojemu", zmiana i podniesienie wydechu i polerka felg... ale to juz chyba na zime zostawie :)
Dzieki za podpowiedzi!
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » sob 23 maja 2009, 21:17

O, widzisz, przegapiłem temat... bo ja poleciłbym Ci jednak V-tec'a :razz: i to najlepiej mojego ;) Już taki temat nawet kiedyś zakładałem o porównaniu tych motocykli, wystarczyło poszukać na forum. V-tec bardziej sportowy, lepiej się prowadzi, lepiej wygląda, choć silnikowo FI chyba jednak lepsza. Dlatego idealnym kompromisem była dla mnie przejażdżka wersją ... RC36II. Wtedy zrozumiałem dlaczego VFR stała się legendą ;)
Pozdrawiam.

archeea
bywalec
bywalec
Posty: 26
Rejestracja: ndz 24 maja 2009, 11:08
Imię: Hubert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: archeea » ndz 24 maja 2009, 11:19

Witam,

podłączam się pod temat. Mam spory dylemat - szukam następnego motocykla, którym pojeżdżę z żoną po Europie ale również po Warszawie. Nie stać mnie na dwa motocykle, więc musi to być przemyślany kompromis.
Byłem gotów zakupić VFR (Vtec - gdyż szukam w miarę nowego motocykla) ale opinie niektórych użytkowników mnie schłodziły i zastanawiam się ponownie nad litrowym Viaderkiem.

Przekonajcie mnie proszę, ze VFR800 to motocykl, które mi trzeba i że:
- nie jest problemem jego ciężar w mieście
- nie jest problemem granica 7000 obrotów, również w ciasnych zakrętach (niektórzy mówią o uślizgach)
- nie jest problemem koszt eksploatacji wyższy niż u konkurencji
- co tam jeszcze?

To będzie mój drugi motocykl, ale chciałbym, żeby towarzyszył mi przez kilka lat i dziesiątki tysięcy kilometrów.
Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości