vfr nie idzie RC 36 z 90 roku

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

vfr nie idzie RC 36 z 90 roku

Post autor: Buła » śr 29 kwie 2009, 18:58

witam,Panowie,mam taki problem,moto miało niedawno regulowane zawory i teraz mam taki problem że tak jakby straciło na mocy,znajomy który je regulował mówił że wcześniej moto miało przestwiony rozrząd o jeden ząbek ale mam wrażenie że to właśnie wcześniej miało wiekszą moc,zresztą,mot wogóle nie chce jechać powyżej 140,odkręcam gaz i zero reakcji jadąc na 6 biegu,ale co jest dziwne na pierwszych trzech kreci się do odcięcia ale i tak mam wrażenie jakby brakowało mocy,czy jest mozliwe aby to teraz był przestawiony rozrząd :?: prosiłbym o wasze opinie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
guliklap
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: śr 14 sty 2009, 20:12
Imię: aleksander
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: guliklap » śr 29 kwie 2009, 22:11

moim zdaniem jest to możliwe .ja też robiłem niedawno regulacje i jeżeli ustawisz wałki na znakach to przy dokręcaniu koników potrafią się przesunąć przez kasatory luzu.przynajmniej u mnie tak było.proponuje ściągnąć dekle zaworowe i sprawdzić ustawienie .pozdrawiam :bye :bye

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 09 maja 2009, 12:53

witam,rozrząd wporządku,okazało się ze to wina gażników,teraz jest juz ok i moto idzie jak burza.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
usmoł
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
Imię: Lesław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: usmoł » ndz 17 maja 2009, 16:49

Buła, a co było nie tak z gaźnikami ?? Mam podobny problem
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » ndz 17 maja 2009, 17:36

witam,w jednym gażniku był przestawiony poziom paliwa,ssanie było cały czas otwarte mimo tego ze cyngiel był zamknięty,z tego co mi jeszcze mówił znajomy to były zabrudzone i gdzies była nie zapieta jedna iglica albo jakos tak.okazuje sie że rozrzad był przesatwiony i jezdziłem z nim od początku jak kupiłem VFR,rzeczywiście moto lepiej teraz chodzi.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
usmoł
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
Imię: Lesław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: usmoł » pn 18 maja 2009, 12:44

Dzięki, u siebie podejrzewam źle ustawione poziomy paliwa, lub za niskie poziomy paliwa w gaźnikach.
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości