Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
CBR_Wicia
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bp
Post
autor: CBR_Wicia » ndz 09 sie 2009, 22:15
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
Mam zamiar przesiąść się z kawy zx6 636 na VFR- V-tec. Motor ma mi służyć do celów turystycznych i jazdy w dwie osoby. Chciałbym się dowiedzieć coś nie co o VFR o jej zaletach, wadach, jakie są jej typowe usterki, czy sprawdza się w trasach (2 osoby), czy jest warty uwagi, jak jest z komfortem. Z góry dziękuje

-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » ndz 09 sie 2009, 23:42
Poszukaj na forum, jest kilka tematów na temat vitka. A jak będziesz miał jakieś konkretne pytania to wal śmiało. Jak tylko będę znał odpowiedź to odpowiem.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
Tomkoz
- pisarz

- Posty: 211
- Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Tomkoz » pn 10 sie 2009, 02:17
Oj Gregory, nie bądź taki skromny - przecież ty wszystko wiesz o VFR !!
Mimo wszystko potwierdzam. Gregory już tyle naopowiadał o swoim Vitku ( w Bezmiechowej ), że chłopie wal do niego w ciemno...

-
CBR_Wicia
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bp
Post
autor: CBR_Wicia » pn 10 sie 2009, 10:17
Dzięki za odpowiedź.

Mam prośbę możecie dodać odnośniki do ciekawych tematów związanych z VFR V-Tec, mogę szukać i przeczytać każdy temat ale za dużo to zajmie.
-
G O F E R
- pisarz

- Posty: 342
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: G O F E R » pn 10 sie 2009, 19:24
Szukaj, szukaj a na pewno znajdziesz.
Masz jeszcze jedno wyjście, kup sobie Świat Motocykli sierpniowy.
Ten z VFR Vtec na okładce

Tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania, a jeżeli nie to też służę pomocą.
-
CBR_Wicia
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 22:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bp
Post
autor: CBR_Wicia » śr 12 sie 2009, 19:39
No to w takim razie mam pytanie: Jak wygląda załączanie się V-Teca w zakręcie, bo słyszałem różne negatywne opinie

proszę o odp

-
G O F E R
- pisarz

- Posty: 342
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: G O F E R » śr 12 sie 2009, 20:01
Wygląda to tak że przed 7000 tys. obrotów załączają się podciśnieniowo kolejne zawory i staje się narwisty. Nie jest to walnięcie jak np r1 wchodzi w moment obrotowy, ale jest wyczuwalne. Nie przeszkadza w niczym i jest bez znaczenia czy jedziesz prosto, czy właśnie jesteś w zamknięciu opony).
Moje odczucie jest takie, że jak jadę mam wrażenie że już lepiej być nie może (wtedy włącza się Vtec) i nagle jest BOSKO!!!
Można by sapać na ten temat wiele, powinieneś się przejechać i wtedy będzie wszystko jasne.
-
Szozdul
- pisarz

- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Szozdul » śr 12 sie 2009, 22:17
Negatywne opinie piszą Ci co nie jezdzili i mają duze teorie i nic wiecej

Załączanie przynajmniej mi nie przeszkadza w niczym a zresztą najfajniej to zeby wogole sie nie wyłączał

zreszta sam kupisz to tez tak bedziesz myslal

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości