
Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
- Dariusz6914
- zadomowiony
- Posty: 58
- Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
- Imię: Dariusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Hayabusa? Wszystko ok, szkoda tylko, że trzeba na niej leżeć, jak na moto stricte sportowym. A przecież, cała reszta predysponuje ją na mega-szybkiego turystyka. 

Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
a może jeszcze...,
nie, może już.
- slimak
- klepacz
- Posty: 1135
- Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
gusta są jakie są jednemu pasuje jeden sprzęt innemu drugi zależy kto czego szuka ja jechałem kupić Varadero gość miał też VFR przejechałem sie nimi i VFR lepiej odpowiadała więc temat rzeka ile osób tyle opini są plusy i minusy
Dodam tylko że gdyby VFR maiła 20km więcej to bym był bardzo szczęśliwy
a dodam że moja ma zmierzone na hamowni 107km i na torze w koszalinie wymiatam mocniejsze i lżejsze maszyny np r6 jest btakie powiedzenie
NIE MASZYNA LECZ TECHNIKA ZROBI Z CIEBIE ZAWODNIKA
Dodam tylko że gdyby VFR maiła 20km więcej to bym był bardzo szczęśliwy
a dodam że moja ma zmierzone na hamowni 107km i na torze w koszalinie wymiatam mocniejsze i lżejsze maszyny np r6 jest btakie powiedzenie
NIE MASZYNA LECZ TECHNIKA ZROBI Z CIEBIE ZAWODNIKA
ZKL
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
owszem, może i jest troszkę bardziej "rozciągnięta" pozycja na XX.
ale generalnie to motocykl z tym samym przeznaczeniem co VFR.
spalanie - coś za coś
osobiście wolałbym GSX-R'a 1300 a niżeli Blackbirda
ale generalnie to motocykl z tym samym przeznaczeniem co VFR.
spalanie - coś za coś

osobiście wolałbym GSX-R'a 1300 a niżeli Blackbirda

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Ja również.slimak pisze:gdyby VFR maiła 20km więcej to bym był bardzo szczęśliwy

- Dariusz6914
- zadomowiony
- Posty: 58
- Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
- Imię: Dariusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking?
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking?

Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
a może jeszcze...,
nie, może już.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
xx- ładownosć ,moment ,ochrona przed wiatrem
vfr- jednak mniejsze zużycie pa;iwa co przy turystyce ma znaczenie
buza do szybkiej turystyki z karta płatnicza zamiast bagażu zbyt mała ładowność
ale jeżeli jeździmy zgodnie z przepisami to najlepiej wypadnie vfr
vfr- jednak mniejsze zużycie pa;iwa co przy turystyce ma znaczenie
buza do szybkiej turystyki z karta płatnicza zamiast bagażu zbyt mała ładowność
ale jeżeli jeździmy zgodnie z przepisami to najlepiej wypadnie vfr
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
1.BusaDariusz6914 pisze:No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking?
2.CBR 1100 XX
3. VFR 750 rc36a

hmm zastanawia mnie dlaczego twierdzisz PETER że hayka ma małą ładowność?
w iksie założysz trzy kufry, i w hayce też

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
1 xx
2 vfr (tylko dla tego ,że jest słabsza)
3 busa ......3 bo brzydka jak....kupa,co z tego,ze pocisk jak ..kupa.
już kiedyś pisałem.Idealnym moto dla mnie byłaby vfr 800 fi ale z tym samym silnikiem powiększonym do pojemności 1200,mocą 140-160 km,kardanem,hydraulicznymi zaworami i zbiornikiem powiększonym o jakieś 5l,poprawioną elektryka.
zastanawiam się tylko co do mocy...hmmmm

2 vfr (tylko dla tego ,że jest słabsza)
3 busa ......3 bo brzydka jak....kupa,co z tego,ze pocisk jak ..kupa.
już kiedyś pisałem.Idealnym moto dla mnie byłaby vfr 800 fi ale z tym samym silnikiem powiększonym do pojemności 1200,mocą 140-160 km,kardanem,hydraulicznymi zaworami i zbiornikiem powiększonym o jakieś 5l,poprawioną elektryka.
zastanawiam się tylko co do mocy...hmmmm


Jazda na motocyklu to najlepsze coś,co można robić w ubraniu
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
hajka nie była przewidziana do montażu takiego obciążenia jak kufry w pierwszych modelach częstym uszkodzeniem ze względu na taką a nie inną budowę często pękały tylne stelaże pod obciążeniem później suzuki ze względu że użytkownicy wykorzystywali motocykl do takiej turystyki wyprodukowało wzmocniony stelaż ze wskazaniem że jeżeli mamy starszy model a będziemy go obciążać to warto wymienić tylny stelaż co wskazuje że i reszta moto nie była przewidziana do takich obciążeń,gdzie xx był już w fazie produkcji przewidziany jako motocykl turystyczny hajke porównywałbym raczej do kawasaki zx12r czyli sportowo -------turystyczny
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Spotkałem kiedyś człowieka który jeździł na XX turystycznie. Powiedział, że VFR to jest świetny motocykl i ma XX tylko przez to, że VFR mu jest za mała.
Peter, jeśli można, wstawiaj czasem kropki w zdaniach bo muszę dwa razy czytać.

Peter, jeśli można, wstawiaj czasem kropki w zdaniach bo muszę dwa razy czytać.


- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Też bym to tak ustawił. Baya jest idealna do szybkiej turystyki. Przy wolnej jeździe można się zmęczyć, chociaż pozycja jest w miarę wygodna. Przy 140km/h są tak małe obroty że też nie spali dużo. Kolega ma hayabuse. Jeździ z żoną. Trochę sobie ważą i dla nich to idealny motocykl. Razem w trasie spalą ok 6l. Z tym że oni jeżdżą naprawdę turystycznie i spokojnie:)Fakir pisze:1.BusaDariusz6914 pisze:No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking?
2.CBR 1100 XX
3. VFR 750 rc36a![]()
hmm zastanawia mnie dlaczego twierdzisz PETER że hayka ma małą ładowność?
w iksie założysz trzy kufry, i w hayce też
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Ja kupując fistaszka, brałem też pod uwagę xx. Jednak mój przemyślany wybór padł na vfr. XX jest chyba jeszcze nieco bardziej klockowaty (tylko na parkingu), Vfr za to miała inne zalety, które przeważyły na jej kożyść:
- (jak dla mnie) satysfakcjonujące osiągi.
- nieśmiertelny rozrząd na kołach zębatych
- piękny mono wahacz
- oryginalne granie V4
- wtrysk paliwa montowany od '98 roku, w XX chyba od '00
- przyspieszenia do 200km/h podobne różnica chyba 0,5 s w znacznej części zależą od umiejętności kierowcy.
- w momencie zakupu była jakieś 30% tańsza od xx na wtrysku.
Na korzyść XX:
- chyba nieco stabilniejszy przy wyższych prędkościach
- da się jechać na niższych obrotach V-ki wiadomo nie lubią schodzić poniżej 3000
- szybszy
To są moje prywatne obserwacje i na XX ani na hayę pewnie bym się nie zamienił, po prostu vfr spełnia wszystkie moje oczekiwania.
- (jak dla mnie) satysfakcjonujące osiągi.
- nieśmiertelny rozrząd na kołach zębatych
- piękny mono wahacz
- oryginalne granie V4
- wtrysk paliwa montowany od '98 roku, w XX chyba od '00
- przyspieszenia do 200km/h podobne różnica chyba 0,5 s w znacznej części zależą od umiejętności kierowcy.
- w momencie zakupu była jakieś 30% tańsza od xx na wtrysku.
Na korzyść XX:
- chyba nieco stabilniejszy przy wyższych prędkościach
- da się jechać na niższych obrotach V-ki wiadomo nie lubią schodzić poniżej 3000
- szybszy
To są moje prywatne obserwacje i na XX ani na hayę pewnie bym się nie zamienił, po prostu vfr spełnia wszystkie moje oczekiwania.
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
kurde Diego opisałeś w swoich wymaganiach nową VFR 1200Diego pisze:1 xx
2 vfr (tylko dla tego ,że jest słabsza)
3 busa ......3 bo brzydka jak....kupa,co z tego,ze pocisk jak ..kupa.
już kiedyś pisałem.Idealnym moto dla mnie byłaby vfr 800 fi ale z tym samym silnikiem powiększonym do pojemności 1200,mocą 140-160 km,kardanem,hydraulicznymi zaworami i zbiornikiem powiększonym o jakieś 5l,poprawioną elektryka.
zastanawiam się tylko co do mocy...hmmmm![]()
Adam
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)
Ja cieszyłbym sie jakby VFR 800 miała osiągi i zawieszenie VTR.Wtedy była by klasa
VTR niestety ma 1/8 wygody VFR

VTR niestety ma 1/8 wygody VFR
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości