Prośba do Ownersów z Poznania, Grodziska Wlkp. bądź okolic

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » wt 26 maja 2009, 10:53

Jam ysle ze najpierw zmien regler i aku - nie dawaj sie naciągnąc na gadki o naprawianiu modułu i zegarów -bo pewnie takiej potrzeby nie bedzie :)

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » wt 26 maja 2009, 12:20

kiki, Sowa przekładał drugi moduł i na drugim moto odpala, ale zegary się nie cofają, strzałki ciągle są na końcu skali, także i moduł, i zegary są walnięte.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 03 cze 2009, 18:47

Paweł napisz co tam z twoim motkiem wyszlo- juz gania??

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » czw 04 cze 2009, 14:30

kiki, daj spokój - u tego elektryka na Modlińskiej stał tydzień, zanim się za niego wzięli.

Dopiero we wtorek rozebrali, a wczoraj i dzisiaj odprawiają czarną magię i dzikie obrzędy nad modułem - bo skubaniec padł, tak jak pisałem wczesniej, i próbują go jakoś zreanimować :)

Jutro mam znowu koło południa dzwonić do niego.

A tak wogóle - to juz kurde nie wiem co robić, załamany jestem. Jutro minie 3 tygodnie, od całego .j.b.n. zajścia :/

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pt 05 cze 2009, 11:23

No i ch...j*.

Modułu się nie udało naprawić. Także moduł do wymiany.

Do tego regler i akumulator, oczywiście. Być może uda się naprawić zegary.

Sam moduł + regler + aku to już koło 1.000 PLN.

Nie wiadomo jeszcze jak z zegarami, mam nadzieję, że chociaż je uda się zrobić bez wymiany :sad:

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » wt 09 cze 2009, 21:16

Aż nie chce mi się tego pisac, ale - niestety - takie jest życie...

Dzisiaj odebrałem moto, koszt - bagatela - 1500 PLN, i w dodatku zegarów nie udało się naprawic :(

- moduł - 500
- regler - 450
- akumulator, żelowy - 290
- żarówki - 60 (starych kilka się popaliło)
- praca elektryka - 200

I tak wyszło 1500, symbolicznie opuścił mi 20 zeta.

No i oczywiście zegary jeszcze do zrobienia. Będę szukał uszkodzonych mechanicznie, żeby koszt był jak najmniejszy, bo mi tylko bebechy są potrzebne, żeby je przełożyc. Byc może uda mi się z tym zmieścic w 500-700 PLN :roll:

Co ciekawe - wyświetlacz jak i kontrolki cały czas działają, chociaż o tyle dobrze - widzę wszystko, oprócz... prędkości i obrotów. Jeżeli ktos chce się przekonac, jak to jest - lepiej niech nie będzie zbyt ciekawy. Nic specjalnego, ale jakoś dzisiaj jeździłem, i troche pojeżdżę.

Wyciągnąłem z tego kilka wniosków. Po pierwsze - warto miec miernik ładowania. Wtedy bym nie musiał takiej wielkiej kupy przeżywac.

Po drugie - warto inwestowac w aku żelowe. W moim przypadku, gdybym miał zwykłe, na 100 % by pękło. Stary regler ładował, bagatela - 17, a po dodaniu gazu - miernik dochodził do 30 :!:

Awatar użytkownika
wszymon
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
Imię: Szymon
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem/Poznań
Kontakt:

Post autor: wszymon » śr 10 cze 2009, 08:22

i tu wychodzi oszczędność fabryki, niby motocykl turystyczny, jakby nie powiedzieć drogi w zakupie w salonie a durnej kontrolki ładowania nie ma, która by niejeden raz kłopotów zaoszczędziła (tak samo w xx)
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 10 cze 2009, 10:39

Kurde to troche kasy poszło- szkoda :(. Ja już od tego sezonu zamontowałem prowizoryczny miernik napięcia- pokazuje mi czy ładowanie czy jest wszystko ok. Druga sprawa, iż poluje na jakiś uzywkowy regler- tylko po to aby był pod siedzeniem w trasie - tak "w razie czego"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości