Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
Kolega_PL
- pisarz

- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: Kolega_PL » pn 23 sty 2012, 23:43
goman pisze:trasa PL - ITALIA spalanie przy przelotowej 130 autostradą, moto załadowane na maxa - 4,5 i tyle w temacie...
Bo to z górki było

. Ciekawe ile było z powrotem - pod górkę

Adam
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » wt 24 sty 2012, 06:02
viewtopic.php?f=5&t=14721&view=unread#unread Link do ogłoszenia jeszcze działa,a to że do sprzedania to nie dlatego tyle pali

,nie mam ciśnienia,jak się nie sprzeda to zostaje,za darmo nie oddam bo dobry sprzęt ale po głowie chodzi coś innego.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » wt 24 sty 2012, 18:42
Tosik pisze:Witam, szukam właśnie pierwszej w swojej motocyklowej karierze VFR-ki. Nie wiem na czym skupić swoje poszukiwania, ponieważ ceny są zblizone a motocykle się już różnią. W grę wchodzą jak w temacie RC36II lub RC46. Jest jeszcze jedna sprawa- jedyne czego boję się w VFR to stalanie- dużo się mówi, że VFR lubi sporo wypić. W związku z obecnymi cenami benzyny spalanie ma dla mnie spore znaczenie. Na dodatek od dwóch sezonów jeżdżę na NTV 650 Revere i ciężko w niej przekroczyć 6l/100km. Nie oczekuje, że VFR będzie też palić 5,5l ale ciekawy jestem jakie są realne spalania. Przeszukałem oczywiście już forum w temacie spalania i wahania są dość spore...od około 4,9l do 17l na 100km. Będę wdzieczny za wszelkie rady.
Pzdr Tosik.
Z mojego punktu widzenia tylko RC46 z 00-01.
Spalanie ponizej 5 to zaden wyczyn w tych egzemplarzach.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » wt 24 sty 2012, 18:50
Też bym szukał 800 z lat '00 '01.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Tosik
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 19 sty 2012, 13:05
- Imię: Adam
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tosik » wt 24 sty 2012, 18:58
Tylko, że jeśli chodzi o te roczniki to już ciężko się w budżecie będzie zmieścić

-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » wt 24 sty 2012, 19:01
Tosik pisze:Tylko, że jeśli chodzi o te roczniki to już ciężko się w budżecie będzie zmieścić

Dobre rzeczy zawsze kosztuja

...ale w tym wypadku na pewno warto dolozyc. Za 11-12klockow spokojnie da sie dorwac sensowna sztuke.
-
kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
-
Kontakt:
Post
autor: kris2k » wt 24 sty 2012, 19:05
Kolega_PL pisze:
Tak btw ciekaw jestem, który pokona barierę poniżej 4,0

Choć, jak widzę, to się zdarzają tacy, co i 80km/h jeżdżą, a wtedy kto wie
Chyba sie nie da.
Mnie najmniej wyszlo 4,09

(ale to kwestia liczenia i tego ze nie da sie za kazdym razem zatankowac idealnie tak samo "pod korek" - choc zawsze staram sie robic to tak samo).
-
jareckiz
- pisarz

- Posty: 253
- Rejestracja: pt 25 sty 2008, 21:52
- Imię: Jarosław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelin
-
Kontakt:
Post
autor: jareckiz » wt 24 sty 2012, 19:13
Witaj Tosik, my to chyba się znamy z jednego wypadu do Czech, jak już się zastanowisz nad wyborem weź pod uwagę mój egzemplarz, aktualne wiosna, ja z kolei zastanawiam się nad weteranem do wyścigów w Czechach. Powodzenia w wyborze i zapodaj tu jakieś sztuki do oceny, bo śniegiem sypnęło to pomarudzimy. Pozdrawiam.
-
Tosik
- bywalec

- Posty: 37
- Rejestracja: czw 19 sty 2012, 13:05
- Imię: Adam
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tosik » wt 24 sty 2012, 20:06
Gdybym mógł wydać 11-12k na sprzęt to nie pisałbym, że chcę kupić do maksymalnie 8k :]
Cześć, tak znamy się

Obecnie nie znalazłem w ofercie nic interesującego, ale nie mam też jakiegoś specjalnego ciśnienia- póki co cierpliwie sledzę ofertę i wyczekuję

Jak, już będziesz się swojej pozbywał to podaj jakieś konkrety.
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » wt 24 sty 2012, 20:31
Tosik pisze:Gdybym mógł wydać 11-12k na sprzęt to nie pisałbym, że chcę kupić do maksymalnie 8k :]
To masz kasę na sztukę w sam raz ode mnie,po serwisie i spokój na 20 tys km,w oryginale

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Szklana
- teksciarz

- Posty: 103
- Rejestracja: ndz 25 cze 2006, 13:29
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: opole
Post
autor: Szklana » śr 25 sty 2012, 18:21
bierz RC36 i będziesz zadowolony

Szklana
-
Dariusz6914
- zadomowiony

- Posty: 58
- Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
- Imię: Dariusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Dariusz6914 » pt 27 sty 2012, 20:30
Jak by nie patrzeć, musisz liczyć od 5,5 do 7,5 l na setkę.

Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
Post
autor: tomekv4 » sob 28 sty 2012, 10:19
Nie zastanawiaj się tylko wal do Buły po jego 750tkę. Przywoziłem mu ja z NIemcowa. Kupiona od zboka co prawie spał z nią. Motor zajebiaszczy. Brac póki jeszcze stoi. Zreszta sam chciałem ją od Buły odkupić ale drań nie chce mi opuśćić.
-
pawel_316
- teksciarz

- Posty: 134
- Rejestracja: pn 25 sty 2010, 21:48
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: pawel_316 » ndz 29 sty 2012, 16:07
Miałem ten sam dylemat co Ty z przyczyny okrojonego budrzetu wybór padł a RC36II z 97 r i po sezonie moge powiedziec ze to byl dobry wybór - ale pośmigam nią jeszcze sezon dwa i wymienie na nowszy model

a co do spalania nie jeżdzę jak wariat ale ostatni na swiatłach tez nie jestem i max jaki byl w miescie to 7l, trasa 6,2.
... Bezpieczeństwo ma Pierwszeństwo ...
-
Vermilion
- klepacz

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Post
autor: Vermilion » ndz 29 sty 2012, 16:31
Ustosunkuję się do I postu. 17l jest możliwe

Moja dawna RC36I na kolektorach Motada, filtrze K&N, Dynojet w gaźnikach po strojeniu na torze brała prawie 17l

Na co dzień rzadko kiedy wchodziłem powyżej 10l, w trasie bardzo spokojnej samemu 6l. Seryjnie była znacznie mniejsza rozbieżność.
Honda NSR 125 JC22A >
Honda CB 500 >
Honda VFR 750 RC36I >
Yamaha TDM 850 4TX >
Honda VFR 800Fi 99' SF >
Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości