Opinie, porownania SP1/2 czy RSV???
- brutoos
- pisarz
- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
bierz białe SP-2
Nie ma q*wa piękniejszego i lepiej brzmiącego motocykla.
Jak lubisz dłubanie to tu masz linka do fajnych modów do SP-2:
Durbahn.de
Koleś z niemcowni więc wysyłka droga nie będzie.
Jeżeli się zakochasz w tym sprzęcie, to dziury przeżyjesz, a jak skoczysz tym na tor albo karting... mniud
Nie ma q*wa piękniejszego i lepiej brzmiącego motocykla.
Jak lubisz dłubanie to tu masz linka do fajnych modów do SP-2:
Durbahn.de
Koleś z niemcowni więc wysyłka droga nie będzie.
Jeżeli się zakochasz w tym sprzęcie, to dziury przeżyjesz, a jak skoczysz tym na tor albo karting... mniud
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
No i przelecialem sie dzisiaj 929... ku....a no ale mam rozkminke, moc nieporownywalna do VFRy i to czuc... ALE nie ma tego dzwieku... tego zajebistego ryczenia wydobywajacego sie z mojego V4 przez tlumik MIGa i watpie czy na dluzsza trase bym sie nia wybral chociaz wszystko pewnie zalezy od znalezienia wygodnej pozycji za kiera. Coraz powazniej mysle nad wycofaniem aukcji i kupieniem bladego pod koniec sezonu na drugi motocykl... jeszcze sp musze sie karnac ale chyba jestem rzeczywiscie a duzy do niej
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
mi tez sie podoba, tylko co za lans gdy nie mozna "kolezanki" zabrac na wycieczke na plecak 
nieno ogolnie moja Niunia podoba mi sie zajebiscie, ale chcialbym miec bladego zeby sie powyglupiac

nieno ogolnie moja Niunia podoba mi sie zajebiscie, ale chcialbym miec bladego zeby sie powyglupiac
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- Edek
- pisarz
- Posty: 427
- Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:59
- Imię: Edyta
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oczywiście że można- dla chcącego nic trudnego.C_L_K pisze:Spytaj Edka, czy nie można.

Nie będę ściemniać ze było zaje…iście wygodnie, ale wygoda nie zawsze jest na pierwszym miejscu.
Ja uważam że każdy motocykl, który ma kanapę dla pasażera (w SP1 to nie jest kanapa tylko kawałek deski) jest dwu osobowy i da sie jeździć z plecakiem.
A tak wogóle to wydaje mi się ze blady ma wygodniejsze siedzenie i pozycje dla plecaka niż SP1, ale na pewno ile osób tyle opinii.
Jeśli Ci się podoba to ja bym się nie zastanawiała

- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak wiesz, dosiadam SP-1 juz 3-ci sezon i jestem mega zadowolony.
Rozrzad jest zdecydowanie na KOŁACH ZEBATYCH.
wygoda - raczej brak, ale rekompensuje momentem obrotowym, sposobem prowadzenia, dzwiekiem i oryginaloscia.
bez amorka skretu nie da sie jezdzic, masakra. Ja u siebie zamontowalem HYPERPRO - progresywny.
spalanie - od 7 litrow przy spokojnej jezdzie, do + nieskonczonosci.
Serwis - zero problemow. Przez te lata tylko zmienilem akumulator (eksploatacja), regler, lapme tylna i kierunki (bo chcialem), manetki na RIZOMA (bo chcialem), itp.
mialem od poczatku karbonowe wydechy Akrapovic`a i przy tym silniku karbopn szybko peka. Problem zostal rozwiazany poprzez wzmocnienie armatek od wewnatrz.
Opony - przy sportowych oponach wymiana co ok. 5-6 tys km....moment obr.
Wpadnij w czwartek, to zasmakujesz.
Rozrzad jest zdecydowanie na KOŁACH ZEBATYCH.
wygoda - raczej brak, ale rekompensuje momentem obrotowym, sposobem prowadzenia, dzwiekiem i oryginaloscia.
bez amorka skretu nie da sie jezdzic, masakra. Ja u siebie zamontowalem HYPERPRO - progresywny.
spalanie - od 7 litrow przy spokojnej jezdzie, do + nieskonczonosci.
Serwis - zero problemow. Przez te lata tylko zmienilem akumulator (eksploatacja), regler, lapme tylna i kierunki (bo chcialem), manetki na RIZOMA (bo chcialem), itp.
mialem od poczatku karbonowe wydechy Akrapovic`a i przy tym silniku karbopn szybko peka. Problem zostal rozwiazany poprzez wzmocnienie armatek od wewnatrz.
Opony - przy sportowych oponach wymiana co ok. 5-6 tys km....moment obr.
Wpadnij w czwartek, to zasmakujesz.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
roznice sa niewielkie.
Sp1 ma po 2 wtryski na cylinder, a SP2 ma po 4 wtryski, co daje dokladnie 4 konie wiecej.
Moc oddaje duzo plynniej i kiedy te sprzety jezdzily jeszcze w Mistrzostwach Polski, zawodnicy twierdzili, ze SP1 jest duzo lepsza na tor, przez swoja agresywnosc, a SP2 ponoc byla troche ospała.
Sam nigdy nie porownywalem.
Druga i ostatnia roznica, to troche przebudowany wahacz i kilka kilogramow mniej. Rozwniz info od zawodnikow, ze roznica wagi nie jest odczuwalna.
Sp1 ma po 2 wtryski na cylinder, a SP2 ma po 4 wtryski, co daje dokladnie 4 konie wiecej.
Moc oddaje duzo plynniej i kiedy te sprzety jezdzily jeszcze w Mistrzostwach Polski, zawodnicy twierdzili, ze SP1 jest duzo lepsza na tor, przez swoja agresywnosc, a SP2 ponoc byla troche ospała.
Sam nigdy nie porownywalem.
Druga i ostatnia roznica, to troche przebudowany wahacz i kilka kilogramow mniej. Rozwniz info od zawodnikow, ze roznica wagi nie jest odczuwalna.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Dokładnie tak jest moc nie porównywalna. Ja mam juz swoje lata ale nie wyobrażam sobie na razie nic innego niz Blejd w garazu. Nie miałem okazji śmignąc sie SP ale podejrzewam że też by mi pasowała bo kocham ta pozycje za kierką nawet na dalszych trasach. Musisz śmignąć sie jeszcze SP aby byc juz 100% pewny co ci bardziej pasuje.binio pisze:No i przelecialem sie dzisiaj 929... ku....a no ale mam rozkminke, moc nieporownywalna do VFRy i to czuc...
Jacek M.
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pozycja na Bladym w porownaniu z SP1 jest zdecydowanie turystyczna.
Predkosci ponizej 120 blyskawicznie doprowadzaja nargarski i plecy do zmeczenia.
Ale wszystko mozna poswiecic dla reszty...
Predkosci ponizej 120 blyskawicznie doprowadzaja nargarski i plecy do zmeczenia.
Ale wszystko mozna poswiecic dla reszty...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
SP1olo pisze:4 na cylider?????????????
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 51_sp1.htm
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... 1_2001.php
SP2
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 2%2006.htm
Liquid cooled, four stroke, 90°V-twin cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
wzchodyi na to, ye wsyzstkie maja po 4 wtryski...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości