P O M O C Y !!! moto zaczyna przerywać

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

P O M O C Y !!! moto zaczyna przerywać

Post autor: rinas » pn 23 cze 2008, 10:27

Witam, potrzebuję pomocy, wszędzie szukałem i były podobne tematy ale takiego problemu chyba nikt nie miał. Jeżeli jednak to gdzieś jest, to prosze o linka.
W mojej VFR 800 Fi 1999, czyli jeszcze na starszych wtryskach, dzieje sie coś takiego - na dołach, dołkach, dziurach i innych dziadostwach zaświeca sie lampka FI i moto zaczyna strasznie przerywać, tak jakby nie dostawał paliwa, a ostatnio chyba nawet raz zgasł. Na początku było to sporadyczne, ale teraz jest to tak wqurwiające i uniemożliwiające normalną jazdę, że musze coś z tym zrobić. Moze jakiś czujnik sie poluzował, i teraz lata na każdym dole i dlatego? Dodam, że na początku tylko na dużych dziurach sie to zaświecało, a teraz na każdej, nawet niedużej wyrwie. Sprawdzałem też na luzie - nawet na największych dziurach, lampka sie nie zaświeca.
Ponieważ nie mam teraz mozliwości grzebania w motocyklu, zmuszony jestem oddać do serwisu, pewnie do Auto Witolin-u na grochowie w warszawie. Tylko że powiedzieli mi, że policzą mnie za roboczo godziny, także jeżeli w 3 godziny nic nie znajdą to i tak zapłacę 360 złotych...
Niedługo z kobietą jedziemy nad morze, także MUSI to zostać doprowadzone do normalnego stanu. Z góry dzięki za pomoc!

[ Dodano: 2008-06-23, 10:32 ]
A tak wogóle to przez pomyłkę wystawiłem temat w złym dziale, co jednak nie zmienia faktu, że pomocy potrzebuję nadal niezmiernie :biggrin
Ostatnio zmieniony wt 24 cze 2008, 11:27 przez rinas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » pn 23 cze 2008, 10:32

Przedewszystkim sprawdż CZUJNIK BOCZNEJ STOPKI! może zwiera na nierównościach pozatym klemy na aku to nie wygląda na nic poważnego :bye
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 23 cze 2008, 10:42

Klamy własnie sprawdziłem, żeczywiście lewa była chyba trochę luźno, ale nie wydaje mi się że aż na tyle, żeby aż tak przerywało, zaraz sie przejadę i sprawdzę. A czujnik stopki w którym miejscu jest dokładnie? I sprawdzić obie, i centralke i boczna?

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » pn 23 cze 2008, 10:50

tylko boczna ma czyjnik
P.S możesz wrzucić bieg na rozłożonej bocznej podstawce????
jak czujnik działa prawidłowo to powrzuceniu jedynki moto gaśnie ale zrób taki test czujnik nie dzała na biegu jałowym skoro to zaesze dzieje się na nierównościach to wjedz na dziury (bruk albo coś poleć chwile na luzie to wtedy będziesz wiedział co się dzieje
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 23 cze 2008, 10:55

u mnie identyczne objawy byly jak sie kabelek od modulu przerwal, zajrzyj pod kanape i zobacz czy wszystkie kabelki sa ok

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 23 cze 2008, 11:04

Pepe, owszem, po wrzuceniu biegu, jeżeli podnóżka nie jest złożona, to moto gaśnie. Czyli teoretycznie wszystko z czujnikiem powinno być ok. A z luzem jest tak jak mówiłem, nawet nie musze sprawdzać - jak jadę po dziurach na luzie, to kontrolka sie nie zapala i wszystko ok. Czyli wydawałoby sie, że to może być ten czujnik podstawki, bo jak jade na luzie to nawet jak sie całkiem rozłozy podnóżka, to nie powinna kontrolka sie świecić, bo to luz. A na biegu może rzeczywiście sie zapala i wtedy przerywa, bo zwiera i moto myśli że podnóżka sie rozkłada :mrgreen: . Tylko w którym miejscu jest ten czujnik?

[ Dodano: 2008-06-23, 11:08 ]
Gieno, kable są w porządku. Wszystko ok.

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » pn 23 cze 2008, 12:21

Ja mialem czasem takie objawy, ale Wasyl chyba sobie z nimi poradzil i nie wiem czym to bylo spowodowane.
Wal do niego, powinien Ci pomoc.
Mozesz jeszcze sprawdzic numer bledu komputera, a to wg. serwisowki.
Ja mialem CHYBA blad 21, co jest oznaczenia problemu z czujnikiem predkosciomierza.

Wal do Wasyla.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » pn 23 cze 2008, 15:20

Jak bede w domu to polukam swojego gruza i napisze gdzie ten czujnik :mrgreen:
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
Arturo
klepacz
klepacz
Posty: 982
Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
Kontakt:

Post autor: Arturo » pn 23 cze 2008, 16:29

Stawiam że masz pękniety jeden z kabelków dochodzących do kompa.
viewtopic.php?t=3596
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 23 cze 2008, 17:10

Chłopaki... aż wstyd sie przyznać, ale jednak to była niedokręcona do końca klamra od akumulatora, tak jak Pepe podpowiadał. Jestem w szoku, bo wcale aż taka luźna nie była, ale po pracy przejechałem juz kilka kilosów i ani razu nie przerwało ani nie mrygało. Dzięki za podpowiedzi. Pozdro

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » pn 23 cze 2008, 19:16

rinas,
U mnie było to samo+stopka boczna.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 24 cze 2008, 07:18

witam,a tak z ciekwosci sie spytam,ciekwe co by powiedzieli w serwsie i ile za to wzieli :roll:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości