
VFR 800FI czy Vtec?
Za 17 tyś. zmieścisz się w zupełności za 800 Fi z dodatkami typu pierwszy serwis po kupnie, niezbędne wymiany, komplet kufrów, czy inne podróżoumilacze + wszystkie złodziejskie opłaty przy rejestracji. Po prostu celuj w najdroższe i najmłodsze z tego modelu
od 2000 roku 800 Fi nie ma dźwigienki ssania i ma HISS. Jeśli się mylę co do daty to mnie poprawcie.

- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Chodzi o to, że jest na wtrysku, a nie na gaźnikach.Skuciok pisze:od 2000 roku 800 Fi nie ma dźwigienki ssania i ma HISS. Jeśli się mylę co do daty to mnie poprawcie.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Widze ze ten temat cieszy sie wiekszym zainteresowaniem niz w ocenie ofert wiec i tutaj podam dwa link:
http://moto.allegro.pl/item639435914_vf ... ealna.html
w tej ofercie wszystko dokladnie opisane, koles jezdzi chyba 3 lata tym sprzetem, glownie w dalekich trasach
i drugi:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1258001
Ten bez wyposazenia. Sprowadzony rok temu ze Stanow, licznik w milach ale to mi nie przeszkadza. Koles mowi ze przewrocil sie na nim na bok, sklejona owiewka, odmalowany, wymienione lusterko i miska oleju i jakies zatarcia sa. Wizualnie podobno ideal, silnik ponoc igla. Na co zworcic szczegolna uwage oglaajac go? I czy jest warty swojej ceny, podobno ma ok 30tys km zrobione?
Jakbyscie mieli wybierac pomiedzy tymi dwoma zakladajac ze na obydwoch ok 500zl utarguje to jaki byscie brali i dlaczego? Czy akcesoria dodatkowe z pierszej oferty rekompensuja 2 lata i ponad 10kkm roznicy?
http://moto.allegro.pl/item639435914_vf ... ealna.html
w tej ofercie wszystko dokladnie opisane, koles jezdzi chyba 3 lata tym sprzetem, glownie w dalekich trasach
i drugi:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1258001
Ten bez wyposazenia. Sprowadzony rok temu ze Stanow, licznik w milach ale to mi nie przeszkadza. Koles mowi ze przewrocil sie na nim na bok, sklejona owiewka, odmalowany, wymienione lusterko i miska oleju i jakies zatarcia sa. Wizualnie podobno ideal, silnik ponoc igla. Na co zworcic szczegolna uwage oglaajac go? I czy jest warty swojej ceny, podobno ma ok 30tys km zrobione?
Jakbyscie mieli wybierac pomiedzy tymi dwoma zakladajac ze na obydwoch ok 500zl utarguje to jaki byscie brali i dlaczego? Czy akcesoria dodatkowe z pierszej oferty rekompensuja 2 lata i ponad 10kkm roznicy?
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
na wtrysku to juz 98 jest, od 2000r ma automatyczne ssanieGregory pisze:Chodzi o to, że jest na wtrysku, a nie na gaźnikach
binio jedz zobacz te sprzety na zywo, tak po zdjeciach to wiesz jak mozna ocenic,
na te przebiegi to raczej bym nie patrzyl, wszystkie 10 letnie sprzety na allegro maja do 50tysi

- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Jade zaraz ta czarna zobaczyc, niby ciemno juz jest ale to mi nie przeszkadza. Zobacze jak sie prezentuje i pogadam z wlascicielem. Jak wszystko bedzie w porzadku to umowie sie z nim na serwis i rozbiore ja na najdrobniejsze kawalki zanim kupie. Kurcze szukalem do niej akcesorynego wydechu i nie moge nic znalezc 

VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
No i po sprawie. Motocykl zaklepany, w piatek jedziemy na serwis i jak wszystko bedzie ok biore ja
Jedyne co mnie zastanawia to komfort podrozowania. Bylem zszokowany wielkoscia VFRki, po zasiadnieciu za sterami poczulem sie jak na sporcie a nie turystyku. Ogolnie na krotkie dystanse nie mam jej nic do zarzucenia ale w dluga trase jeszcze nie mialem okazji jechac.
Mam jeszcze jedno pytanie: koles uparcie twierdzi ze ten model na 100KM a nie 110. W dowodzie pokazal i rzeczywiscie jest 100KM. To mozliwe?

Mam jeszcze jedno pytanie: koles uparcie twierdzi ze ten model na 100KM a nie 110. W dowodzie pokazal i rzeczywiscie jest 100KM. To mozliwe?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Pojechalem, zobaczylem, sprawdzilem i kupilem 
Ta czarna.
Stan niemalze idealny (az dziwne).
Silnik pieknie pracuje.
Teraz etap drugi: malowanko "po swojemu", zmiana i podniesienie wydechu i polerka felg... ale to juz chyba na zime zostawie
Dzieki za podpowiedzi!

Ta czarna.
Stan niemalze idealny (az dziwne).
Silnik pieknie pracuje.
Teraz etap drugi: malowanko "po swojemu", zmiana i podniesienie wydechu i polerka felg... ale to juz chyba na zime zostawie

Dzieki za podpowiedzi!
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
- Groszek
- klepacz
- Posty: 618
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
O, widzisz, przegapiłem temat... bo ja poleciłbym Ci jednak V-tec'a
i to najlepiej mojego
Już taki temat nawet kiedyś zakładałem o porównaniu tych motocykli, wystarczyło poszukać na forum. V-tec bardziej sportowy, lepiej się prowadzi, lepiej wygląda, choć silnikowo FI chyba jednak lepsza. Dlatego idealnym kompromisem była dla mnie przejażdżka wersją ... RC36II. Wtedy zrozumiałem dlaczego VFR stała się legendą
Pozdrawiam.



Pozdrawiam.
-
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz 24 maja 2009, 11:08
- Imię: Hubert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam,
podłączam się pod temat. Mam spory dylemat - szukam następnego motocykla, którym pojeżdżę z żoną po Europie ale również po Warszawie. Nie stać mnie na dwa motocykle, więc musi to być przemyślany kompromis.
Byłem gotów zakupić VFR (Vtec - gdyż szukam w miarę nowego motocykla) ale opinie niektórych użytkowników mnie schłodziły i zastanawiam się ponownie nad litrowym Viaderkiem.
Przekonajcie mnie proszę, ze VFR800 to motocykl, które mi trzeba i że:
- nie jest problemem jego ciężar w mieście
- nie jest problemem granica 7000 obrotów, również w ciasnych zakrętach (niektórzy mówią o uślizgach)
- nie jest problemem koszt eksploatacji wyższy niż u konkurencji
- co tam jeszcze?
To będzie mój drugi motocykl, ale chciałbym, żeby towarzyszył mi przez kilka lat i dziesiątki tysięcy kilometrów.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!
podłączam się pod temat. Mam spory dylemat - szukam następnego motocykla, którym pojeżdżę z żoną po Europie ale również po Warszawie. Nie stać mnie na dwa motocykle, więc musi to być przemyślany kompromis.
Byłem gotów zakupić VFR (Vtec - gdyż szukam w miarę nowego motocykla) ale opinie niektórych użytkowników mnie schłodziły i zastanawiam się ponownie nad litrowym Viaderkiem.
Przekonajcie mnie proszę, ze VFR800 to motocykl, które mi trzeba i że:
- nie jest problemem jego ciężar w mieście
- nie jest problemem granica 7000 obrotów, również w ciasnych zakrętach (niektórzy mówią o uślizgach)
- nie jest problemem koszt eksploatacji wyższy niż u konkurencji
- co tam jeszcze?
To będzie mój drugi motocykl, ale chciałbym, żeby towarzyszył mi przez kilka lat i dziesiątki tysięcy kilometrów.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości