Kto uzywa DYnojet ( dysze i power commandera) ?
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
kurna Celik też nie miałeś co za foty dać tylko po locie ? czy to przed ? ;P bo trawę chyba skosiłeś
tak btw mi ten 2 brothers bardzo pasuje, chodzi bardzo kulturalnie i kiedy musi to ryczy pieknie, bardzo dopracowana konstrukcja i wyglada nowocześnie
tak btw mi ten 2 brothers bardzo pasuje, chodzi bardzo kulturalnie i kiedy musi to ryczy pieknie, bardzo dopracowana konstrukcja i wyglada nowocześnie
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
[quote="Art"][quote="Mundek"]Mam PC III pod USB, .......
Napisz prosze gdzie kupiłeś, kto i gdzie zakładał.
O ile % masz przyrost mocy?
Czy miałeś próby na hamowni?
Może we wtorek się spotkamy przed Waszym wyjazdem i o tym pogadamy?
Art, PC III kupila mi w USA kumpela i przywiozla do kraju, wyszlo znacznie taniej niz u importera. Cena jest wciaz ta sama, tylko dolek jest teraz drozszy zerknij tu:
http://www.powercommander.com/powercomm ... 39&yr=2001
PC III zamonowalem sam, bo to zadna filozofia i najwiekszym problemem bylo przeciagniecie przewodu z dwoma dosc sporymi wtyczkami. Nie wiem jaki i czy w ogole mam przyrost mocy, bo na hamowni nie bylem, producent zapewnia, ze przyrost mocy jest , wiec mu wierze:mrgreen:
Nie ma problemu, mozemy sie spotkac przed wyjazdem i pogadac, jak masz ochote i czas to mozesz sie z nami smignac np. do Slupska, jedyny problem w tym, ze mamy troche rzeczy do zalatwienia w Slubicach, wiec ruszamy z Gdyni okolo 5 rano...
Napisz prosze gdzie kupiłeś, kto i gdzie zakładał.
O ile % masz przyrost mocy?
Czy miałeś próby na hamowni?
Może we wtorek się spotkamy przed Waszym wyjazdem i o tym pogadamy?
Art, PC III kupila mi w USA kumpela i przywiozla do kraju, wyszlo znacznie taniej niz u importera. Cena jest wciaz ta sama, tylko dolek jest teraz drozszy zerknij tu:
http://www.powercommander.com/powercomm ... 39&yr=2001
PC III zamonowalem sam, bo to zadna filozofia i najwiekszym problemem bylo przeciagniecie przewodu z dwoma dosc sporymi wtyczkami. Nie wiem jaki i czy w ogole mam przyrost mocy, bo na hamowni nie bylem, producent zapewnia, ze przyrost mocy jest , wiec mu wierze:mrgreen:
Nie ma problemu, mozemy sie spotkac przed wyjazdem i pogadac, jak masz ochote i czas to mozesz sie z nami smignac np. do Slupska, jedyny problem w tym, ze mamy troche rzeczy do zalatwienia w Slubicach, wiec ruszamy z Gdyni okolo 5 rano...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
http://www.biohazardcycles.com/ u tego gościa z USA są PC po około 280$ + wysyłka przynajmniej do mojej są po tyle.A zestrojenie polecają w Piasecznie w Poland Position za cenę 360-480zł netto.
Jacek M.
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Zawsze tak jest iz chce się trochę więcej niz się ma...
Ale z 2giej strony nic na siłę. VFR nie jest motocyklem z którego wycisne 150 km i pojadę 300km/h. NAwet gdy wstawię syper hiper chipa, specjalny wydech itd....to nadal nie bedzie to.. Bo trwałość, niezawodność nie idzie w parze z przeróbkami. Na dodatek koszty bedą zapewne większe, niż gdybym sobie po prostu kupił inna maszyne już z zakładana mocą i osiagami.
Chyba więc jednak po drobnych zmianach swojej VFR pozostane przy tym co mam , a gdy bedę juz mogł kupić motor marzeń ( BMW K1200 S) to wtedy po prostu zrobię zamianę.
Choc kto wie.. czsem zmienia się decyzje....
pozdrawiam
Art
Ale z 2giej strony nic na siłę. VFR nie jest motocyklem z którego wycisne 150 km i pojadę 300km/h. NAwet gdy wstawię syper hiper chipa, specjalny wydech itd....to nadal nie bedzie to.. Bo trwałość, niezawodność nie idzie w parze z przeróbkami. Na dodatek koszty bedą zapewne większe, niż gdybym sobie po prostu kupił inna maszyne już z zakładana mocą i osiagami.
Chyba więc jednak po drobnych zmianach swojej VFR pozostane przy tym co mam , a gdy bedę juz mogł kupić motor marzeń ( BMW K1200 S) to wtedy po prostu zrobię zamianę.
Choc kto wie.. czsem zmienia się decyzje....
pozdrawiam
Art
Beyond the Grabówek sky
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Włąśnie pogmerałem troche po VFRWorld i si eokazuje ze PC3 + KN + Przelot dają 5- 6 KM więcej dodam że chłopaki robili testy na hamowni
http://vfrworld.com/forums/modification ... rf800.html
http://vfrworld.com/forums/modification ... rf800.html
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Hmmm mówisz że w VFR nie da się 150 KM wycisnąć hmm no masz rację bo da się jak narazie wycisnąć tylko 146KMArt pisze:Zawsze tak jest iz chce się trochę więcej niz się ma...
Ale z 2giej strony nic na siłę. VFR nie jest motocyklem z którego wycisne 150 km i pojadę 300km/h. NAwet gdy wstawię syper hiper chipa, specjalny wydech itd....to nadal nie bedzie to.. Bo trwałość, niezawodność nie idzie w parze z przeróbkami. Na dodatek koszty bedą zapewne większe, niż gdybym sobie po prostu kupił inna maszyne już z zakładana mocą i osiagami.
Chyba więc jednak po drobnych zmianach swojej VFR pozostane przy tym co mam , a gdy bedę juz mogł kupić motor marzeń ( BMW K1200 S) to wtedy po prostu zrobię zamianę.
Choc kto wie.. czsem zmienia się decyzje....
pozdrawiam
Art
Ale co do reszty to się zgodze koszt budowy jest wysoki z powodu samego rotoxa czy jak to tam to ustrojstwo sie nazywało no i raczej silnik nie bedzie mial az takich przejazdów miedzy serwisowych
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
Czy PC daje 5 czy 6 KM tego nie wiem, ale zgodnie z obietnicą dziś nagrałem mojego tubrosa. Nagrywane aparatem foto, skompresowane przez jutuba, więc i tak jest to dalekie od oryginału - ale jest: http://pl.youtube.com/watch?v=Wak5uUCGNhQ
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Taaaa.... to chyba najdroższe 5 KM .Kornik pisze:Włąśnie pogmerałem troche po VFRWorld i si eokazuje ze PC3 + KN + Przelot dają 5- 6 KM więcej dodam że chłopaki robili testy na hamowni
http://vfrworld.com/forums/modification ... rf800.html
Tłumik, chip, robocizna, filtr itd....
Nie ma co, zostane przy tym co mam
pozdro
Art
Beyond the Grabówek sky
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Dzwięk superC_L_K pisze:Czy PC daje 5 czy 6 KM tego nie wiem, ale zgodnie z obietnicą dziś nagrałem mojego tubrosa. Nagrywane aparatem foto, skompresowane przez jutuba, więc i tak jest to dalekie od oryginału - ale jest: http://pl.youtube.com/watch?v=Wak5uUCGNhQ
Proze podaj gdzie takowy zakupiłeś?
Bo rozumiem iz to własnie pod tego jest PC III?
pozdro
Art
Beyond the Grabówek sky
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Kupilem tutaj:Art pisze:A gdzie kupiłeś?
http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper? ... 00-SO.html
C_L_K dzięki za nagranie, az nie moge sie doczekac na swoj!
A co do spalania baz sond lambda z PC III to pali wiecej o 0,7-1 litra na 100 km niz Oczkowa VFR. Jestem przekonany, ze jak podłączę sondy, to spalanie spadnie...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości