Stuki w silniku rc36I 93'
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
Stuki w silniku rc36I 93'
Witam! mam problem z okresleniem miejsca nieprzyjaznych stukow ktore emituje silnik przy dodaniu gazu, podaje link z tymi odglosami na send space
http://www.sendspace.pl/file/7eb198ac2ca1ca3259e0fff
http://www.sendspace.pl/file/7eb198ac2ca1ca3259e0fff
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Nie mogę ściągnąć filmu, bo serwer chce, żebym wysłał sms
Stuki w tych silnikach mogą pochodzić jedynie od: panewek, zaworów lub kosza sprzęgłowego. Moto jeździ normalnie? Nie szarpie? Nie wpieprza za dużo oleju? Stuki są tylko na jałowym? Zanikają jak wciśniesz klamke sprzęgła?

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: pn 13 kwie 2009, 13:18
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: okolice Socho
Faktycznie.Vermilion pisze:Nie mogę ściągnąć filmu, bo serwer chce, żebym wysłał sms
Może to być też łańcuszek od pompy oleju
Poniżej link z takim przypadkiem-warto się zapoznać.
viewtopic.php?t=3363&highlight=%B3a%F1cuch++metry
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Jestem świeżo po wymianie łańcuszka tu masz link:
viewtopic.php?t=10481
na wolnych obrotach nie słychać tylko przy gazowaniu jest wyciągnięty i pod wpływem nagłych naprężeń stuka o karter , sprzęgło . Zmień i nie czekaj gdy spadnie i nie będziesz o tym wiedział , brak smarowania i
Przy okazji możesz wymienić łożysko sprzęgła ono jest osadzane luźno nie na wcisk mniej roboty na przyszłość , ściągacz ma łapać za środkowy kosz na zasadzie nożyc które łapią po obu stronach i sadzają się w rowkach .
Nie śrubokręt i dłuto
viewtopic.php?t=10481
na wolnych obrotach nie słychać tylko przy gazowaniu jest wyciągnięty i pod wpływem nagłych naprężeń stuka o karter , sprzęgło . Zmień i nie czekaj gdy spadnie i nie będziesz o tym wiedział , brak smarowania i

Przy okazji możesz wymienić łożysko sprzęgła ono jest osadzane luźno nie na wcisk mniej roboty na przyszłość , ściągacz ma łapać za środkowy kosz na zasadzie nożyc które łapią po obu stronach i sadzają się w rowkach .
Nie śrubokręt i dłuto

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Proponuje zdjąć dekiel i zobaczyć,po cos tam nie gra a napewno czy to sprężyny czy łańcuch to bedziesz musiał zdjąć,sprężyny można zmierzyć a łancuch bez zdejmownia kosza też widać.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości