problemy dwa

kwiatek

problemy dwa

Post autor: kwiatek » śr 16 wrz 2009, 19:44

Witam.

Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj

viewtopic.php?t=7054

I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.

problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a

Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.

Jak to jest u was z VTEC-iem ?

problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.

Jakies inne propozcje ?

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 17 wrz 2009, 11:31

Witam
Odp:
1) tak jak u Ciebie przed. Nie ma łagodnego przejścia. Moto z 2008 roku, 4 tys przebiegu (mam je od lipca). Coś pewnie zepsuli
2) temperatura, normalne.
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » czw 17 wrz 2009, 11:58

Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » czw 17 wrz 2009, 12:27

To i ja się wypowiem


1) Czym chłodniej na dworzu tym większe szarpnięcie, ale nawet w upały jest ono delikatnie wyczuwalne. Moto z 2002 roku,

Wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a tak jest u mnie.

2) Co do temperatury przy trasce poza miastem około 90 stopni, po mieście i w korkach około 100, gdzie przy 105 załącza się wentylator.

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 17 wrz 2009, 13:41

Twardy161 pisze:Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

tak ale przy 6800, tak jak wcześniej miał kolega. Teraz ma coś nie tak.
patrz 1 post
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » czw 17 wrz 2009, 14:11

Jeśli chodzi o wibracje to u mnie tez w granicach 4,5k obortów sie zaczynają, ale ok 5,5k ustają a przejście na Vteca czuć... no czuć po prostu, ale też mnie niedługo czeka regulacja... więc zobaczymy czy coś się zmieni.

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » czw 17 wrz 2009, 16:15

dawidk1978 pisze:
Twardy161 pisze:Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

tak ale przy 6800, tak jak wcześniej miał kolega. Teraz ma coś nie tak.
patrz 1 post
chyba zle zrozumialem Twoj post, mialem wrazenie, ze sugerujesz, ze i u Ciebie cios jest nietak a jesli teraz dobrze rozumiem to tylko porownywales moto kolego do swojego-dobrze dzialajacego.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości