Wady VFR
- Pepe VFR
 - klepacz

 - Posty: 944
 - Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
o do cieżkiego wchodzenia w winkle SPRAWDŹ CIŚNIENIE w gumachBolek101 pisze:Dla mnie z kolei po przejechaniu niecałych 2 tysiaków dwie wady główne:
1. CięęęężżżkaCzasami po wypchnięciu jej z garażu muszę ocierać pot ze skroni i łapać oddech. Na parkingach, w ciasnych uliczkach, przy zawracaniu, ruszaniu pod górki itp. jadę z duszą na ramieniu. Ale ja kurczak jestem - 58kg
![]()
2. Dziś już z dnia na dzień mniej dokuczliwe - ciężko składa się w zakręty. Na początku myślałem że się nią nie da skręcać jadąc szybko. Strasznie mocno trzeba było z nią walczyć żeby ją pochylić w zakręt! Teraz napięcie wstępne sprężyn mam maxymalnie skręcone i jest o niebo lepiej! Poza tym doszła odrobina wprawy![]()
Plusów nie będę wymieniał, bo byście pozasypiali przy tej czytance
Sory za OT
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
						Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
- Kornik
 - ostry klepacz

 - Posty: 2147
 - Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
 - Imię: Marcin
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Masa jest bardzo dobra bo jest dobrze wywazona (a może to dlatego że ja drągal jestem), jedyną wadą jaką ja widzę to to że nie idzie na gume z 6 biegu  
 
[ Dodano: 2008-03-19, 18:24 ]
Wada poza zimnymi dniami to dwa gary grzejące jajka
			
									
									[ Dodano: 2008-03-19, 18:24 ]
Wada poza zimnymi dniami to dwa gary grzejące jajka
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
						Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- sensi
 - klepacz

 - Posty: 584
 - Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
 - Imię: pawel
 - województwo: poza granicą Polski
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: londyn
 
zapomnialem- SCHOWEK!!!!! kurde kto to wymyslil? schowek to zdecydowanie zart w tym motocyklu
			
													
					Ostatnio zmieniony śr 19 mar 2008, 18:52 przez sensi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- maciek 800
 - klepacz

 - Posty: 579
 - Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
 
Piotrze proszę cięppamula pisze: Co do wad:
Bardzo trudna regulacja zaworów
Zastrzegam ja jestem turysta.
- Za mały silnik ( tak z 1000 V4 było by dobrze
- Duże spalanie co do tego co daje silnik.
- Za słabe heble ( od XX by się przydały )
Dla mnie duża waga i gabaryt to plus, po VFR wszystkie moto są dla mnie za małe.
- Draghar
 - pisarz

 - Posty: 402
 - Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Elbląg
 - Kontakt:
 
Poza lusterkami, schowkiem i brakiem wskaźnika pozycji biegów to jeszcze owiewka powinna mieć regulację - ale to można zmienić kupując szybę turystyczną.
A wadą dla mnie masa nie jest - czuję że mam pod sobą motocykl a nie popierdułkę jakąś. Moja zapakowana jak wielbłąd dromader + plecaczek to 6,3 litra wciąga czyli spalanie teżnie jest wadą.
			
									
									A wadą dla mnie masa nie jest - czuję że mam pod sobą motocykl a nie popierdułkę jakąś. Moja zapakowana jak wielbłąd dromader + plecaczek to 6,3 litra wciąga czyli spalanie teżnie jest wadą.
Draghar
VFR Viking SEXszyn North Roads
						VFR Viking SEXszyn North Roads
- Kornik
 - ostry klepacz

 - Posty: 2147
 - Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
 - Imię: Marcin
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Mi puszka z smarem Castrol 400 ml mieści się bez problemu w schowku.Hiszpan25 pisze:Ja widzę następujące wady: masa a więc apetyt i wrażenie słabego ciągu po przesiadce z SV650s no i brak miejsca pod kanapą nawet na blokadę na tarczę czy puszkę sprayu do łańcucha.
PZDR!
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
						Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
No moja ostatnio spaliła 5.1L na autostradzie przy 120-180km/h wiec zaleta (miasto: 6l)
Odnośnie schowka - mam pod siedzeniem kamizelke odblaskową, szmatke, bezpieczniki, żarówki, żarówke H4, blokade Xena i linke zabezpieczającą o długości 1,8m, grubosc 1cm. Wejdzie jeszcze kłódka bo sprawdzalem od kumpla.
Nie wiem jak jest w RC46
Grzeje się rama i pewnie bedzie mi to przeszkadzało w lato a teraz bajera.
			
									
									
						Odnośnie schowka - mam pod siedzeniem kamizelke odblaskową, szmatke, bezpieczniki, żarówki, żarówke H4, blokade Xena i linke zabezpieczającą o długości 1,8m, grubosc 1cm. Wejdzie jeszcze kłódka bo sprawdzalem od kumpla.
Nie wiem jak jest w RC46
Grzeje się rama i pewnie bedzie mi to przeszkadzało w lato a teraz bajera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


