Swap zegarów z RC46 do RC36
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Swap zegarów z RC46 do RC36
Witam!
Jako że poszukuje zegarów do swojej 36II i niemogę znaleźć, przyszedł mi do głowy pomysł. Mianowicie taki jak w temacie, swap zegarów z RC46 czyli nowszej 800-ki. Ma ona takie ładne,elektroniczne,ciekłokrystaliczne,bajeranckie wyświetlacze, których posiadacze starszych modeli zazdroszczą posiadaczom młodszych modeli....
Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Najbardziej mnie zastanawia czy parametry elektryczne bendą się zgadzały? Bo ewentualne różnice w mocowaniu zegarów i inne wtyczki można stosunkowo łatwo samemu przerobić.
Mam cichą nadzieję, że powinno to jakoś współdziałać, bo przykładowo czujnik temperatury ma takie same parametry, a więc powinien działać! Nie wiem jak wskaźnik poziomu paliwa, ale może też być podobnie, tak samo impulsy od prędkościomierza i obrotomierza.
Czekam na wsze opinie i sugestie, a wieczorkiem wrzuce zdjęcia zegarów RC36II od tyłu, w celu oceny czy od RC46 są takie same kostki-wtyczki (było by ssssuuuuuppppeeeerrrr)!
A cały temat dlatego, że dostępność gratów do 800'ki jest chyba nieco lepsza....
Jako że poszukuje zegarów do swojej 36II i niemogę znaleźć, przyszedł mi do głowy pomysł. Mianowicie taki jak w temacie, swap zegarów z RC46 czyli nowszej 800-ki. Ma ona takie ładne,elektroniczne,ciekłokrystaliczne,bajeranckie wyświetlacze, których posiadacze starszych modeli zazdroszczą posiadaczom młodszych modeli....
Czy ktoś spotkał się z takim czymś?
Najbardziej mnie zastanawia czy parametry elektryczne bendą się zgadzały? Bo ewentualne różnice w mocowaniu zegarów i inne wtyczki można stosunkowo łatwo samemu przerobić.
Mam cichą nadzieję, że powinno to jakoś współdziałać, bo przykładowo czujnik temperatury ma takie same parametry, a więc powinien działać! Nie wiem jak wskaźnik poziomu paliwa, ale może też być podobnie, tak samo impulsy od prędkościomierza i obrotomierza.
Czekam na wsze opinie i sugestie, a wieczorkiem wrzuce zdjęcia zegarów RC36II od tyłu, w celu oceny czy od RC46 są takie same kostki-wtyczki (było by ssssuuuuuppppeeeerrrr)!
A cały temat dlatego, że dostępność gratów do 800'ki jest chyba nieco lepsza....
Ostatnio zmieniony czw 01 sty 1970, 01:00 przez Mazi, łącznie zmieniany 1 raz.
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
poczytaj dobrze oba mauale, w szczególnosci rozdział "LIGTH/METERS/SWITCHES" oraz schematy elektryczne
ja do swojej bez problemów założyłem zegary od CBR900RR z 97, honda jak i wielu innych producentów działa schematycznie i wykorzystuje sprawdzone już patenty, mało tego pewnie nawet kolOry przewodów będą identyczne, pozostaje tylko doprze polukać i naprzód, powodzenia
ja do swojej bez problemów założyłem zegary od CBR900RR z 97, honda jak i wielu innych producentów działa schematycznie i wykorzystuje sprawdzone już patenty, mało tego pewnie nawet kolOry przewodów będą identyczne, pozostaje tylko doprze polukać i naprzód, powodzenia
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Właśnie na to liczę, że dzięki kochanemu producentowi, i jego powielaniu pomysłów sprawdzonych, uda mi się conieco w tej kwest zrobić.
Ketchup, dużo miałeś przeróbek mocowań, czy"tył" podpasował do VFRki bez rzeźbienia?
Ja mimo wszystko byłbym za licznikiem od VFR 800. Te ciekłokrystaliczne wyświetlacze....budzą pożądanie.....
A tak w ogóle, to potrzebuje porzyczyć od jakiegoś ovnersa jego zegary od 800.
Mors! Kolczyk! Jesteście najbliżej! Kiedy moge wpaść po liczniki? Teraz i tak nie jeździcie, a ja bym poeksperymentował...tu coś obciął, du dokleił, troche elektryke przerobił. Jakbym stwierził że się da(lub nie da) to bym wam zegarki oddał...To kto na ochotnika? Brak reakcji oznacza zgodę...![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ketchup, dużo miałeś przeróbek mocowań, czy"tył" podpasował do VFRki bez rzeźbienia?
Ja mimo wszystko byłbym za licznikiem od VFR 800. Te ciekłokrystaliczne wyświetlacze....budzą pożądanie.....
A tak w ogóle, to potrzebuje porzyczyć od jakiegoś ovnersa jego zegary od 800.
Mors! Kolczyk! Jesteście najbliżej! Kiedy moge wpaść po liczniki? Teraz i tak nie jeździcie, a ja bym poeksperymentował...tu coś obciął, du dokleił, troche elektryke przerobił. Jakbym stwierził że się da(lub nie da) to bym wam zegarki oddał...To kto na ochotnika? Brak reakcji oznacza zgodę...
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
- Mazi
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
- Imię: Tomek i Mirela
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Po wnikliwej analizie manuali do obu modeli, stwierzam co następuję: DA SIĘ!
Obrotomierz i prędkościomierz, licznik kilometrów(przebieg),wskaźnik poziomu paliwa i wszystkie kontrolki bendą działały bezproblemowo, konieczne może być jednak przelożenie kabli w kostkach (w wiązce w moto). Kostki są nawet takie same! Problemem może być funkcjonowanie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. W 750'ce jest 90-120Ω@60
Obrotomierz i prędkościomierz, licznik kilometrów(przebieg),wskaźnik poziomu paliwa i wszystkie kontrolki bendą działały bezproblemowo, konieczne może być jednak przelożenie kabli w kostkach (w wiązce w moto). Kostki są nawet takie same! Problemem może być funkcjonowanie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. W 750'ce jest 90-120Ω@60
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości