Zwiekszenie mocy w VFR 750
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Zwiekszenie mocy w VFR 750
Witajcie
Kombinuje żeby coś zrobić z moją vfr by nie trzeba bylo jej zmieniać na coś mocniejszego.widzialem juz 800 na kompresorze ale jakos ni widze tego u mnie.chodzi mi o to vczy ten silnik może mieć jeszcze jakieś np, blokady?zmniejszone krućce ssania lub coś.albo czy ktoś podejmował sie juz jakiegos tuningu w tym kierunku silnika 750??
Kombinuje żeby coś zrobić z moją vfr by nie trzeba bylo jej zmieniać na coś mocniejszego.widzialem juz 800 na kompresorze ale jakos ni widze tego u mnie.chodzi mi o to vczy ten silnik może mieć jeszcze jakieś np, blokady?zmniejszone krućce ssania lub coś.albo czy ktoś podejmował sie juz jakiegos tuningu w tym kierunku silnika 750??
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Tak ale ja nie zrobie na pewno tym moto przebiego 120-150 tys km.a jak wiadomo to silniki VFR sa dość wytrzymałe.Mysla nad zamontowaniem systemu ktory pojawil sie w niekastrowanych wersjach V-MAXa.czyli V-boost.Działa na zasadzie łączenia gazników i daje naprawde duże rezultaty.Przynajmniej w V-MAXie ogromne:)jeśli juz robic to to bez przepustnic aby mialo to doladowanie od dołu.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Mi się wydaje, że niepotrzebnie wydasz kupe kasy, żeby osiągnąc zamierzony wynik, to już lepiej sprzedaj fajerke i dołóż niewiele kasy, i przerabiaj silnik od gixera 750 olejaka. Już na starcie masz prawie 20 kucy więcej, też są niezawode i nie do zdarcia. Tyle, że oleju lubią wypić. A poza tym one są podatne na przeróbki, widziałem olejaka 750 rowierconego do ponad 800ccm i o mocy sporo ponad 200 koni.
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Chociaż w sumie, jak masz wkładac kasę w jakiś motor starszy, żeby podnosić jego moc, nieważne czy VFR czy Suzuki olejaki czy jeszcze coś innego, to w większości przypadków okazuje się, że bardziej opłacalne jest kupienie młodszego i mocniejszego moto.
Ale jak masz czas, wiedzę i garaż to możesz próbować
Ale jak masz czas, wiedzę i garaż to możesz próbować

- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
No widzisz, z tymi to jeszcze lepiejGacol pisze:Zamiast VFR miałem kupowac olejaki 1100

600 KUCY

Startował tylko na 1/4, oczywiście. A silnik wytrzymywał tyle, że mógł chodzić non-stop tylko kilkadziesiąt sekund, czyli tyle ile trwał start, hamowanie i nawrót.
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
najlatwiej jest kupic nitro, prosta instalacja, kilka wezykow, praktycznie nic nie musisz przerabiac a przyrost mocy hmmm. wkrecasz dysze +30 koni i masz +30 , chcesz miec +50 to wkrecasz dysze +50 , jesli juz chcesz tuningowac VFR to tak naprawde wystarczy ze usprawnisz silnik, trzeba kombinowac, zaczalbym od wymiany ukladu wydechowego kolektory + wydech, do tego sportowy filtr powietrza ale 4xstozki bez airboxu, po jednym na gaznik, no i do tego dobral dysze do gaznikow, caego ukladu wydechowego chyba nie kupisz wiec trzeba sie wybrac do jakiegos zakladu ktory potrafi cos spawac w tytanie ;P i poprosic o nowy uklad, koncowke wydechu jakas siosimure, dysze do gaznika kupisz od czegokolwiek bo gwinty pasuja ale trzeba dobrac otworek, filtr powietrza zalozyl bym pipercrossa po sztuce na gaznik stozka, mozna pokusic sie o zrobienie dolotu zimnego powietrza na filtry, aby to wszystko zgrac bedziesz potrzebowac czujnika spalin aby wiedziec czego silnik ma za duzo a czego za malo no i takie tam, jest tego w cholere i jeszcze troche
podejrzewam ze w jakis 3-5 tys sie zmiescisz, nitro kosztuje 3.5 tyska, napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
podejrzewam ze w jakis 3-5 tys sie zmiescisz, nitro kosztuje 3.5 tyska, napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,podejrzewam ze po takich zabiegach bez hamowni sie nie obejdzie.Fabiq pisze:najlatwiej jest kupic nitro, prosta instalacja, kilka wezykow, praktycznie nic nie musisz przerabiac a przyrost mocy hmmm. wkrecasz dysze +30 koni i masz +30 , chcesz miec +50 to wkrecasz dysze +50 , jesli juz chcesz tuningowac VFR to tak naprawde wystarczy ze usprawnisz silnik, trzeba kombinowac, zaczalbym od wymiany ukladu wydechowego kolektory + wydech, do tego sportowy filtr powietrza ale 4xstozki bez airboxu, po jednym na gaznik, no i do tego dobral dysze do gaznikow, caego ukladu wydechowego chyba nie kupisz wiec trzeba sie wybrac do jakiegos zakladu ktory potrafi cos spawac w tytanie ;P i poprosic o nowy uklad, koncowke wydechu jakas siosimure, dysze do gaznika kupisz od czegokolwiek bo gwinty pasuja ale trzeba dobrac otworek, filtr powietrza zalozyl bym pipercrossa po sztuce na gaznik stozka, mozna pokusic sie o zrobienie dolotu zimnego powietrza na filtry, aby to wszystko zgrac bedziesz potrzebowac czujnika spalin aby wiedziec czego silnik ma za duzo a czego za malo no i takie tam, jest tego w cholere i jeszcze troche
podejrzewam ze w jakis 3-5 tys sie zmiescisz, nitro kosztuje 3.5 tyska, napelnienie butli 200 pln, wystarcza na miesiac jazdy
Według mnie lepiej juz zmienic moto na mocniejsze niz powiekszac moc VFR,bez odpwiedniej wiedzy i narzedzi mozna przez przypadek popsuc taki silnik ale to jest moje zdanie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości