Strona 4 z 5
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: wt 11 lut 2014, 22:25
autor: PETER
staszne kombinacje a wystarczy wymienić przełącznik na kierownicy, ale zabawa jest dobra
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 31 maja 2014, 22:53
autor: majk82
Witam ja zamontowałem tą druga wersje ponad rok temu i działa bez zastrzeżeń. Bardzo czesto korzystam z podziękowania w tym module.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: śr 04 cze 2014, 23:59
autor: 3miel
PETER pisze:staszne kombinacje a wystarczy wymienić przełącznik na kierownicy, ale zabawa jest dobra
Na jaki przełącznik można zamienić zeby mieć swiatła awaryjne?
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: czw 05 cze 2014, 00:21
autor: PETER
może być od yamahy xj np albo od suzuki dl
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: czw 05 cze 2014, 21:26
autor: 3miel
Q.K Dzięki coś pokombinuję
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: wt 19 sty 2016, 21:00
autor: daniel_VFR
Próbował ktoś dokładać włącznik i przekaźnik wg takiego schematu?
To tylko część schematu, resztę wywaliłem żeby był bardziej czytelny.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: śr 20 sty 2016, 17:10
autor: emil
A po co to komplikujesz? Wystarczy zrobić zworę w przełączniku kierunków zasilanie = lewy/prawy, z tym że na przewodach na lewy/prawy trzeba dać diody.
Chyba że dasz przełącznik dwutorowy to nawet diod nie potrzebujesz.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 13:19
autor: kusy2
Odgrzewam. Zabrałem się za wymianę przełącznika. I tu zonk. Nowy ma 9 przewodów, a oryginalny 14. Muszę zaprosić do siebie teścia elektryka to ogarnie temat. Ja odpuszczam. Zastanawia mnie jednak ,dlaczego aż tyle przewodów ? Czytałem wasze posty i mieliście mniej kabli.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 20:39
autor: emil
Eno to coś nie tak, masz zasilanie na długie, krótkie, na lewy, prawy, klakson 2 przewody, to razem 9 chyba naliczyłem, skąd 14?? Jaki masz ten knefel??
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 20:52
autor: kusy2
Teść stwierdził,że na tyle uczył mnie elektryki,że sam to ogarnę. No i miał rację. Tak w skrócie. Włącznik z ali miał dwa błędy przez które nie działały kierunki i czujnik sprzęgła. Według schematu z kierunków i awaryjek wychodzi pomarańczowy przewód. Niestety we wiązce go nie było. Okazało się ,że wpięli te przewody w czarny kabel,który notabene był przygotowany do czujnika sprzęgła. Czyli musiałem puścić jeszcze nowy przewód do czujnika. Różnica w ilości przewodów zniwelowała się,ponieważ kilka trzeba było połączyć parami i jednego jak wspomniałem wyżej brakowało. Zrobione i wszystko działa.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 21:06
autor: kusy2
Sorry błąd 13
mruganie długimi 2
czujnik 2
długie/krótkie 3
kierunki 3
sygnał 3
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 22:01
autor: emil
A bo czujnik sprzęgła jeszcze. Miganie długimi chyba było w wiązce zwarte i zaizolowane z kablami do włącznika dlugich, tak coś kojarzę..
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: sob 04 sty 2020, 23:07
autor: Tomek Grudziądz
Wystarczyło wziąć od Yamahy i po problemie, tak ja Emil mówił. Sam też tak zrobiłem
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: ndz 05 sty 2020, 15:15
autor: kusy2
Tylko jak Emil wspomniał o takiej możliwości to mój już płynął z Chin. Ja to chyba nawet polubiłem już jak mam pod górkę. Wtedy większa satysfakcja z wykonanej roboty.
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
: ndz 05 sty 2020, 15:37
autor: emil