Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
- emils
- pisarz
- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
Wygląda to fajnie. Przekonuje mnie bardziej niż dźwignia od yayamimahy
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
no każdy robi jak lubi, tu z tej strony jest spoko, bo sa kable do kierunków. ale jakby zapodać z prawej strony od horneta PC41 przełączniki to by trzeba tylko pociągnąć kabelki do niego dodatkowe i bez kombinacji idzie wszystko.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
pewnie, tak jak mówisz, a światła postojowe/mijania będę włączał na zworę pod siedzeniem albo podepnę sobie na stałe, jak w rzeczonym modelu horneta super..
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
zrobione.
po krótce - Olo nie miałeś racji włącznik bistabilny zmieścił się w manecie, patrząc od góry po prawej stronie przy ściance, tak żeby blacha od włącznika kierunków go nie dotykała wiska go kawałek tulei, zamocowany wewn. dźwigni ssania dźwignia ssania straciła kulkę blokującą ruch,
Założyłem włącznik niskoprądowy (gabaryty), więc steruje przekaźnikiem zamontowanym pod zadupkiem, który zwiera wyjście z przerywacza z dwoma kierunkami (poprzez diody 5A, żeby się prąd nie cofał przy samych kierunkach).
całość działa bardzo płynnie i podoba mi się, bo z zewnątrz jak ktoś nie wie, że wtrysk nie ma ssania, to się nawet nie domyśli, że coś jest zmienione - a różnica to tylko dołożona dźwignia ssania ze starszych roczników (sam przełącznik jest taki sam, różnica to dźwignia a w nowym zaślepka). Włączenie polega na obrocie dźwigni o ok. 5mm - czuć i słuchać działanie włącznika, który wybija dźwignię z powrotem. To samo wyłączenie - obrót w dół o ok. 5mm - klik - i dźwignia wraca do pozycji "0".
jak kiedy porobię zdjęcia to wrzucę ale opisywać dokładnie nie będę co i jak, każdy może mieć swój patent - ważne by był skuteczny poniżej zdjęcie samej dźwigni - to jest ta jedyna różnica z zewnątrz w porównaniu do oryginału
po krótce - Olo nie miałeś racji włącznik bistabilny zmieścił się w manecie, patrząc od góry po prawej stronie przy ściance, tak żeby blacha od włącznika kierunków go nie dotykała wiska go kawałek tulei, zamocowany wewn. dźwigni ssania dźwignia ssania straciła kulkę blokującą ruch,
Założyłem włącznik niskoprądowy (gabaryty), więc steruje przekaźnikiem zamontowanym pod zadupkiem, który zwiera wyjście z przerywacza z dwoma kierunkami (poprzez diody 5A, żeby się prąd nie cofał przy samych kierunkach).
całość działa bardzo płynnie i podoba mi się, bo z zewnątrz jak ktoś nie wie, że wtrysk nie ma ssania, to się nawet nie domyśli, że coś jest zmienione - a różnica to tylko dołożona dźwignia ssania ze starszych roczników (sam przełącznik jest taki sam, różnica to dźwignia a w nowym zaślepka). Włączenie polega na obrocie dźwigni o ok. 5mm - czuć i słuchać działanie włącznika, który wybija dźwignię z powrotem. To samo wyłączenie - obrót w dół o ok. 5mm - klik - i dźwignia wraca do pozycji "0".
jak kiedy porobię zdjęcia to wrzucę ale opisywać dokładnie nie będę co i jak, każdy może mieć swój patent - ważne by był skuteczny poniżej zdjęcie samej dźwigni - to jest ta jedyna różnica z zewnątrz w porównaniu do oryginału
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
ta szydera to Twoje motto ostatnio chybaemil pisze:pewnie, tak jak mówisz, a światła postojowe/mijania będę włączał na zworę pod siedzeniem albo podepnę sobie na stałe, jak w rzeczonym modelu horneta super..
trzeba dołożyć przekaźnik, który włączy światła dopiero gdy silnik będzie włączony, chyba normalne? nowe sprzety tak mają
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
Przemek - nie stresuj sie
to jest żadne rozwiązanie jak dla mnie, bo jak potrzebuję coś czasem porobić przy moto jak silnik pracuje, to po co ma mi się aku rozładowywać przez światła? Wkurzało mnie to kiedyś w hornecie i cieszę się, że takiego patentu nie mam u siebie, a jak ktoś zapomina w moto włączać światła to już jest jego problem .
Póki co zrobione jest jak widać na załączonym obrazku, bez przerabiania wiązek fabrycznych i bez pozbawiania moto funkcji ręcznego włączania/wyłączania świateł
poza tym nie to, żebym się czepiał, ale honda się nie psuje, przynajmniej te starsze modele dlatego nie ma w nich fabrycznie świateł awaryjnych. Wraz ze wzrostem awaryjności (koszta) producent doszedł widać do wniosku, że należy taki knefel zamontować....
a ja sobie go zakładam, żeby czasem podziękować za miejsce
to jest żadne rozwiązanie jak dla mnie, bo jak potrzebuję coś czasem porobić przy moto jak silnik pracuje, to po co ma mi się aku rozładowywać przez światła? Wkurzało mnie to kiedyś w hornecie i cieszę się, że takiego patentu nie mam u siebie, a jak ktoś zapomina w moto włączać światła to już jest jego problem .
Póki co zrobione jest jak widać na załączonym obrazku, bez przerabiania wiązek fabrycznych i bez pozbawiania moto funkcji ręcznego włączania/wyłączania świateł
poza tym nie to, żebym się czepiał, ale honda się nie psuje, przynajmniej te starsze modele dlatego nie ma w nich fabrycznie świateł awaryjnych. Wraz ze wzrostem awaryjności (koszta) producent doszedł widać do wniosku, że należy taki knefel zamontować....
a ja sobie go zakładam, żeby czasem podziękować za miejsce
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
Idąc twoim tokiem myślenia, jadąc na światłach kilka godzin może paść aku do zera większej bzdury nie słyszałem, chyba że ten hornet był jakiś trefnyemil pisze:po co ma mi się aku rozładowywać przez światła? Wkurzało mnie to kiedyś w hornecie
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
no to pobaw się trochę światłami na wolnych obrotach, poodpalaj, być może wtedy się zapoznasz. Być może zapoznasz się też z owym automatem hondy o którym pisał Kolczyk, a którego seryjnie nie ma rozłączenie chwilowe świateł powoduje przycisk rozrusznika, nie żaden stycznik reagujący na napięcie w instalacji powinieneś wiedzieć o takich bzdurach a jak nie wiesz, to podskocz do kogoś, kto ma nowego vteca czy inny sprzęt ze skrzydłem i się upewnij
możesz również przyjrzeć się sprzętom ze stajni yamahy, gdzie taki właśnie stycznik został zabudowany i działa dopiero po wykryciu napięcia ponad 13V w instalacji, co i tak jest dla mnie głupim rozwiązaniem, o czym pisałem wyżej. Pakowanie automatu to jest właśnie bzdura, ale pewnie było to potrzebne, coby niektórzy nie zapominali o włączeniu świateł.
możesz również przyjrzeć się sprzętom ze stajni yamahy, gdzie taki właśnie stycznik został zabudowany i działa dopiero po wykryciu napięcia ponad 13V w instalacji, co i tak jest dla mnie głupim rozwiązaniem, o czym pisałem wyżej. Pakowanie automatu to jest właśnie bzdura, ale pewnie było to potrzebne, coby niektórzy nie zapominali o włączeniu świateł.
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
emil, sam sobie podskocz, a jak nie potrafisz grzebać przy motocyklu to od tego jest serwis wiesz?
Sorry za offtop, ale emilio sam prowokuje
Sorry za offtop, ale emilio sam prowokuje
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
ważne, że ty potrafisz
- kamil grudziadz
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
- Kontakt:
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
emil ja tam jestem daleki od oceniania,ale motocykl Roadrunnera wykonany wg. wlasnego pomyslu widzialem-zrob podobny a potem z nim podyskutuj
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4210
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
dalej więc pytam - co to ma do rozwiązania włącznika awaryjnych?
wrzucał zdjęcia, moto fajnie zrobione, ale to nie ten temat poza tym skoro sam coś zbudował powinien to czuć, że zrobić coś samemu to nie to samo co nakupić wszelakich gotowych włączników, przekaźników i wiązek, i to pospinać, zwłaszcza, że rozwiązania, które zastępują myślenie, nie wszystkim odpowiadają. Tyle w temacie ode mnie.
wrzucał zdjęcia, moto fajnie zrobione, ale to nie ten temat poza tym skoro sam coś zbudował powinien to czuć, że zrobić coś samemu to nie to samo co nakupić wszelakich gotowych włączników, przekaźników i wiązek, i to pospinać, zwłaszcza, że rozwiązania, które zastępują myślenie, nie wszystkim odpowiadają. Tyle w temacie ode mnie.
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
Może to że do nie odpowiedniej osoby wylatujesz z takimi tekstami... Przestań się kolego ciskać, każdy ma inny gustemil pisze:dalej więc pytam - co to ma ..
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
dobra temat nie ma na celu ciśnieniowania się, tylko jest stworzony po to, żeby coś pokazać. olać charaktery.
Idąc tropem przysłowia "Polak potrafi" mamy kolejny sprawdzający się "patent" w postaci dźwigni awaryjnych
Idąc tropem przysłowia "Polak potrafi" mamy kolejny sprawdzający się "patent" w postaci dźwigni awaryjnych
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kargulo
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Awaryjne - VFR 800Fi tylko roczniki '00-'01
uzywał ktoś takich modułów do świateł awaryjnych:
http://lepard.eu/modul-komfortowych-kierunkowskazow/
http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevice#!pusta/co54
tak się zastanawiam czy aby nie doinstalować sobie awaryjnych , bajer ale czasami sie przydaje
http://lepard.eu/modul-komfortowych-kierunkowskazow/
http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevice#!pusta/co54
tak się zastanawiam czy aby nie doinstalować sobie awaryjnych , bajer ale czasami sie przydaje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości