Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » pn 23 maja 2011, 06:15

Dzięki za info.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: orzyl » pn 23 maja 2011, 09:06

oo to fajnie, że się da. ale to za jakiś czas. teraz niestety mam gdzie ładować każdy grosz.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
WąskiVFR
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kozy

Re: Crashpady

Post autor: WąskiVFR » pn 23 maja 2011, 14:16

Buła pisze:A ma ktoś foty VFR II generacji z tymi crashami.
Proszę bardzo. Ja mam znowu zamontowane crashpady z tyłu bardziej.
PS. Moto jeszcze nie pomalowane i po jeździe w deszczu co widać na zdjęciach :P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też :D

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » wt 24 maja 2011, 22:06

Dzieki za fotę ale trochę przeraża mnie myśl wiercenia w owiewkach,wolałbym wiercić w Y.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: orzyl » wt 24 maja 2011, 22:27

mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » wt 24 maja 2011, 22:34

orzyl pisze:mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej :)
mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej :)
O szukanie owiewek to ja dużo wiem 8) ,ale jakoś tak fajniej wygląda c-pad w wypełnieniu.tak skromnie :wink: ,dlatego szukam fotki.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Arnold » śr 25 maja 2011, 16:03

Dzisiaj przyszły crashe od lasoocha. :) Dzięki!
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
WąskiVFR
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kozy

Re: Crashpady

Post autor: WąskiVFR » śr 25 maja 2011, 16:34

Buła pisze:Dzieki za fotę ale trochę przeraża mnie myśl wiercenia w owiewkach,wolałbym wiercić w Y.
Nie ma tak źle ;) Pobawiłem się z tym na spokojnie 3 godziny i wyszło miodzio :cool
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też :D

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » śr 25 maja 2011, 21:00

A możesz mi mapisać do czego przymocowane są te pady u Ciebie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
str6
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
Imię: TOMEK
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki

Re: Crashpady

Post autor: str6 » ndz 29 maja 2011, 09:30

Podejrzewam że jak zdejmiesz owiewki boczne to sam się domyślisz do których śrub można podczepić pady, są dwie po boku takie konkretne śruby trzymające silnik i myślę że tylko do nich można się podpiąć, albo do jednej bardziej z przodu lub drugiej bardziej z tyłu.
Ostatnio zmieniony pn 30 maja 2011, 19:17 przez str6, łącznie zmieniany 1 raz.
Strażak

Awatar użytkownika
WąskiVFR
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kozy

Re: Crashpady

Post autor: WąskiVFR » pn 30 maja 2011, 16:35

Buła pisze:A możesz mi mapisać do czego przymocowane są te pady u Ciebie.
Pady są przymocowane do śrub trzymających silnik w ramie. Masz dwie na stronę. Ja wybrałem te bardziej z tyłu.
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też :D

Awatar użytkownika
str6
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
Imię: TOMEK
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki

Re: Crashpady

Post autor: str6 » śr 01 cze 2011, 21:38

lasooch za jakiś niedługi czas też złożę u Ciebie zamówienie na pady.A tak wogóle to długo trzeba czekać???
Strażak

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » czw 02 cze 2011, 20:02

Podpinam się po pytanie,ile trzeba czekać i było gdzieś pytanie o dłuższe,jaka cena za troszkę dłuższe.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » pt 03 cze 2011, 13:51

Buła - temat dłuższych padów, który poruszył Orzył, tyczył się RC46, Ty masz RC36. Orzył dostał jeden z pierwszych kompletów do tego modelu, robiony chyba jeśli dobrze pamiętam pod wymiary podane przez PPamułę. Następne pady były już wydłużone właśnie o ten 1cm chyba. Więcej nie ma sensu ich powiększać, bo im dłuższe są, tym łatwiej się zegną przy glebie. Tyle odnośnie padów do RC46.

Jeśli chodzi o RC36, to nie ma absolutnie możliwości, by cokolwiek wydłużać. Mocowania padów w silniku są nie na śrubie 12mm jak w nowszych modelach, a na śrubie 10mm. Średnica 2mm mniejsza, a wytrzymałość na zginanie spada o połowę. Śruba ma 20cm długości, z czego 2cm jest wkręcone w blok silnika, z 5cm jest w ramie, a reszta to już crashpad - powstaje więc bardzo duża siła zginająca. Im dłuższy pad, tym większy moment gnący, tym większa szansa, że przy byle glebie pad się zegnie i zamiast ochronić owiewkę, jeszcze ją połamie. Śrub z mocniejszej stali niestety nie mogę zastosować, bo po pierwsze nie byłbym w stanie ich nagwintować, po drugie byłoby zagrożenie uszkodzenia ramy. Energia musi zostać gdzieś rozproszona - albo zegnie się szpilka, albo jeśli będzie mocniejsza - wyrwie się gwint z bloku silnika czy odkształci mocowanie w ramie.

Panowie, jak ktoś chce pady, to piszcie na PW i z każdym się bezpośrednio będę dogadywać. Tego wątku nie śledzę codziennie, więc mogę coś przeoczyć, na prywatne wiadomości odpiszę na bank szybciej. Staram się, żeby pady były dostępne od ręki, ale nie zawsze tak jest, bo czasem zwyczajnie nie obrabiam się z robotą. Więc zdarza się, że trzeba poczekać tydzień czy dwa.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Buła » pt 03 cze 2011, 17:15

Dzięki za konkretna odpowiedż,a ile wogóle mają te pady długości do 36II.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości