


czy gustu to nie wiem, bo z tego co napisał zaz to coroczna wymiana wiąże się i z podnoszeniem baku i z kosztami (trzy razy tańszymi zresztą niż zakup filtra z bawełny). Jeśli podnoszenie baku w przypadku vfr to rzadkość (bo co my tam niby mamy serwisować pod tym bakiem jeśli nie kontrolę zaworów co kilka sezonów) to może zaz właśnie niechętnie pcha się do serwisowania filtra a w sezonie mając te NEXy K&N i Pipecrossy to już kilka/kilkanaście razy bak trzeba dźwignąćtrol88 pisze:to juz jest kwestja gustu panowie . kto co woli. ja chciałem taki załorzyc i to zrobile a ze w zime bede musiał podniesc zbiornik pffff a co to az tyle pracy ?? Ja tam lubie pracowac przy mechanice a szczególnie jesli jest to moj sprzet
. Tak jak juz pisałe wczesniej to tylko kwestja gustu
Mam przelot "Viper".Arnold pisze:Do K&Na trzeba mieć też odpowiedni tłumik.
K&N ma większą przepuszczalność powietrza więc jest większe prawdopodobieństwo że jakiś syf przedostanie się do silnika.Dejw pisze:tak tylko dodam że znajomy miał problem z K&N pomimo że go utrzymywał w należytym stanie to mu przepuścił jakieś nieczystości i porysowało mu cylinder... ale może to przypadek 1:1000000000
nie jemu jednemu... zresztą k&n jest przereklamowanyDejw pisze:tak tylko dodam że znajomy miał problem z K&N pomimo że go utrzymywał w należytym stanie to mu przepuścił jakieś nieczystości i porysowało mu cylinder... ale może to przypadek 1:1000000000
Użytkownicy przeglądający to forum: MarcinMMz i 5 gości