Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Czarny32
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: pn 07 lis 2011, 19:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa ale sercem Kraków
Post
autor: Czarny32 » pt 13 lip 2012, 10:10
perz_86 pisze:Czytałem ale niestety zasugerowałem się wypowiedziami o spalaniu wielkości 6L. Teraz wiem że takie wartości w Vfr to utopia.
A tu się kłania styl jazdy. Co to znaczy małe spalanie? A co duże? Moja VFR potrafi spalic w trasie przy spokojnej jeździe ( 100- 120km/h) około 5,3 -5.5 litra. Gdy mam za pokładzie plecak plus kufer i jedziemy dość żwawym tempem ( 140 - 160 km/h) spalanie wzrasta do około 6.5 litra. Nie zdarzyło mi się, aby spalanie wyszło poza 7 l/100. W mieście nie pałuję głupio sprzęta bo dla mnie nie ma to większego sensu. Poszukujesz spalania na poziomie 4 czy max 5 na setkę, sprzedaj VFR i kup CB 500. Będziesz zadowolony. Mam taką też w garażu i do jazdy po mieście często jej używam. Zalany pod korek długo nie odwiedza stacji benzynowej.
-
Kolega_PL
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: Kolega_PL » pt 13 lip 2012, 10:24
perz_86 pisze:Mój pech polega na tym że mieszkam pod wrocławiem i nie ma w mojej miejscowości komunikacji miejskiej.
Ani podmiejskiej, ani autobusów, ani minibusów, ani metra?
Adam
-
perz_86
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: sob 24 mar 2012, 19:33
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: perz_86 » pt 13 lip 2012, 11:49
Ani podmiejskiej, ani autobusów, ani minibusów, ani metra?
ze trzy polbusy ni w pipe ni w oko co do godzin mojej pracy
A tu się kłania styl jazdy
na raz nie odkręcam manetki do końca, korzystam z obrotów rzędu 3-6 tyś, prędkość w mieście sporadycznie przekracza 70km/h, więc styl jazdy nie ma tu nic do rzeczy.
Prędzej doszukiwał bym się czegoś w fakcie że jest to wersja usa, może ze względu na to że w usa paliwo leje się strumieniami ma jakąś inną mapę zapłonu? Ktoś kiedyś sprawdzał ten temat?
-
emils
- pisarz
- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: emils » pt 13 lip 2012, 12:38
Czarny32 pisze:perz_86 pisze:Czytałem ale niestety zasugerowałem się wypowiedziami o spalaniu wielkości 6L. Teraz wiem że takie wartości w Vfr to utopia.
A tu się kłania styl jazdy. Co to znaczy małe spalanie? A co duże? Moja VFR potrafi spalic w trasie przy spokojnej jeździe ( 100- 120km/h) około 5,3 -5.5 litra. Gdy mam za pokładzie plecak plus kufer i jedziemy dość żwawym tempem ( 140 - 160 km/h) spalanie wzrasta do około 6.5 litra. Nie zdarzyło mi się, aby spalanie wyszło poza 7 l/100. W mieście nie pałuję głupio sprzęta bo dla mnie nie ma to większego sensu. Poszukujesz spalania na poziomie 4 czy max 5 na setkę, sprzedaj VFR i kup CB 500. Będziesz zadowolony. Mam taką też w garażu i do jazdy po mieście często jej używam. Zalany pod korek długo nie odwiedza stacji benzynowej.
CB zdecydowanie polecam, tam spalanie nawet poniżej 4L jest wykonalne. Ja ostatnio na trasie wawa-poznań uzyskałem 4,3/100.
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
-
perz_86
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: sob 24 mar 2012, 19:33
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: perz_86 » pt 13 lip 2012, 12:52
Szkoda mi sprzedawać vfrke bo to bardzo fajny motocykl. Gdyby nie spalanie to był by dla mnie motocykl idealny
.
Dla tego wolał bym tę wadę wyeliminować niż go sprzedawać. Dla tego wracam do mojego pytania, czy ktoś coś z mapą zapłonu kombinował i ma jakieś sugestie?
-
cinekban87
- zadomowiony
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
- Imię: Marcin
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin/Dys
Post
autor: cinekban87 » pt 13 lip 2012, 18:31
vfr rc 46 bez sond jeszcze spala w miescie 7 litrow wiec tragedii nie ma
-
Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 13 lip 2012, 19:40
Jasne że nie ma Mi MZ-ta 250 w mieście pali 7L.
Dokonaj regulacji gaźników to co możesz zrobić bez większych kosztów . Lub zakup skuter ( sedes )
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
Kolega_PL
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: Kolega_PL » pt 13 lip 2012, 22:22
Damo 88 pisze:...
Dokonaj regulacji gaźników to co możesz zrobić bez większych kosztów....
"Gaźniki w RC46" to każdy mechanik za darmo zrobi
Adam
-
olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » sob 14 lip 2012, 08:57
Kumpel miał kiedyś RC36 ze stanów-K&N, dynojety i kpl. przelotowy wydech-chodziła przepięknie ale brała-przy identycznym stylu jazdy-2 litry więcej od serii...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
-
michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: michał RC 46 » sob 14 lip 2012, 09:41
Niestety w mieście nie zejdziesz wiele ze spalaniem, powód jest prosty vfr-y nie lubią częstego kręcenia manetką. Ja swoją już 4 sezon sprawdzam i wiem, że pali najmniej kiedy jedzie się równo i ze stałą prędkością. Wtedy moja schodzi poniżej 5 litrów.
Czerwone najszybsze !
-
Kolega_PL
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: Kolega_PL » sob 14 lip 2012, 09:49
michał RC 46 pisze: Ja swoją już 4 sezon sprawdzam i wiem, że pali najmniej kiedy jedzie się równo i ze stałą prędkością
Jak każdy motocykl, czy samochód.
Adam
-
adam_tomasz
- teksciarz
- Posty: 119
- Rejestracja: sob 03 paź 2009, 22:54
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: adam_tomasz » ndz 15 lip 2012, 18:28
to i ja się pochwalę
na trasie 5,1-5,7 zależy jak bardzo się spieszę, ale że jeżdżę w miarę równo to nie przekroczyłem tych wartości. Za to w mieście
maskara przy tych cenach paliwa, ciągle okolice 9 litrów wychodzi. Ostatnio jakiś cud i wyszło 8,2 ale to chyba przypadek
niestety spalanie mówi samo za siebie - jest to moto na trasę a nie do latania wokół bloku
-
niedziwedz
- bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: śr 25 kwie 2012, 09:37
- Imię: Paweł
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: niedziwedz » ndz 15 lip 2012, 21:52
perz_86 pisze:Czytałem ale niestety zasugerowałem się wypowiedziami o spalaniu wielkości 6L. Teraz wiem że takie wartości w Vfr to utopia.
też tak myślałem do ostatniego wyjazdu, właśnie wróciłem z wypadu do białki tatrzańskiej i okazało się że po ostatnim serwisie u PETERA (regulacje zaworów i wymiana szklanek) spalanie spadło do 5,8l/100km przy czym ja lubię depnąć z samymi bocznymi kuframi prędkość przelotowa 1,40-1,90 więc spalanie rewelacyjne, może to to że sprawdzałem w drodze powrotnej czyli troszkę z górki
ale mimo wszystko rewelacja.
P.S.
dzięki PETER świetna robota, wszystkim polecam, dopieścił jak swój, jeszcze raz dziękuję
-
pawels
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: pt 25 lis 2011, 19:10
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brodnica
Post
autor: pawels » ndz 15 lip 2012, 22:31
Moja dzisiaj spaliła 2,5 litra. Ze wszystkich górek gasiłem silnik i zjeżdżałem na luzie
Co tu chcieć od spalania? VFR dotrzymasz kroku nawet większym motocyklom, a na stacji zawsze zostanie na paczkę fajek i czipsy
-
niedziwedz
- bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: śr 25 kwie 2012, 09:37
- Imię: Paweł
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: niedziwedz » ndz 15 lip 2012, 22:52
pawels pisze:Moja dzisiaj spaliła 2,5 litra. Ze wszystkich górek gasiłem silnik i zjeżdżałem na luzie
Co tu chcieć od spalania? VFR dotrzymasz kroku nawet większym motocyklom, a na stacji zawsze zostanie na paczkę fajek i czipsy
No tak chyba nie bardzo jak max v to 245 to 600-ki to wiecej lataja tyle ze mniej wygodne i mniejsze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości