regulator ???
regulator ???
Witam
Tak czytam sobie o tych regulatorach i wydaje mi się że i mój też jest podejrzany.
Sprawa jest o tyle nietypowa albo typowa no sam nie wiem, że mój regler tak jak manual pisze przy 5000 obr 13,5V-16V daje ok 14V, czyli niby wszystko jest OK. Natomiast na wolnych obrotach przy włączonych śwaitłach ładowania nie ma ok 12V. Ładowanie pojawia się przy ok. 4000 obr. W trasie nie ma problemu gdyż i tak obroty są większe, natomiast w mieście przy częstych postojach na światłach i przy częstym odpalaniu i gaszeniu jest dupa blada. Nadmieniam że akumulator jest nówka, sam go w zeszłym roku zalewałem. Może ktoś miał podobny problem i mi coś podpowie. Z góry wielkie dzięki
Tak czytam sobie o tych regulatorach i wydaje mi się że i mój też jest podejrzany.
Sprawa jest o tyle nietypowa albo typowa no sam nie wiem, że mój regler tak jak manual pisze przy 5000 obr 13,5V-16V daje ok 14V, czyli niby wszystko jest OK. Natomiast na wolnych obrotach przy włączonych śwaitłach ładowania nie ma ok 12V. Ładowanie pojawia się przy ok. 4000 obr. W trasie nie ma problemu gdyż i tak obroty są większe, natomiast w mieście przy częstych postojach na światłach i przy częstym odpalaniu i gaszeniu jest dupa blada. Nadmieniam że akumulator jest nówka, sam go w zeszłym roku zalewałem. Może ktoś miał podobny problem i mi coś podpowie. Z góry wielkie dzięki
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
ladowanie do 14,8 nie 16 to raz
dwa - ładowanie standardowe aku na 2 sprawdzałem było około 12,4, załączysz swiatla.... przy 5 tys powinno miec okolo 14 nawet powyżej - moja nie ma i jeździ.
dwa - ładowanie standardowe aku na 2 sprawdzałem było około 12,4, załączysz swiatla.... przy 5 tys powinno miec okolo 14 nawet powyżej - moja nie ma i jeździ.
w sensie aku pada ?jimmy pisze:przy częstym odpalaniu i gaszeniu jest dupa blada.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
mam manuala i jest napisane 13,5-16V, ale mniejsza z tym, przy jeździe w mieście i wogóle przy jeździe na niskich obrotach poniżej 4000 akumulator się rozładowuje i motocykl po zgaszeniu już nie odpala (akumulator już nie ma siły), ja mam wersję USA więc nie mogę zgasić albo włączyć światełm one po prostu palą się cały czas, więc mogę zmierzyć napięcie ładowania na wolnych obrotach tylko przy włączonych światłach, no teoretycznie mogę rozłączyć żarówki ale tego nie robiłem
jimmy, właściwie to opisujesz ten sam problem, który miałem ja. No może masz trochę wyższe wartości. Skończyło się wymianą reglera. I nie ma to większego znaczenia czy mierzysz na światłach czy nie, bo regler obcina z ~90V, a na wolnych z ~20. Chyba, że masz trafiony alternator, ale to raczej rzadkość. No i czyste i konkretne styki.
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Sprawdź styki na kostce, klemy na akumulatorze ogólnie wszelkie połączenia może gdzieś jest przyśniedziałe tylko, na wszelki wypadek wazelina techniczna i "jazda"
Po oczyszczeniu i nasmarowaniu sprawdź jak po tych czynnościach wygląda ładowanie.

Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
-
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
- Imię: Dawid
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
A ja ponowie temat i prosze o podpowiedz oraz pomoc!!! Na jalowych obrotach ma napiecie ok 13-13,5... Mysle ze to jest ok, ale...
o dziwo jak do daje gazu i moto wchodzi na 4000 obrotow, to napiecie SPADA do 12,7-12,5
O CO CHODZI PANOWIE??? Dodam, ze ostatnio zrobilem rundke z moim plecaczkiem i o dziwo moto 2 razy mi zgaslo podczas jazdy, na szczescie zmienialem bieg, wiec nawet nie szarpnelo. Jak jade sam to z moto nic sie nie dzieje...
POMOCY!!! Pozdrawiam 





-
- bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: pn 05 lut 2007, 17:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorlice-Kraków
- Kontakt:
u mnie też się zaczęło od tego ze motorek czasem po przejechaniu jakiejś bliżej nie określonej odległości nie chciał zapalać po jakimś krótkim postoju . Bywało ze gasła fura w czasie jazdy na sekunde ( fatalne uczucie ) , ale jakoś objechałem Grecje bez większych problemów , wróciłem pojeździłem trochę , przezimowałem motorek i tydzień temu na pierwszej przejażdżce zauważyłem że od czasu do czasu opadają mi wskazówki obroto i prędkościomierza do zera . Dodałem gazu podniosły się , włączyłem kierunek opadły więc wyłączyłem swiatła i pędziłem 50 km do domu na jak najwyższych obrotach i.... ostatnie 500 metrów pchałem będąc atrakcją dla pielgrzymów odiwedzających Łagiewnickie sanktuarium w krakowie w niedziele miłosierdzia bożego
. Tak czy tak dzisiaj przyszedł mi regler o nazwie cheng-lung i będę próbował Go zamontować
Szukałem tego Ducati ale nie znalazłem - może się nie zepsuje jakoś szybko
.



Grecja 2007
-
- bywalec
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 lip 2008, 17:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: głogów
- Kontakt:
pany a ja mam takie zjawisko na wolnych obrotach czy ze światłmi czy bez ładowanie 13,6 v a po wyżej 4000 obrotów 14,5v latm jakieś 3 tygodnie i narazie moto pali akumulator jest naładowany ps nie znam się na prądach i czy mam wymienić regulator? czy on się już kończy??? jak by co to sobie sprawić nowy i wozić pod siedzeniem??? 

riczi1313 głogów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości