tryb serwisowy VFR 800 Fi
- Jashczur
- pisarz
- Posty: 395
- Rejestracja: wt 14 sie 2007, 10:48
- Imię: Chrystian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
tryb serwisowy VFR 800 Fi
Witam wszystkich. Jestem szczesliwym posiadaczem vfr-ki rocznik '99 niestety mam pare problemów i pytań z nimi zwianymi, na ktore nie umiem sobie odpowiedzieć wiec prosze o pomoc .
Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji
Po drugie, czasem w trakcie bardziej dynamicznej jazdy zdarza sie, że zaswieca sie kontrolka wtrysku FI i motor nagle traci calkowicie moc -wrażenie jakby zgasł, trwa to ok 1-3 sekund i potem wszystko jest ok.
Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem.
Prosze o pomoc, wyjasnienie moich uwag i porady, za które z góry dziekuje Pozdrawiam.
Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji
Po drugie, czasem w trakcie bardziej dynamicznej jazdy zdarza sie, że zaswieca sie kontrolka wtrysku FI i motor nagle traci calkowicie moc -wrażenie jakby zgasł, trwa to ok 1-3 sekund i potem wszystko jest ok.
Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem.
Prosze o pomoc, wyjasnienie moich uwag i porady, za które z góry dziekuje Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 20 mar 2008, 01:30 przez Jashczur, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jashczur
- pisarz
- Posty: 395
- Rejestracja: wt 14 sie 2007, 10:48
- Imię: Chrystian
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Filtr i swiece są ok. Serwisowke juz mam wiec zobaczymy co mi pokaze komputer
Powinno to wytlumaczyc problem z zaswiecajaca sie kontrolką wtrysku ale co z dławieniem od dołu i z dzwiekami przy puszczaniu sprzegła-spotkaliscie sie z tym bo nie wiem czy to juz moze moje przewrazliwienie czy jakis powazny problem. Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie 


Ognia!
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
"Klekotać" na obrotach jałowych na "wyciśniętym" sprzęgle może kosz sprzęgłowy - o ile dobrze zrozumiałem moment powstawania tego dźwięku.
Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
Niepokojący dzwięk spod zbiornika paliwa przy puszczaniu sprzęgła to najpewniej zawór na drugim wlocie powietrza w air boxie . Odłacz kable od klamki sprzęgła i jeśli przestanie to jest to .
( u mnie TO tak działa , choć nie bardzo rozumiem , bo na luzie silnik chyba nie potrzebuje tyle powietrza niz na biegu a tu zawór zamyka wlot na biegu po puszczeniu sprzęgła , a otwiera po wciśnięciu )
( u mnie TO tak działa , choć nie bardzo rozumiem , bo na luzie silnik chyba nie potrzebuje tyle powietrza niz na biegu a tu zawór zamyka wlot na biegu po puszczeniu sprzęgła , a otwiera po wciśnięciu )
-
- zadomowiony
- Posty: 97
- Rejestracja: pt 06 kwie 2007, 09:38
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Słubice
- Kontakt:
............."Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji "..................
Ja mam MIG-a i jakoś nie zauważyłem różnicy w pracy silnika po zmianie wydechu i nic na temat regulacji nie wyczytałem, tak więc MIG-a jako przyczynę możesz wykluczyć.
pozdro.
Yaro
Ja mam MIG-a i jakoś nie zauważyłem różnicy w pracy silnika po zmianie wydechu i nic na temat regulacji nie wyczytałem, tak więc MIG-a jako przyczynę możesz wykluczyć.
pozdro.
Yaro
- Dejw
- teksciarz
- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Też mam takie wrażenie w swojej , moto reaaguje żwawo ale dopiero jak tego "doła" przeskoczy - u mnie jest minimalny a jestem przed wymianą świec i filtrów.Jashczur pisze:Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty.
A skoro Macie takie serwisówki ( ja jeszcze nie ) to jak sie wprowadza ten tryb serwisowy ?musieli pisze:Wprowadź komputer w tryb serwisowy
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
W tryb serwisowy wprowadza się przez wetknięcie zworki (np.spinacza) do czarnej dwupinowej wtyczki pod siedzeniem chyba z prawej strony.U mnie była zmyślnie schowana za tym stalowym stelażykiem.Przekręcasz zapłon i kochanka mruga do ciebie na kokpicie kontrolką FI.Ilość mrugnęć oznacza usterkę.Podajcie ile razy zaświeciła to wam odpiszę na co choruje.
- Dejw
- teksciarz
- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: .
Mam już tą serwisówke i nie wiem jak to Twoje określić więc zamieszcam screena .Fazer72 pisze:Dziki napisz mi proszę co dolega mojej , bo w trybie serwisowym do mnie morsem nadaje 2 x długi 2 x krótki 2 x długi 3 x krótki i od nowa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości