Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
			
		
		
			- 
				
								SoH							
 
						- zadomowiony

 			
		- Posty: 64
 		- Rejestracja: wt 30 wrz 2014, 16:22
 		
		
											- Imię: Piotr
 
												- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Świdnik
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SoH » wt 16 cze 2015, 11:56
			
			
			
			
			Robertos pisze:(...) a żarówki świateł mijania i drogowych były odłączone.
 Czy pozycyjne z przodu oraz mijania i stopu z tyłu były podłączone? Chcę sobie wyrobić jak najdokładniejszy pogląd na przyszłość.
W ogóle, gdzieś można znaleźć ile mocy zużywają poszczególne elementy układu elektrycznego (pompa, ECU itp), poza żarówkami?
 
			
									
									 VFR800 V-TEC ABS, rok 2006
 FJR1300, rok 2006
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Robertos							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 223
 		- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
 		
		
											- Imię: Robert
 
												- województwo: zachodniopomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Robertos » wt 16 cze 2015, 12:21
			
			
			
			
			SoH pisze:Robertos pisze:(...) a żarówki świateł mijania i drogowych były odłączone.
 Czy pozycyjne z przodu oraz mijania i stopu z tyłu były podłączone? Chcę sobie wyrobić jak najdokładniejszy pogląd na przyszłość.
W ogóle, gdzieś można znaleźć ile mocy zużywają poszczególne elementy układu elektrycznego (pompa, ECU itp), poza żarówkami?
 
wyjąłem wtyczki z gniazd żarówek od świateł mijania, drogowych nie używałem.
Działały tylko postojowe z przodu i z tyłu i stop, kierunków tez nie używałem
 
			
									
									FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Robertos							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 223
 		- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
 		
		
											- Imię: Robert
 
												- województwo: zachodniopomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Robertos » śr 17 cze 2015, 22:47
			
			
			
			
			a tak wygląda nowo przewinięty w trójkąt stator,
20150617_220915.jpg
kilka chwil temu odebrałem.
Jak go zamontuję i będzie śmigać dam namiary na kolesia bo skasował mało.
 
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4215
 		- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 		
		
											- Imię: Łukasz
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: SO/SZA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » czw 18 cze 2015, 16:02
			
			
			
			
			daj też znać ile to wytrzyma, bo obstawiam że nie długo. Honda nie po to zalewa ja grubą warstwą lakieru. 

 no ale obym się mylił 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Robertos							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 223
 		- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
 		
		
											- Imię: Robert
 
												- województwo: zachodniopomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Robertos » ndz 21 cze 2015, 21:43
			
			
			
			
			czy ktoś mógłby potwierdzić napięcia z alternatora?
Mianowicie na biegu jałowym, przy odpiętym alternatorze napięcia pomiędzy przewodami około 38V.
Przy obrotach około 4-4,5tyś obr/min napięcie około 78V.
Przy obrotach 8tyś/min ponad 120V.
Jest OK??????
			
									
									FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4215
 		- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 		
		
											- Imię: Łukasz
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: SO/SZA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » pn 22 cze 2015, 11:28
			
			
			
			
			hmmm no spoko, na niskich zazwyczaj bywa ok 20-25V, więc obserwuj pracę reglera czy daje radę to przerobić. 120V też się zdarza, ale też sprawdź co się pojawia na aku przy tych obrotach.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kiki							
 
						- ostry klepacz

 			
		- Posty: 2508
 		- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 		
		
											- Imię: Piotr
 
												- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
																	- Lokalizacja: Węgrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kiki » pn 22 cze 2015, 20:54
			
			
			
			
			emil pisze:Honda nie po to zalewa ja grubą warstwą lakieru.  no ale obym się mylił 
 
Reglery też zalewają gubą warstwą gumy i przez to są nienaprawialne 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								brylek22							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 551
 		- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
 		
		
											- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: brylek22 » pn 22 cze 2015, 23:12
			
			
			
			
			Podobne się ty z pytaniem przy okazji, wie ktoś jaki przekrój mają przewody od alternatora? Zastanawiam się nad ich wymiana i wtedy dać troszkę grubsze.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								PETER							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4617
 		- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 		
		
											- Imię: PIOTR
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PETER » pn 22 cze 2015, 23:20
			
			
			
			
			tak wyszły pomiary u mnie -niskie obroty czyli wolne -ok 36v ,5000 obr ok 110v , 8000 ok 170v,  ladowanie na poziomie 14-14,5 v
moto vfr 800 v-tek 2005r
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Robertos							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 223
 		- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
 		
		
											- Imię: Robert
 
												- województwo: zachodniopomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Robertos » wt 23 cze 2015, 07:37
			
			
			
			
			PETER pisze:tak wyszły pomiary u mnie -niskie obroty czyli wolne -ok 36v ,5000 obr ok 110v , 8000 ok 170v,  ladowanie na poziomie 14-14,5 v
moto vfr 800 v-tek 2005r
Dzięki Peter
 
			
									
									FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4215
 		- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
 		
		
											- Imię: Łukasz
 
												- województwo: śląskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: SO/SZA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » wt 23 cze 2015, 19:31
			
			
			
			
			Brylek, nie wiem jaką moc ma altek w Twoim moto, ale licz ok. 1mm^2 przewodu/10A prądu. 
moc jednej fazy to moc altka na pierwastek z 3 

 prąd to moc przez napięcie 

 no i wyjdzie Ci przekrój minimalny 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								brylek22							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 551
 		- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
 		
		
											- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: brylek22 » wt 23 cze 2015, 20:44
			
			
			
			
			Chyba fabrycznie jest 1mm,nie jestem pewien,chciałem się upewnić. Myślę żeby dać 1.5mm, powinien wejść w przelotki, jak będę wymieniał przewody to zobaczę w jakim stanie u mnie jest altek,
Wychodzi mi jakieś 0,65 mm^2 to w sumie 1mm^2 powinno być OK, altek ma 0,47kW w FI tak jak V-tek
A jak u Was wyglądały kable po spaleniu altka?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Robertos							
 
						- pisarz

 			
		- Posty: 223
 		- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
 		
		
											- Imię: Robert
 
												- województwo: zachodniopomorskie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Robertos » wt 23 cze 2015, 22:48
			
			
			
			
			brylek22 pisze:...A jak u Was wyglądały kable po spaleniu altka?
Ja już mam zamontowane, więc nie wiem
 
			
									
									FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								PETER							
 
						- stary wyjadacz

 			
		- Posty: 4617
 		- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 		
		
											- Imię: PIOTR
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PETER » wt 23 cze 2015, 22:50
			
			
			
			
			tak jak na foto
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								brylek22							
 
						- klepacz

 			
		- Posty: 551
 		- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
 		
		
											- województwo: mazowieckie
 
												- Płeć: Mężczyzna
 
												- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: brylek22 » śr 24 cze 2015, 08:10
			
			
			
			
			Chodzi mi o to czy bardzo są przegrzanie, czarne pod izolacja. Bo jeżeli dobrze rozmyślać to przegrzane kable mają większą oporność i altek ma ciężej wyrobić z prądem przez co bardziej się grzeje.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości