rc36 problem z elektryką

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » śr 25 sie 2010, 20:27

a raz u mnie powod byl inny, przynajmniej czesciowo-po grzebaniu w motocyklu zapomnialem spiac kostki od reglera:]

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: mobiand » czw 26 sie 2010, 18:26

Twardy161 pisze:a raz u mnie powod byl inny, przynajmniej czesciowo-po grzebaniu w motocyklu zapomnialem spiac kostki od reglera:]
szczerze powiedziawszy, sciagalem ostatnio wszystkie plastikowe oslony spod siedzienia (lewa i prawa) moze cos rozlaczylem??
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » czw 26 sie 2010, 19:48

sprawdzic zawsze warto, nie musiales nawet rozlaczyc, bycmoze koncowka przewodu byla naderwana i wystarczy, ze tam grzebales,
obejrzyj lepiej te kostki reglera

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

a wiec tak.......................

Post autor: mobiand » pt 03 wrz 2010, 18:07

1. okazalo sie ze jeden przewod przy regulatorze byl upalony
2. sam regulator uwalony

Po naprawie (wymianie regulatora) pojawilo sie ladowanie jednak wydaje mi sie ze jest za slabe. Jak wkrece go na obroty mam 13V. Czy to moze byc cos z alternatorem??
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » pt 03 wrz 2010, 19:32

Sprawdź kostkę przy przekaźniku rozrusznika albo daj bezpośredni przewód prądowy z reglera na aku [jeśli pamiętam biało-czerwony]Gdy pojawi się prawidłowe napięcie to przewód prądowy nie jest drożny. :mrgreen:

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

hmm

Post autor: mobiand » pt 03 wrz 2010, 23:50

gdzie jest przekaznik reglera?? sorki ale mam vfr-rke od niedawna i troche jeszcze zielony jestem :confused
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » sob 04 wrz 2010, 06:12

Przekaźnik znajduje się przed akumulatorem ]pomiędzy aku, a tylnymi cylindrami]. Znajdź plusowy przewód aku i idź za nim, a znajdziesz przekaźnik.[razem z głównym bezpiecznikiem] Od spodu dochodzą do niego dwa cienkie przewody [jeden biało-czerwony to prądowy idący z reglera i jak tam styki są podpalone, lub zaśniedziałe, to robię się cyrki z napięciem na aku. Sprawdź też dla porządku,czy aku ma dobrą masę. :mrgreen:

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: mobiand » sob 04 wrz 2010, 10:30

mala kawka i lece do garazu. Szczerze powiedziawszy przy wymianie regulatora widzialem ze kabelki nie sa w najlepszym stanie, wiec moze byc tak jak piszesz. :kawa
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » sob 04 wrz 2010, 15:42

Przypomniało mi się , że miałem podobne objawy[słabe ładowanie i niestabilny prąd na zaciskach] w GSie. przyczyną było nadtopienie oprawki głównego bezpiecznika[głupia sprawa, a szukania parę godzin] :lol:

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: mobiand » sob 04 wrz 2010, 17:48

a wiec poprawilem wszystko przy tym przekazniku (bez wymieniania kabelka) no i mam teraz ladowanie na prawie 15V. Z tego co wiem tak powinno byc :) wiec kochani duzy browar dla was.

[ Dodano: 2010-09-20, 20:05 ]
otoz nie wiem czy tak powinno byc.
Po dopaleniu moto ladowanie mam tak na 14,5V jednak po wlaczeniu swiatel spada na 11,98V. Czy tak powinno byc????
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Re: rc36 problem z elektryką

Post autor: mobiand » ndz 08 maja 2011, 13:03

no i walki z elektryka ciag dalszy. Najprawdopodobniej lezy alternator, zmierzone napiecie na zoltych kablach wchodzacych do reglera i na parze
1-2 = 0V, 1-3 =ok75V, 2-3 = 0V.
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: rc36 problem z elektryką

Post autor: emil » ndz 08 maja 2011, 20:38

ale regler miałeś odpięty przy pomiarze? bo jak nie, a będzie miał zworę to taki wynik możesz zobaczyć..

Awatar użytkownika
mobiand
teksciarz
teksciarz
Posty: 166
Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
Imię: Andrzej
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Re: rc36 problem z elektryką

Post autor: mobiand » ndz 08 maja 2011, 20:52

no i wszystko jasne, okazalo sie ze kable od alternatora do reglera sa praktycznie do wymiany. Po dlugich poszukiwaniach i kupie nerwow dzisiaj wkoncu mam ladowanie takie jak powinno byc. I nawet zalozona kontrolka ladowania swieci teraz tak jak powinna (na zielono). Mam nadzieje ze to koniec mojej walki z pradem i teraz juz tylko jazda jazda jazda w koncu sezon sie zaczal ......................................................

Wynik tej walki - spalony regler Ducati Energia, spalony regler No Name, wymienione wszystkie przekazniki i wsuwki, sprawdzone wszystkie mozliwe kostki, wymienione wszystkie mozliwe zarowki, wymieniony akumulator i cala zima i troche wiosny spedzone w garazu (przy okazji zrobione pare innych rzeczy :) )
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości