regulator nap. alternator czy cos innego?
Shoovfr masz na 100 % pani?ty regulator. Ja tak kiedy? mia?em i ugotowa?em sobie akumulatorek. Regulator pownien dawa? napi?cie max. do 14,8 Volta i potem spada w zale?no?ci ile pr?du potrzebuje.Ja dla pewno?ci zamontowa?em sobie taki voltomierz i mam na bie??co jakie jest ?adowanie. Mam nowy akumulator i niechcia?bym aby spotka?a mnie powt?rka z histori.
RClomza.pl
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
najgorsze jest to,ze chyba znowu pad? mi reg. napiecia - ostatnio dojecha?am gdzie?, zatrzyma?am si? i klapa,...
i teraz pytanko do Was :
- czy ciep?y aku jest jednym z objaw?w ?
- czy przyczyn? psucia si? reg. nap mo?e by? skopana elektryka ? ktos tam kiedys porze?bi? troch?,..w po?owie tamtego sezonu wymienia?am regulator i teraz znowu to samo..;/
i teraz pytanko do Was :
- czy ciep?y aku jest jednym z objaw?w ?
- czy przyczyn? psucia si? reg. nap mo?e by? skopana elektryka ? ktos tam kiedys porze?bi? troch?,..w po?owie tamtego sezonu wymienia?am regulator i teraz znowu to samo..;/

- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
jest na wys. siedzenia pasa?era po prawej...UxY pisze:A masz regulator w orginalym miejscu? czy rzuci?as go an ty?y?
poprzedni te? tam by? i ten kto mi wymienia? za?ozy? w tym samym miejscu...
[ Dodano: 2006-05-11, 21:36 ]
- czy przyczyn? cz?stego psucia si? reg. nap mo?e by? skopana elektryka ? ktos tam kiedys porze?bi? troch?,..w po?owie tamtego sezonu wymienia?am regulator i teraz znowu to samo..;/
odpowie kto? ??



-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
pewnie ze moze wystarczy aby podczas chodz?cego silnika cos na chwile przesta?o ??czy? i po regulatorze szczeg?lnie tyczy si? to akumulatora jesli jego biegun dodatni nie ?aczy np na kostce to tak moze by? .
PS z ch?ci? rzuci?bym na to okiem i obada? tw?j motocykl no i oczywiscie pozna? w?ascicielke osobiscie ,no ale chyba kilometry nas dziel?:)
PzDR
PS z ch?ci? rzuci?bym na to okiem i obada? tw?j motocykl no i oczywiscie pozna? w?ascicielke osobiscie ,no ale chyba kilometry nas dziel?:)
PzDR
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
kurcze martwi mnie ta elektryka...seba_VF750FR pisze:pewnie ze moze wystarczy aby podczas chodz?cego silnika cos na chwile przesta?o ??czy? i po regulatorze szczeg?lnie tyczy si? to akumulatora jesli jego biegun dodatni nie ?aczy np na kostce to tak moze by? .
PS z ch?ci? rzuci?bym na to okiem i obada? tw?j motocykl no i oczywiscie pozna? w?ascicielke osobiscie ,no ale chyba kilometry nas dziel?:)
PzDR
ale wybieram si? w czerwcu na mazury na ma?y wypadzik wi?c moze by?aby szansa na spotkanko


-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Mam problem i nie wiem co jest.
Objawy s? nast?puj?ce: po dw?ch dniach je?d?enia roz?adowuje si? akumulator ale jak sprawdzam ?adowanie to jest ok, wymieni?em akumulator i znowu to samo nie wiem o co chodzi - kto? pomo?e ? (VFR 750 89r)
marcin
marcin
regulator nap. alternator czy cos innego?
Ok sprawdz? na wy?szych, napewno dodawa?em troch? gazu podczas mierzenia ale nie wkr?ca?em go do 10000. Jak tak by si? okaza?o to co mo?e powodowa?. Zauwa?y?em ?e jak je?d?? ostrzej to si? chyba szybciej roz?adowuje wi?c mo?e masz racj?. Sprawdz? dzi? wieczorem i dam zan?.
S?ysza?em co? o regulatorach napi?cia i ich przegrzewaniu si? w VFR-ach, mo?e zamonotowanie coolera na regulator co? pomo?e - czy przegrzany regulator mo?e powodowa? brak ?adowania?
S?ysza?em co? o regulatorach napi?cia i ich przegrzewaniu si? w VFR-ach, mo?e zamonotowanie coolera na regulator co? pomo?e - czy przegrzany regulator mo?e powodowa? brak ?adowania?
no to si? okaza?o
To co zobaczy?em po zdj?ciu os?ony wok?? regulatora mo?na nazwa? rze?ni?. Trzy ???te kable wychodz?ce z regulatora popalone. Jak je dotkn??em to si? rozpad?y. Okaza?o si?, ?e by?y skr?cone i zaizolowane jak?? ta?m? i na to naci?gni?ta by?a koszulka izolacyjne - i nic nie by?o wida?, ?e pod spodem jest taka fuszerka. Zdemontowa?em regulator i teraz licz? na pomoc w nast?puj?cych rzeczach:
1. Jak sprawdzi? na sucho czy regulator jest sprawny
2. Jak po??czy? kable wychodz?ce z regulatora z kostk? (trzy ???te kable) by?y pod??czone do kostki (dwie pionowe wsuwki i jedna pozioma)
Z g?ry dzi?ki.
Marcin
1. Jak sprawdzi? na sucho czy regulator jest sprawny
2. Jak po??czy? kable wychodz?ce z regulatora z kostk? (trzy ???te kable) by?y pod??czone do kostki (dwie pionowe wsuwki i jedna pozioma)
Z g?ry dzi?ki.
Marcin
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W kostce reglera masz 5 styk?w - 3 mniejsze i dwa wi?ksze. Mniejsze styki pod??czasz do ???tych przewod?w z alternatora. Wi?ksze styki to wyj?cie, ale nie pami?tam kt?ry to masa, a kt?ry plus.
Jestem w posiadaniu do?? szczeg??owego opisu nalizy uk?adu ?adowania, wi?c jakby co to mog? przes?a? Ci na meila.
PS. je?eli nie masz ?adowania to przy ostrym pa?owaniu akumulator szybciej si? roz?aduje (wi?cej zap?on?w i w zwi?zku z tym wi?kszy pob?r pr?du).
PS. mowa oczywi?cie o wyprowadzeniach w oryginalnym reglerze.
Jestem w posiadaniu do?? szczeg??owego opisu nalizy uk?adu ?adowania, wi?c jakby co to mog? przes?a? Ci na meila.
PS. je?eli nie masz ?adowania to przy ostrym pa?owaniu akumulator szybciej si? roz?aduje (wi?cej zap?on?w i w zwi?zku z tym wi?kszy pob?r pr?du).
PS. mowa oczywi?cie o wyprowadzeniach w oryginalnym reglerze.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości