zakup aku
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: zakup aku
Wolałbym już tańszy po rabacie z larssona,chociaż sprawdzone.
- DARAYAVAHUS
- pisarz
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzkowice
Re: zakup aku
Moto Power to po prostu chińczyk. Chociaż znam kilku użytkowników - działa.
Exide - też chińczyk, ale odpowiedzialność za to bierze niemiecka jakość i polska Centra
Wybór wydaje się oczywisty, tym bardziej, że Exide podobne pieniądze kosztuje.
Exide - też chińczyk, ale odpowiedzialność za to bierze niemiecka jakość i polska Centra
Wybór wydaje się oczywisty, tym bardziej, że Exide podobne pieniądze kosztuje.
- Gordon
- zadomowiony
- Posty: 56
- Rejestracja: wt 03 lut 2009, 09:05
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: zakup aku
Kupiłem jednak AKUMULATOR VARTA YTZ14S-BS pali na dotyk i w koncu mozna nawijac kilometry .
- adi610
- klepacz
- Posty: 783
- Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Re: zakup aku
- mws
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 10 paź 2015, 20:19
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płońsk
Re: zakup aku
Ja w zeszłym tygodniu kupiłem Exide ETZ14-BS (handlowo oznaczana również YTZ14-BS) - 11,2 Ah / 205 A rozruch. Też pali na dotyk, cena za nówkę 120 zł
Wcześniej był ten szajs JMC z Larssona (niby żelowy), wytrzymał 6 miesięcy ledwo kręcąc, VFR-ka je zabija teoretycznie mają tylko 140 A rozruchu, wg. serwisówki dla VFR 800 VTEC ma być 210 A rozruch.
Exide lepiej wykonany od JMC, ołowiowe grube klemy (a nie cienkie blaszki), bez elektrolitu był cięższy od JMC zalanego.
Wcześniej był ten szajs JMC z Larssona (niby żelowy), wytrzymał 6 miesięcy ledwo kręcąc, VFR-ka je zabija teoretycznie mają tylko 140 A rozruchu, wg. serwisówki dla VFR 800 VTEC ma być 210 A rozruch.
Exide lepiej wykonany od JMC, ołowiowe grube klemy (a nie cienkie blaszki), bez elektrolitu był cięższy od JMC zalanego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości