zakup aku

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Re: zakup aku

Post autor: poscig » pn 19 mar 2012, 10:40

Wolałbym już tańszy po rabacie z larssona,chociaż sprawdzone.

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Re: zakup aku

Post autor: DARAYAVAHUS » pn 19 mar 2012, 11:05

Moto Power to po prostu chińczyk. Chociaż znam kilku użytkowników - działa.
Exide - też chińczyk, ale odpowiedzialność za to bierze niemiecka jakość i polska Centra :)
Wybór wydaje się oczywisty, tym bardziej, że Exide podobne pieniądze kosztuje.

Awatar użytkownika
Gordon
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 03 lut 2009, 09:05
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: zakup aku

Post autor: Gordon » czw 22 mar 2012, 21:05

Kupiłem jednak AKUMULATOR VARTA YTZ14S-BS pali na dotyk i w koncu mozna nawijac kilometry .

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: zakup aku

Post autor: adi610 » śr 05 sie 2015, 15:02

Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym modelem do V-TEC-a

Funstart AGM TTZ12S-BS
VARTA POWERSPORTS AGM TTZ12S-4

Obrazek

Awatar użytkownika
mws
Posty: 5
Rejestracja: sob 10 paź 2015, 20:19
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płońsk

Re: zakup aku

Post autor: mws » wt 13 paź 2015, 22:37

Ja w zeszłym tygodniu kupiłem Exide ETZ14-BS (handlowo oznaczana również YTZ14-BS) - 11,2 Ah / 205 A rozruch. Też pali na dotyk, cena za nówkę 120 zł :D
Wcześniej był ten szajs JMC z Larssona (niby żelowy), wytrzymał 6 miesięcy ledwo kręcąc, VFR-ka je zabija teoretycznie mają tylko 140 A rozruchu, wg. serwisówki dla VFR 800 VTEC ma być 210 A rozruch.
Exide lepiej wykonany od JMC, ołowiowe grube klemy (a nie cienkie blaszki), bez elektrolitu był cięższy od JMC zalanego.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości