
prędkość 80-100 km/h, ostatni bieg zapięty i przepustnice minimalnie otwarte

Reszta biegów poza 1-szym nie wchodziła?:)bartpa pisze:jazda non-stop 70-90
święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa
Wycinek z instrukcji do VFR na temat zmieniania biegów:kiki pisze:święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa, przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić
Rewelacja ta tabelkabrii pisze:Wycinek z instrukcji do VFR na temat zmieniania biegów:kiki pisze:święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa, przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić
Więc teoretycznie się da ale praktycznie nie
Jak się jedzie po równym i nie przyśpiesza to 6 przy 100km/h jest ok.
Spalanie zależy od stylu, jazdy, pogody, humoru i wagi kierownika - przeciętnie waha się między 4,8 (skrajne minimum w sprawnym silniku) a 7l. Na mniejsze nie ma co liczyć, ze względu na fizykę - nie da się utrzymać lambdy na właściwym poziomie przy mniejszym spalaniu w tych silnikach. Zaobserwowałem, że wysokie spalanie w VFRkach często wynika z nieprawidłowej pracy termostatu albo problemów z czujnikami temperatury płynu chłodzącego.
U mnie jest podobnie w ubiegłym roku jak leciałem do Częstochowy to wyszło tak około 5,5 l na 100km.Prędkości różne ze względu na przebudowy itd. ale średnia prędkość tak około 140-160km/h.Ogólnie byłem bardzo zadowolony ze spalania mojego moto.KidRackBrawura pisze:Mierzyłem w zeszłym roku podczas jednego z wypadów (50% trasa 80-120km/h, 20% miasto/wieś, 30% serpentyny - ciągłe przyśpieszenia w średnim zakresie obrotów) 5,4 - 5,7 l na 100km. Sam się zdziwiłem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości