

Ale ja sie kufa nie zale - was cos opetalo?!?! Napisalem tylko info bo widze, ze o tym tu pisane nie bylo a wam sie cos nie podoba...rece opadaja...klosiewi pisze:Dlaczego tak uważasz? co tu jest negatywnego? Prewencja? Troska o konsumenta? To, że nie Ty będziesz to wymieniał?veeefour pisze:Negatywna jest cala sytuacja - dla marki, modelu i dla uzytkownika.
Bardziej mam wrażenie jak Nierob, że stękasz jak baba![]()
Tak patrząc na wpis o "Zaden mechanik ni serwisan nie kladzie lap na moich sprzetach" to się zastanawiam jak przeżyłeś odebranie złożonego motocykla z salonu... Oczywiście to taki żart, nic osobistego
A kto tu jest agresywny?Miszak pisze:...." Polacy są tak agresywni, a to dlatego, że nie ma słońca. Nieomal przez siedem miesięcy w roku, a lato nie jest gorące"
BynajmniejMiszak pisze:Dobre
veeefour pisze:Ale ja sie kufa nie zale - was cos opetalo?!?! Napisalem tylko info bo widze, ze o tym tu pisane nie bylo a wam sie cos nie podoba...rece opadaja...klosiewi pisze:Dlaczego tak uważasz? co tu jest negatywnego? Prewencja? Troska o konsumenta? To, że nie Ty będziesz to wymieniał?veeefour pisze:Negatywna jest cala sytuacja - dla marki, modelu i dla uzytkownika.
Bardziej mam wrażenie jak Nierob, że stękasz jak baba![]()
Tak patrząc na wpis o "Zaden mechanik ni serwisan nie kladzie lap na moich sprzetach" to się zastanawiam jak przeżyłeś odebranie złożonego motocykla z salonu... Oczywiście to taki żart, nic osobistego
Zazdroscisz, ze ktos sam umie o sobie zadbac?![]()
Od kiedy, jakakolwiek akcja serwisowa jest rzecza pozytywna? Czy jak cos sie zrobi zle to jest to pozytywne?
Negatywnie bo musisz extra oddac sprzet na 2-3 dni w inne rece, negatywnie bo cos zrobione zle, negatywnie bo wszyscy sie o tym dowiedzili z forum a producent
zareagowal dopiero po 3 miesiacach od publikacji na stronie Honda Japan, negatywnie bo najpierw wymienniano na stary model bo nowego nie ma do tej pory, negatywnie, ze jednemu
rosjaninowi urwalo wal na wakacjach w Portgali i Honda Portugal odmowila naprawy, negatywnie bo jednego koreanczyka Honda potraktowala tak samo...mam ci wymieniac dalej?
Wyjdz na swiat, zasiegnij informacji zamiast wydawac ogolnikowo negatywna opinie na temat informacji o ktorych pojecia KOLEGO nie masz.
Nie nienawidze przez to Hondy, nie zmieniam moto bo je bardzo lubie, nie zamierzam przestac jezdzic - swoj krzyzak sprawdzilem jest ok, nie wieszam na nikim psow.
Jedynie zastrzezenie to sposob w jaki H postepuje w tej sytuacji. Problem sam w sobie bedzie na pewno rozwiazany.
Fabryka w Hamamatsu to nie zaden dealer/partacz...sorry to bylo bardzie kiepskie porownanie/zart...suchy suchar az mi zaschlo w gardle...
Też miałem swoją na akcji serwisowej więc wiem jak się czujesz. Osobiście też nie ufam mechanikom a szczególnie tym z ASO.veeefour pisze:A ja tez pizgne negatywem, a co![]()
Nic w sumie strasznego - dostalem list od Hondy(polecony), jak wszyscy posiadacze VFR1200. Acja serwisowa na krzyzak kardana...generalnie moze sie upitolic i mozesz zaliczyc paciaka...
Kilka przypadkow bylo na swiecie, bez tragedi - po prostu przy sporach przebiagach posypoaly sie lozyka w krzyzaku...Kto ma auto na tyl to zna temat bo to co jakis czas trzeba wymienic.
Nie moje pierwsze moto z kardanem - kazdemu predzej czy pozniej dolegal krzyzak. Honda dala D. bo nie ma w VFR1200 kalamitki na krzyzaku...
Zaden mechanik ni serwisan nie kladzie lap na moich sprzetach - tyczy sie to aut i motocykli. Moja ksiazka serwisowa jest pusta.
Na sama mysl, ze ktos mi bedzie grzebal w moto mnie telepie...ale nie ma wyjscia trzeba im oddac na wymiane...![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości