A co po vfr???

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
andreas
teksciarz
teksciarz
Posty: 158
Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stare Pole/DK-22

Re: A co po vfr???

Post autor: andreas » sob 14 lip 2012, 18:39

Arnold pisze:Ja bym wziął VFR 1200 albo tuningował V-Teca. :D
Tylko to już nie będzie to samo spalanie :roll:
Swoją drogą 180 konne Vfr 800 na mechanicznej sprężarce?To dopiero musi wymiatać :mrgreen: Pomijam już koszty przeróbki,ale ciekawe ile taka sztuka pali :?

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo

Re: A co po vfr???

Post autor: Lukaszny » sob 14 lip 2012, 20:17

Tylko co taka doładowana VFRa ma wspólnego z zaletami fabrycznej VFRy? Ani to trwałe, ani ekonomiczne, ani też zapewne stabilne w prowadzeniu.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/

Bobi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: sob 24 kwie 2010, 22:44
Imię: Sebastian
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Adampol(Maz)/Dęblin(Lub)
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Bobi » sob 14 lip 2012, 21:49

Taką doładowaną chętnie bym się przejechał żeby zobaczyć jaka jest różnica ale na dłuższą metę pewnie nie wyrobiłbym na paliwo:P

Nadal czekam na jakieś konkretne modele motocykli które mogłyby być następcą vfr-y, no i nikt jeszcze nie odpowiedział mi nt zzr 1200... wiem że tego mało jeździ ale może ktoś coś o tym słyszał:)

sajmon
pisarz
pisarz
Posty: 206
Rejestracja: wt 05 lip 2011, 23:17
Płeć: Mężczyzna

Re: A co po vfr???

Post autor: sajmon » sob 14 lip 2012, 22:19

ja po Vfr widzę na horyzoncie, póki co coś bardziej dzikiego czyli rc51 SP2 :cool

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: A co po vfr???

Post autor: PETER » ndz 15 lip 2012, 00:57

wszystko zależy od tego jakie kryteria musi spełnić motocykl jeżeli to samo co vfr 800 to widze sprinta 1050 czy to st czy gt ,,zwrotność pozycja i wygląd prawie ten sam ,moment większy i moc większa ,lesze wyposażenie np komputer pokładowy ,spalanie na tym samym poziomie jest serwis są zamienniki w częściach eksploatacyjnych,co do zzr 1200 chyba jedyny problem to to ,ze moto na gaźnikach ,co do awaryjności to w serwisach mówią ŻE TEN MOTOCYKL TAM SIĘ NIE POKAZUJE co oznacza raczej nie awaryjny ,MAŁO POPULARNY W POLSCE BARDZO CIEKAWA STYLISTYKA CI CO MAJĄ WYRAŻAJĄ SIE O NIM BARDZO POZYTYWNIE ,bmw marka sama w sobie droga drogi serwis brak zamienników choć zaczynają sie pokazywać F800 bardzo fajny i oszczędny motocykl i raczej uniwersalny , bmw 1200gs jak dla mnie odpada zbyt dużo jeżdżę po mieście -przepychanie się w korkach,- ale jeżeli ktoś jeździ w dalekie podróże to lepszego chyba nie znajdzie dobry jako drugie moto
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
damianj
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: ndz 28 lis 2010, 20:05
Imię: Damian
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Re: A co po vfr???

Post autor: damianj » ndz 15 lip 2012, 10:22

Wg mnie BMW K1200S jest ciekawą alternatywą jako kolejny moto po VFR.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Buła » ndz 15 lip 2012, 15:20

PETER pisze:chyba jedyny problem to to ,ze moto na gaźnikach
A dlaczego uważasz to za wadę :?:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: A co po vfr???

Post autor: PETER » ndz 15 lip 2012, 15:39

w dzisiejszych czasach robi się to przestarzała konstrukcja ,a powinniśmy myśleć przyszłościowo, a nie cofać się ,można mówić że rc 36 jest super i może być super, ale jakby na nią nie patrzeć ta konstrukcja ma już co najmniej 15 lat a to w motocyklach muzeum technologiczne i są to rozwiązania techniczne jak i materiały użyte do produkcji i takimi urządzeniami są gaźniki
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
PozytywnieZakreconyWariat
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pt 18 gru 2009, 13:53
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Jelonki
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: PozytywnieZakreconyWariat » ndz 15 lip 2012, 16:24

A u mnie po VFR będzie British Bastard....czyli Speed Triple :twisted:
"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Awatar użytkownika
niedziwedz
bywalec
bywalec
Posty: 39
Rejestracja: śr 25 kwie 2012, 09:37
Imię: Paweł
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: A co po vfr???

Post autor: niedziwedz » ndz 15 lip 2012, 21:45

A ja si zastanawiam nad vfr 1200 lub ewentualnie zzr1400/zx14, ok kawa sporo większa ale jak z moim kumplem latamy czy po mieście czy w trasy to identycznie palą, tak samo zwrotne są w mieście a i wygoda nie gorsza, a motor dużo mocniejszy bo 200km i z niezawodnością niema problemu, a do tego bardzo ładny ale w moim przypadku to chyba ciut za niski jestem do 14 bo to wielka locha ale mimo to prowadzi się mega wygodnie i jakby nic nie ważyła jak 600 tylko mocy 2 razy więcej :-) za to na vfr 1200 siedzi mi się super, tyle ze jeszcze nie miałem okazji jeździć ale wydaje mi się ze jakbym sie zdecydował na vfr 1200 to brałbym w automacie żeby już mieć całkowity komfort.

Awatar użytkownika
Arylian
pisarz
pisarz
Posty: 204
Rejestracja: pt 02 lip 2010, 14:52
Imię: Tomek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Arylian » pn 16 lip 2012, 02:07

PETER pisze:rc 36 jest super i może być super, ale jakby na nią nie patrzeć ta konstrukcja ma już co najmniej 15 lat
Chyba nawet lepiej. RC II w 97 przestali robić a zaczęli gdzieś około 94 więc konstrukcja tego ma przynajmniej 18. O RC36 już lepiej nie wspominać. Dawno już pełnoletność osiągnęło :D

Awatar użytkownika
KOdi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 96
Rejestracja: pn 03 maja 2010, 15:03
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rokietnica k/Poznania
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: KOdi » pn 16 lip 2012, 16:16

Po V-Tecu kupiłem SV 1000S

Plusy
- 189kg na sucho
- piękny gang - akurat rzecz gustu
- rewelacyjny ciąg od najniższych obrotów

Minusy
- Zbiornik paliwa - 17l
- Plecaczek ma mniej wygodnie niż na V-tecu

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: A co po vfr???

Post autor: PETER » pn 16 lip 2012, 21:24

a co powiecie o nowym Z1000 w owiewkach
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: kris2k » pn 16 lip 2012, 21:38

PETER pisze:a co powiecie o nowym Z1000 w owiewkach
Bardzo dobry przyklad.
Ma tylko dwa minusy... R4 i cena.
Natomiast poza tym, osobiscie tez bym sie zastanawial.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: A co po vfr???

Post autor: PETER » pn 16 lip 2012, 21:40

z silnikiem v 4 to tylko honda a rozpatrujemy wszystkie inne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości