Tylko to już nie będzie to samo spalanieArnold pisze:Ja bym wziął VFR 1200 albo tuningował V-Teca.
 
 Swoją drogą 180 konne Vfr 800 na mechanicznej sprężarce?To dopiero musi wymiatać
 Pomijam już koszty przeróbki,ale ciekawe ile taka sztuka pali
 Pomijam już koszty przeróbki,ale ciekawe ile taka sztuka pali  

Tylko to już nie będzie to samo spalanieArnold pisze:Ja bym wziął VFR 1200 albo tuningował V-Teca.
 
  Pomijam już koszty przeróbki,ale ciekawe ile taka sztuka pali
 Pomijam już koszty przeróbki,ale ciekawe ile taka sztuka pali  






A dlaczego uważasz to za wadęPETER pisze:chyba jedyny problem to to ,ze moto na gaźnikach






 za to na vfr 1200 siedzi mi się super, tyle ze jeszcze nie miałem okazji jeździć ale wydaje mi się ze jakbym sie zdecydował na vfr 1200 to brałbym w automacie żeby już mieć całkowity komfort.
  za to na vfr 1200 siedzi mi się super, tyle ze jeszcze nie miałem okazji jeździć ale wydaje mi się ze jakbym sie zdecydował na vfr 1200 to brałbym w automacie żeby już mieć całkowity komfort.
Chyba nawet lepiej. RC II w 97 przestali robić a zaczęli gdzieś około 94 więc konstrukcja tego ma przynajmniej 18. O RC36 już lepiej nie wspominać. Dawno już pełnoletność osiągnęłoPETER pisze:rc 36 jest super i może być super, ale jakby na nią nie patrzeć ta konstrukcja ma już co najmniej 15 lat




Bardzo dobry przyklad.PETER pisze:a co powiecie o nowym Z1000 w owiewkach

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości