Jest nad czym sie zastanawiać
 Sprzęt przeeeeee......bisty
 Sprzęt przeeeeee......bisty  Tyle że go na rynku wtórnym nie ma wogóle
 Tyle że go na rynku wtórnym nie ma wogóle 





Jasne i wcale nie będzie to trudne. Różnic jest dużo

 . W poprzedniczce trzeba było się naprawdę skupić żeby do 4,8 dojść. Tu bez kłopotu lecąc pętlą bieszczadzką na Słowację do Tatr 3,7
. W poprzedniczce trzeba było się naprawdę skupić żeby do 4,8 dojść. Tu bez kłopotu lecąc pętlą bieszczadzką na Słowację do Tatr 3,7  Nie wiem czy w poprzedniczce winą był LeoVince i Pipercross (choć to niedługo sprawdzę) ale spalanie to jest zupełnie inna parafia. Średni dystans który robię na chwilę obecną np. dla przykładu dzisiaj 350km za 67zł
 Nie wiem czy w poprzedniczce winą był LeoVince i Pipercross (choć to niedługo sprawdzę) ale spalanie to jest zupełnie inna parafia. Średni dystans który robię na chwilę obecną np. dla przykładu dzisiaj 350km za 67zł  Za 80zł jeszcze nigdy nie zatankowałem na dystansie 400km. Ostatnio przpałowałem połowę baku to na końcu spalanie wyszło mi 5,6l. Póki co tego jeszcze nie rozumiem
 Za 80zł jeszcze nigdy nie zatankowałem na dystansie 400km. Ostatnio przpałowałem połowę baku to na końcu spalanie wyszło mi 5,6l. Póki co tego jeszcze nie rozumiem 
 Dalej szyba oryginalna to dramat szyba. Zmieniłem na puiga touring bo znacznie poprawiła jakość podróżowania powyżej 1zł.
 Dalej szyba oryginalna to dramat szyba. Zmieniłem na puiga touring bo znacznie poprawiła jakość podróżowania powyżej 1zł. Czuć od razu trochę tu inne aspiracje
 Czuć od razu trochę tu inne aspiracje  Na początku czułem kilometry po czasie na plecach. Dzisiaj po dorzuceniu pod clipony dystansy jest naprawdę dobrze. Siedzene->Według mnie bardziej sportowe ale nie wiem czemu dystanse 500km nie robią takiego wrażenia na 4 literach jak w poprzedniczce
 Na początku czułem kilometry po czasie na plecach. Dzisiaj po dorzuceniu pod clipony dystansy jest naprawdę dobrze. Siedzene->Według mnie bardziej sportowe ale nie wiem czemu dystanse 500km nie robią takiego wrażenia na 4 literach jak w poprzedniczce  Lusterka - są niżej i szerzej stąd też w korkach trzeba dużo bardziej uważać. Za to się składają bez kłopotu najmniejszego kiedy chcę. Przy tej sportowej konfiguracji musiałem zmienić kask
 Lusterka - są niżej i szerzej stąd też w korkach trzeba dużo bardziej uważać. Za to się składają bez kłopotu najmniejszego kiedy chcę. Przy tej sportowej konfiguracji musiałem zmienić kask  Mój GT-Air zaczął powodować coraz to większe bóle szyji. NXR- robi robotę.
 Mój GT-Air zaczął powodować coraz to większe bóle szyji. NXR- robi robotę. Dużo szybciej łapie temperaturę - jedna chłodnica robi robotę - ale za to przynajmniej noga prawa tak się nie piecze. No i wysokie prędkości jakoś tak wolniej są osiągane.
 Dużo szybciej łapie temperaturę - jedna chłodnica robi robotę - ale za to przynajmniej noga prawa tak się nie piecze. No i wysokie prędkości jakoś tak wolniej są osiągane. oraz grzane manetki Hondy z pięcioma poziomami regulacji. A i bym zapomnieł sprzęt na polskim rynku wtórnym jest wogóle niedostępny
 oraz grzane manetki Hondy z pięcioma poziomami regulacji. A i bym zapomnieł sprzęt na polskim rynku wtórnym jest wogóle niedostępny 
 Tego już nie opiszę w czym dokładnie
 Tego już nie opiszę w czym dokładnie  Trzeba niem się przejechać
 Trzeba niem się przejechać 



 Polatam do tych 20kkm na napędzie i przy następnej zmianie zobaczymy jak ori będzi się sprawował.
 Polatam do tych 20kkm na napędzie i przy następnej zmianie zobaczymy jak ori będzi się sprawował.

 Faktem jest to że R4 jest bardziej kulturalne w pracy, nie mniej miałem okazję kilka razy spróbować R2 (F800ST) i tam oddrazu czyłem że coś jest nie tak z wibracjami. Polecam się przejechać to zmienisz zdanie co do VFR
 Faktem jest to że R4 jest bardziej kulturalne w pracy, nie mniej miałem okazję kilka razy spróbować R2 (F800ST) i tam oddrazu czyłem że coś jest nie tak z wibracjami. Polecam się przejechać to zmienisz zdanie co do VFR 

 ), usiądź i pokręć silnikem na luzie
), usiądź i pokręć silnikem na luzie





Myślę że w chwalimy się może pojawi się jakiś wpis.seler pisze: ↑pn 24 lip 2017, 19:44Obszerna i wyczerpująca recenzja RC79 napisana przez człowieka, który od kilkunastu lat jeździł RC36.
http://bytebrothers.org/vfr800.htm
Może by tak wydzielić nowy temat odnośnie nowej VFR - od opisu Cimaja do końca?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości