Strona 1 z 2
PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 18 cze 2013, 19:35
autor: emils
Informacja bardzo pilna, najpóźniej jutro musze go zamowić, bo w piątek jade na Rumunie.
Potrzebuje nazwy bądź-jeśli ma ktoś do sprzedania-bardzo szybkiej wysyłki (najlepiej ktoś ze stolicy, wtedy odbiore osobiście) tego oringu
http://images47.fotosik.pl/1854/1cfdfe5adff2b402.jpg
Są to węże od ciśnienia oleju (podłączane do miski olejowej).
Bardzo pilne!
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 18 cze 2013, 20:25
autor: PETER
Jak dasz rade to pdjedz do mnie z tym oringiem nawet dzis jak nie bede mial u siebie to bedziesz mial na jutro
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 18 cze 2013, 21:02
autor: kiki
w kazdym sklepie z oringami go dobierzesz
pozdr
kiki
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 18 cze 2013, 21:29
autor: emils
Ja poszukam w sklepach hydraulicznych, jak nie znajde to wpadne jutro do Ciebie Peter.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 18 cze 2013, 21:52
autor: PETER
ale kombinuj tak żebyś był przed 16-tą to da sie jeszcze coś załatwić jak bym nie miał u siebie
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: śr 19 cze 2013, 10:16
autor: emils
Mechanik miał takie oringi więc po kłopocie, zmontowałem wszystko i narazie cacy.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: śr 19 cze 2013, 11:20
autor: emils
Powstał nowy kłopot-oringi są dobre, wymiarowo idealne z oryginałem. Po założeniu jednak kapie. Zakładałem je dwa razy i nie mam już pomysłów o co chodzi. Wczoraj z jednej strony już było suchutko, dzisiaj założyłem i jest źle-kapie. Co ciekawe z jednej strony kapie, a z drugiej tylko sie poci.
Obsmarowałem silikonem typowo motoryzacyjnym (wytrzymuje olej i 380 stopni), czekam aż zaschnie.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: śr 19 cze 2013, 16:39
autor: emils
Po wielu trudach znalazłem w końcu. Jest napisane O-Ring, 11.1X3.5. Czyli ten Oring ma mieć 11,1mm x 3,5mm?
Głupie pytanie, ale te które wyciągnałem miały średnice wewnętrzną 18mm a grubość 2-może 2,5 mm...
Z Haynesa wynika, że tam jest tylko jeden Oring (drugi mamy w środku miski). Ktoś wsadził złe czy aż tak sie zużyły?
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: ndz 30 cze 2013, 09:55
autor: emils
Więc jak z tym oringiem? Jaką ma mieć średnicę?
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: ndz 30 cze 2013, 13:32
autor: kiki
http://www.bikebandit.com/houseofmotorc ... 3#sch96612
wg tej strony tak jak pisałes 11.1x3,5. Możesz też wsadzić lekko grubszy bo i tak usiądzie
pozdr
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: ndz 30 cze 2013, 23:53
autor: emils
Czyli to mi tak srało olejem. Swoją drogą ładnie sie wyciągnąl, z 11,1 do 18 mm.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: pn 01 lip 2013, 08:19
autor: emils
Albo od razu jeśli chodzi o oring:
czy coś takiego się nada? gość robi to z kilku typów mieszanek, tzn:
http://allegro.pl/oring-oringi-olejoodp ... 80393.html
NBR - (AKRYLO-NITRYL) podstawowy materiał stosowany w hydraulice i pneumatyce, olejoodporność, tep.stos. -30 do +100 st.C
EPDM - (ETYLENO-PROPYLEN) hydraulika hamulcowa R3, instalacje wodne, tep.stos. -35 do +130 st.C
SI - (VMQ,SILIKON) trudnopalne,dielektryczne, wysoka elastycznoć, olejoodporne; tep.stos. -60 do +200 st.C
FPM - (FLUOR,VITON) wysoka odporność ciepla i chemiczna, olejo-paliwo odporne tep.stos. -25 do +200 st.C
Jak myślicie która najlepiej da sobie rade? Ja bym stawiał na ostatni, ale moge się mylić.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 02 lip 2013, 14:27
autor: Hubu
viton, tylko takie kupije do gaznikow i do silnika. Maja chyba najwyzsza wytrzymalosc na plyny w tym benzyne, ktora reszte tworzyw po czasie rozpuszcza.
W wawce firma gg trading z ul. Lopuszanskiej ma chyba jeden z wiekszych wybor oringow.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 16 lip 2013, 13:58
autor: emils
Męczę się z tym gównem i dalej nie wiem w czym problem. Czekam na oringi od Hondy, ale może coś źle dokręcam. Więc czy ma ktoś może jaką siłą należy dokręcić te śruby?
http://images38.fotosik.pl/2104/bca4c756f0798f5b.jpg
Być może w tym tkwi problem, że są one albo za mocno albo za słabo dokręcone. Niestety w Haynesie nie ma nic o sile, stąd pytanie.
Re: PILNE! Jaki kod ma ten oring
: wt 16 lip 2013, 14:34
autor: Arnold
Jeśli nie ma podanej siły na schemacie dokręcasz ją według typu śruby. Dla konkretnych typów są podane siły na początku serwisówki. Tam chyba masz łeb 8 mm i z tego co kojarzę powinno być dla tej śruby chyba 10 Nm ale sprawdź bo głowy bym sobie uciąć nie dał.