Winkle dzielimy na:
a) lewe
b) prawe
wylatujac z "a" mozemy zabic sie o staly element krajobrazu,
drzewo,kamien,znak,slup,latarnie, itp
wylatujac z "b" mozemy zabic sie o ruchomy element krajobrazu,
samochod,kombajn,traktor,ciezarowke,polciezarowke,pick-up'a itp
Winkle "a" i "b" dziela sie na poszczegolne podtypy:
a1,b1 eee... lajcik
a2,b2 ooo... heble
a3,b3 uuu... kurde, kurde
W winklach a1 oraz b1 stosujemy taktyke wyjazdu z winkla
z predkoscia wieksza niz predkosc wjazdu przy okazji mozemy konteplowac
otaczajaca przyrode, tiroweczki itp
W winklach a2 oraz b2 stosujemy taktyke dotkniecia hampla
ale nie nerwowo, delikatnie, niestety mozemy miec za malo czasu na konteplacje
otaczajacej przyrody a o tiroweczkach radzilbym zapomniec
W winklach a3 oraz b3 stosujemy taktyke wyda albo nie wyda
jak wyda to tlumaczymy to sobie, ze nie umiemy jezdzic i mozna bylo ten
winkiel zrobic duzo szybciej, jak nie wyda... no coz.... mamy duzo mozliwosci
zalezy w jakiej wierze zostalismy wychowani. Przyroda wtedy raczej sie nie liczy
a tirowki moga stanowic staly badz ruchomy element krajobrazu
Sam moment wyjscia z winkla tez nalezy rozpatrywac na trzy sposoby:
a1,b1 eee... jeedziemyyy
a2,b2 ooo... ogien
a3,b3 uuu... pelna pyta
Wyjscie a1,b1 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na za wysokim biegu
nie zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie Fiata 126p z
dziadkiem kapelusznikiem za sterem. Ogolnie nie polecam tej metody bo jest po prostu nudna.
Wyjscie a2,b2 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na dobrym biegu
nie zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie VW Golfa conajmniej 1.8i z
Szyita za sterem. Ogolnie metoda jest do przyjecia, mozna stosowac przy jezdzie kontemplacyjnej.
Wyjscie a3,b3 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na niskim biegu
zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie normalnym zgodnym z charakterem
naszego pojazdu. Ogolnie polecam ta metode gdyz tylko ona da nam satysfakcje z jezdzenia po winklach
Winkle dzielimy rowniez na trzy rodzaje pod wzgledem dlugosci:
a1,b1 eee... winkiel w czwartek w lewo lub w srode w prawo
a2,b2 ooo... winkielek
a3,b3 uuu... ku**a co za serpentyna
Charakterystyka a1,b1 -zwyczajny zakret, najczesciej przejrzysty, widac w nim wiekszosc
przeszkod na torze oraz wokol niego. Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasza
kieszen w razie kontaktu z przedstawicielami "wladzy". Wystepuje na terenie naszego kraju w
wielu miejscach i odmianach. Najnudniejsza forma winkla.
Charakterystyka a2,b2 -zakret, nieprzejrzysty, nic nie widac, zasadniczo nalezaloby
zwolnic bo malo co widac, ale nie odbierajmy sobie sami przyjemnosci poczucia zagadki w stylu
"CO BEDZIE DALEJ?". Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasze cialo i umysl.
Wystepuje na terenie naszego kraju w wielu miejscach i odmianach. Ciekawsza forma winkla.
Charakterystyka a3,b3 -zakret, zakrecony jak cholera, nie widac juz nawet gdzie sie konczy
Musimy zwolnic bo nasze tory w Polsce nie maja odpowiedniej nawierzchni.. niestety
Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasze opony, motocykl i odpornosc na ewentualne
kontakty z nawierzchnia roznymi wystajacymi elementami naszego motocykla.
Wystepuje na terenie naszego kraju tam na dole mapy gdzie sa gory. Najciekawsza forma winkla.
Definicja winkli
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Definicja winkli
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości