Witam.
Otóż mam zdeczka wybulwioną jedną rure teleskopową co powoduje że uszczelka wytrzymuje tylko jakieś 5000 km.
I sie zastanawiam nad wymiana tej rury.
Po analizie zjawiska otrzymalem takie informacje:
VFR 800 ma rurę szer. 41mm, dł. 628 mm
VFR 750 36II tez ma podobno taką rurę - tak wyczytałem
VFR 750 36I rownież być może ma taka samą
natomiast rura z CBR 600 F3 to szer. 41mm, a dł. 633
i tak samo jest w VTR.
Czyli jest 5mm więcej.
Dlatego pytam, bo widzę wlaśnie ciekawą rurę z F3 na allegro, ale pewnie 5mm więcej będzie niedobre - ale nie wiem.
Kombinuję dlatego, że mozna kupić za 400 nową ale można też za 200 używną, tylko jakby brak pewności co do zakupu.
pozdrawiam
			
													Rura teleskopowa do 800-tki FI a zamienniki.
- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
Rura teleskopowa do 800-tki FI a zamienniki.
					Ostatnio zmieniony wt 13 kwie 2010, 08:37 przez bialy-murzyn, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
- grychu
 - zadomowiony

 - Posty: 89
 - Rejestracja: pn 21 lip 2008, 18:56
 - Imię: Łukasz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Poznań / Czerniejewo
 - Kontakt:
 
Witam, poruszalem ten temat kilka dni temu .... viewtopic.php?t=9270  
jest tam link do goscia, ktory ma rury do wszystkich motorow chyba. U mnie pomoglo papier scierny 1500 + nowy uszczelniacz. Jak sie okazalo przy rozbiorce ktos wczesniej zalozyl odwrotnie uszczelniacz.
			
									
									jest tam link do goscia, ktory ma rury do wszystkich motorow chyba. U mnie pomoglo papier scierny 1500 + nowy uszczelniacz. Jak sie okazalo przy rozbiorce ktos wczesniej zalozyl odwrotnie uszczelniacz.
V... F... R...  = Vieczna Fascynacja Rozrządem
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
