Czy roczniki 98-2001 czymś się różnią?
-
- klepacz
- Posty: 802
- Rejestracja: pt 08 sty 2010, 15:46
- Imię: Adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy roczniki 98-2001 czymś się różnią?
Planuję zakup VFR , najchętniej chyba z lat 98-2001. I stąd pytanie - czy były jakieś poważne zmiany w tych latach, które powodowałyby, że dany rocznik jest lepszy, czy też w zasadzie nie ma różnic?
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownym przedmówcą i wyrazić opinię, że pomiędzy rocznikami 98-99 i 00-01 występują zasadnicze różnice. 00-01 mają HISS, dzięki czemu trudniej jest je odpalić bez kluczyka, mają inny regulator napięcia, który jest znacznie trwalszy, mają nowy komputer i sondy lambda, dzięki czemu wpieprzają znacznie mniej paliwa, mają kilka koni mocy więcej, mają ładniejsze lusterka bez kondomów. To tyle, co mi na szybko przychodzi do głowy, a pewnie tych różnic jest więcej. Aha, jeszcze coś. Rocznik 2001 ma srebrne felgi i najładniejszy srebrny kolor, lepszy od tego '98 

The best is yet to come! 

- WiktorVFR
- klepacz
- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
- Kontakt:
wplywaja na wszystko tyle co kot naplakal, roznic w osiagach i prowadzeniu nie widze = dla mnie praktycznie bez roznicy, jakby ktos mi postawil kazda z tych rocznikow do wyboru to bym bral ta w najlepszym stanie a nie patrzyl ze mniej mi pali albo nie ma gumek na lusterkach. hiss zmienia tyle ze masz fajny napis hiss przy stacyjce, jak beda chcieli ukrasc to ukradna bez problemu
... teraz to się będzie tłumaczył, podzielam zdanie przedmówców, sonda lambda to DUŻA RÓŻNICAWiktorVFR pisze:plywaja na wszystko tyle co kot naplakal, roznic w osiagach i prowadzeniu nie widze = dla mnie praktycznie bez roznicy, jakby ktos mi postawil kazda z tych rocznikow do wyboru to bym bral ta w najlepszym stanie a nie patrzyl ze mniej mi pali albo nie ma gumek na lusterkach. hiss zmienia tyle ze masz fajny napis hiss przy stacyjce, jak beda chcieli ukrasc to ukradna bez problemu

... ale się oficjalnie zrobiło
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Kolorystyka wersji europejskich:
'98:
-czarny (mute black metallic)
-czerwony (italian red)
-srebrny (sparkling silver metallic)
'99:
-czarny (pearl prism black)
-czerwony (italian red)
-zolty (pearl shining yellow)
-wersja anniversary - czerwono-srebrna
Pozostale wspolne cechy rocznikow '00 i '01
-automatyczne ssanie (czyli brak dzwigienki ssania)
-HISS i jego kontrolka na tablicy przyzadow
-katalizator i inny ksztalt kolektorow wydechowych z gniazdami na sondy lambda
-ze wzgledu na katalizator nalepki HECS3 na bokach
(kat i nalepki byly tez wyjatkowo w wersji niemieckiej z lat 98-99 ale motocykl mial wtedy 98KM)
-lusterka bez gum
-logo VFR na obrotomierzu
-inny komputer pokladowy
-inny regulator napiecia
'00:
-niebieski (candy tahitian blue)
-zielony (pearl conifer green)
-czerwony (italian red)
'01:
-niebieski (candy tahitian blue)
-srebrny (accurate silver metallic)
-czerwony (italian red)
dodatkowo cechy rocznika '01 odrozniajace go od '00
-srebrne felgi
-boczne naklejki VFR w jednolitym kolorze czarnym (poprzednie roczniki zawsze cieniowane i to zawsze cieniowane w jednym kierunku, kolor lakieru przechodzacy w czarny, przy czym czarny zawsze po stronie tylnej motocykla)
-gladkie trojkatne lezki na desce rozdzielczej obok kierunkowskazow, niczemu nie sluzy ale jest
'98:
-czarny (mute black metallic)
-czerwony (italian red)
-srebrny (sparkling silver metallic)
'99:
-czarny (pearl prism black)
-czerwony (italian red)
-zolty (pearl shining yellow)
-wersja anniversary - czerwono-srebrna
Pozostale wspolne cechy rocznikow '00 i '01
-automatyczne ssanie (czyli brak dzwigienki ssania)
-HISS i jego kontrolka na tablicy przyzadow
-katalizator i inny ksztalt kolektorow wydechowych z gniazdami na sondy lambda
-ze wzgledu na katalizator nalepki HECS3 na bokach
(kat i nalepki byly tez wyjatkowo w wersji niemieckiej z lat 98-99 ale motocykl mial wtedy 98KM)
-lusterka bez gum
-logo VFR na obrotomierzu
-inny komputer pokladowy
-inny regulator napiecia
'00:
-niebieski (candy tahitian blue)
-zielony (pearl conifer green)
-czerwony (italian red)
'01:
-niebieski (candy tahitian blue)
-srebrny (accurate silver metallic)
-czerwony (italian red)
dodatkowo cechy rocznika '01 odrozniajace go od '00
-srebrne felgi
-boczne naklejki VFR w jednolitym kolorze czarnym (poprzednie roczniki zawsze cieniowane i to zawsze cieniowane w jednym kierunku, kolor lakieru przechodzacy w czarny, przy czym czarny zawsze po stronie tylnej motocykla)
-gladkie trojkatne lezki na desce rozdzielczej obok kierunkowskazow, niczemu nie sluzy ale jest
Ostatnio zmieniony ndz 09 sty 2011, 19:41 przez kris2k, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Mam juz druga VFR z 2001 roku i jak dotad nie mialem problemu z HISS'em i nie slyszalem, zeby ktokolwiek mial z nim problem.... jedyna rzecza jaka mi sie zepsula w obecniej VFR to...akumulator.DeVeDe pisze: czyli wychodzi na to ze im nowszy tym wiecej rzeczy moze sie popsuc Zostaje przy starym sposobie blokad na tarcze zamiast hissa
Adjar, jesli zdecydujesz sie na zakup VFR z rocznikow 98-99 to wczesniej, czy pozniej musisz sie liczyc z wymiana regulatora napiecia. Poza tym nic nie powinno sie dziac. Jesli Ci to nie przeszkadza, a roznice wygladowo-estetyczne sa malo wazne, to poprostu kupuj ta, ktora jest w lepszym stanie i mniejszym przebiegiem nie patrzac na rocznik...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
no ja mam aukrat wersje szwabska z katalizatorem i hss3 na boczkach , zreszta od nowossci serwisowan u faszystow (ksiazka) i 98 kunia w papierach.
HISS - niby ok , ale jak dorobic kluczyk , to placisz 600 - albo 800 zl za sztuke... a jak maja ukrasc to i tak ukradna , lepiej zrobic sobie ukryty wylacznik
p.s ile pala nowsze wersje po 2000 roku ? moja srednio jedynie ósemką sie zadowala

HISS - niby ok , ale jak dorobic kluczyk , to placisz 600 - albo 800 zl za sztuke... a jak maja ukrasc to i tak ukradna , lepiej zrobic sobie ukryty wylacznik
p.s ile pala nowsze wersje po 2000 roku ? moja srednio jedynie ósemką sie zadowala


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości