VTR 1000F czy może SV 1000S?
- lolek
- teksciarz
- Posty: 122
- Rejestracja: pn 19 maja 2008, 19:58
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
VTR 1000F czy może SV 1000S?
od jakiegoś czasu choruję na V2, rozpozpoczołem poszukiwania i potrzebuję waszej porady . Wybrać sprawdzoną vtr czy troszke świeższą suzi? proszę o opinie
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A jezdziles na mojej??? Pomijam nasza wycieczke do Lublina, bo jechales na plecaku...
Moze wlasnie SP-1?
I ciagle bedziesz mial kola zebate...
Moze wlasnie SP-1?
I ciagle bedziesz mial kola zebate...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Suzuki SV 1000S
Moc maksymalna: 103,7 KM (76,3 kW) przy 10 087 obr/min
Moment obrotowy: 80 Nm przy 8540 obr/min
VTR 1000F
Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 96 NM przy 7000 obr/min
Dalej nie będę bo mam VTR, więc moja opinia może być wypaczona, ale mówiłem Ci też myślałem o SV ale Honda to Honda
Moc maksymalna: 103,7 KM (76,3 kW) przy 10 087 obr/min
Moment obrotowy: 80 Nm przy 8540 obr/min
VTR 1000F
Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 96 NM przy 7000 obr/min
Dalej nie będę bo mam VTR, więc moja opinia może być wypaczona, ale mówiłem Ci też myślałem o SV ale Honda to Honda
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Nie wiem skąd Achmedzie czerpałeś wiedze ale ja mam trochę inne dane na temat suzuki sv1000
Dane techniczne
Szymon Dziawer
2004-07-01, ostatnia aktualizacja 2004-07-01 16:20
Suzuki SV 1000S
ZOBACZ TAKŻE
* Suzuki SV 1000S (01-07-04, 16:20)
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90°
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98x66 mm
Stopień sprężania: 11,3
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 9000 obr/min
Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10087 obr/min
Moment obrotowy: 102 Nm przy 7200 obr/min
Zasilanie: Wtrysk SDTV
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Akumulator: 12V 12 Ah
Zapłon: elektroniczny z mikroprocesorem
Przeniesienie napędu
Silnik-sprzęgło: 1,838 (57/31)
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Przełożenia: 1:2,666 (32/12); 2:1,933 (29/15); 3:1,500 (27/18)4:1,227 (27/22); 5:1,086 (25/23); 6:1,000 (24/24)
Dane techniczne
Szymon Dziawer
2004-07-01, ostatnia aktualizacja 2004-07-01 16:20
Suzuki SV 1000S
ZOBACZ TAKŻE
* Suzuki SV 1000S (01-07-04, 16:20)
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90°
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98x66 mm
Stopień sprężania: 11,3
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 9000 obr/min
Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10087 obr/min
Moment obrotowy: 102 Nm przy 7200 obr/min
Zasilanie: Wtrysk SDTV
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Akumulator: 12V 12 Ah
Zapłon: elektroniczny z mikroprocesorem
Przeniesienie napędu
Silnik-sprzęgło: 1,838 (57/31)
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Przełożenia: 1:2,666 (32/12); 2:1,933 (29/15); 3:1,500 (27/18)4:1,227 (27/22); 5:1,086 (25/23); 6:1,000 (24/24)
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- klepacz
- Posty: 812
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale -50 na dzielni za SUZUKIdaniel33650 pisze:dla mnie sv wyglad silnik kultura...
Moj sasiad z bloku ma gixera 600. Jak ja odpalam moto, to najpierw dzien dobry, potem zaplon i sasiadki na laweczce banan na twarzy. A ten sasiad, jak odpali swojego gixera, to babcie sie tylko pukaja w czolo. A ja na to, no i co suzuki, same stuki Ale co nie mają racji?
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Mialem okazje przejechac sie i VTR 1000F i SV1000S i sadze ze silnik Suzuki jest fajniejszy, bardziej dynamiczny jednak.
Reszta bardzo porownywalna, Honda moze nieco wygodniejsza, SV to bardziej sport, na dwie osoby nie bardzo.
Ze wzgledu na moje potrzeby (wygoda i turystyka) to pewnie wybralbym Honde, ale gdybym chcial jednak bardziej poszalec to Suzuki.
SV ktora jezdzilem miala stalowy oplot.... miodzio, w takim motocyklu POLECAM.
SP-1 mialy rozrzad na kolach zebatych? Dobrze wyczytalem kilka postow wyrzej?
Reszta bardzo porownywalna, Honda moze nieco wygodniejsza, SV to bardziej sport, na dwie osoby nie bardzo.
Ze wzgledu na moje potrzeby (wygoda i turystyka) to pewnie wybralbym Honde, ale gdybym chcial jednak bardziej poszalec to Suzuki.
SV ktora jezdzilem miala stalowy oplot.... miodzio, w takim motocyklu POLECAM.
SP-1 mialy rozrzad na kolach zebatych? Dobrze wyczytalem kilka postow wyrzej?
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
oooo, widzę że temat dla mnie - oglądałem już dwie VTR-ry, pojeździłem, poczytałem o tym, posłuchałem różnych głosów i.......... za cholerę nie potrafię się zdecydować ! VTR-ra ma trochę za dużo wad - przekleństwo fałeferki - nie ma na co zamienić - jest zbyt idealna a osiemseta mi się nie podoba.....przesrane.....ma u mnie chyba dożywocie
O SV też myślałem ale najbardziej mnie zniechęca niewygodne miejsce pasażera, no i sylwetka trochę toporna, nie ma tego coś co ma VTR...
O SV też myślałem ale najbardziej mnie zniechęca niewygodne miejsce pasażera, no i sylwetka trochę toporna, nie ma tego coś co ma VTR...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości